http://membres.lycos.fr/midiqc/photo/photo_j/Jackson_Michael.htm
Sitä en ymmärrä MJ:stä, koska hänen hengenheimolaisilla on rytmi veressä, sieltä on kotoisin blues, soul ja jopa rock&roll! Miksi hän häpeää alkuperäistä mustaa ulkonäköä??? Eikö hänen pitäisi olla ylpeä alkuperästään, mistä on lahjansa saanut?
Joo joo, sillä on se "sairaus", mutta se, että iho menee valkeeksi, ei pitäisi vaikutta alkuperään! MC musiikki on ollut aika "valkoista" paskaa viimeisen 15 vuotta!
Ihmettelen vaan?
Ihmettelen todella?
5
318
Vastaukset
- michael for ever
joo michaelilla todella on sairaus ja hän ei häpeä juuriaan oletko kuullut hänen puheitaan mustasta musiikista mutta hän rakastaa kaikkia kansoja ja kaikke amusiikia ja haloo sinä taitaa tuo nykyajan musiikki teollisuus vaatgia myös valkoista musiikkia!!!! ihmeen hyvin michael on siitä tehnyt kuunneltavaa ja loistavaa huippu tyyppi!
- Dulke
Räppiä ja "mustaa" musiikkia on niin paljo nykyään, että mua suorastaan VITUTTAA!
Pois luen Jimi Hendrixin, joka on mun todellinen idoli, se jopa keksi hiphopin alkuperän, nämä älykääpiöt hiphopparit ei vaan tajua sitä mistä ovat saaneet kipinänsä! TOSI ON, kuunnelkaapa Jimi Hendrixin levyjä...
- B&W
En tiennytkään että musiikki on jaettu (vieläkin) rotujen mukaan että mustien pitäisi tehdä bluesia ja soulia ja valkoisten sitä ja tätä....
Eiköhän jokainen tee juuri sellaista musiikkia mikä tuntuu omalta, oli sitten aluperin valkoisten tai mustien musiikkia.... ja mielestäni Michaelin on musiikissa on aina sekoitettu monia eri tyylejä; Poppia, RnB:tä, Soulia, Rockia ja jne...
Ja mitä Mariah Carey tähän liittyy... Mikset ole itkemässä Elvis-palstalla kuinka valkoinen elvis "varasti" mustien musiikin itselleen tai kuinka niin monet ja monet valkoiset tekee RnB:tä ja HipHoppia joka on alkujaan mustien musiikkia...- blind
Luulen että ton MCn pitäisi tarkoittaa MJ..tiedä sitten.
- B&W
blind kirjoitti:
Luulen että ton MCn pitäisi tarkoittaa MJ..tiedä sitten.
Niin varmaankin.... Oli aivot niin solmussa typerän aiheen kanssa ja oon tottunut aina lyhentää Mariahin MC:hen etten ollenkaan ajatellut sen MJ tarkoittavan... :/
Jokatapauksessa, viimesen 15 vuoden aikana MJ on julkaissut 3 studio albumia ja ne on sun mielestä ollut "valkoista" paskaa?... Dangerous on täyttä RnB:tä paria kappaletta lukuun ottamatta, Invincible on suurimmaksi osaksi RnB:tä ja HIStoryltakin löytyy monta RnB kappaletta... En ymmärrä oikein mistä "valkoisesta" paskasta puhut...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474