mikä teidän mielestä on paras kauppa palvelultaan ja tarjonnaltaan?kiersin ite noi puljut.Musti ja mirri pelkkää ruokaa ja kallein samoissa ruuissa, ylimielinen,ei pavelua ja meikkaavatja haju,koira pelkää baari ilta erikseen palvelu -6jos myyjä tulee,Elänläin tarvike,ok palvelu 10,paljon kaloja liikaa,monipuoliset koiranruuat. Koira ja Hevos tarvike palvelu 9-hevosista tietävät ja komee mies. ok.Eläin planeetta halpa, kaikkee mut mut pitakös kuitenki erikoistua koiriin?monipuoliset pieneläin valikoimat ja palvelu 10 ,tyttö kanto koiran ruoka säkit autoon
paras elinkauppa(Kuallppi)
12
1763
Vastaukset
- örp'''hörp
Taitaapi olla melkonen laitamyötänen mummolla tuota
tekstiä hakatessaan?
Mutta ei saa tuhma valvoja-tytsä tuotakaan poistaa tai
taikaviittasukkahousu-agitaattori liitääpi sivulle
ja tuleepi piiskaa kaikille!!!!!!!!!!!
SHaNaNVAppauSHta pitThÄä pU0LhtaA KaIKhin kEinOIN
*lepati lepati jöpöti jöpöti jäkäti jäkäti* - Olli
Paras kauppa elimien etsintään lienee Kaksin ruumiinavaamo. En kyllä tämänhetkisistä hinnoista ole perillä. On se vakkariruumiinavaajakin jäänyt jo eläkkeelle.
- aapeli von tötterström
ai kalma -kalle
- paras on
Kainuun eläintarvike. Laaja ja monipuolinen valikoima sekä edullinen hinnasto noin yleisesti ottaen.
Tuolla eläinplaneetassa on mielestäni aika kovat hinnat.
Minä ainakin olen löytänyt koiran ja kanin tarvikkeet sieltä. Hinta-laatusuhde on ollut hyvä. - 2rottaa+2koiraa+2akvaariota...
minulle tärkeää on että eläimillä on mahdollisimman stressitöntä ja mukavaa olla se aika kun joutuu eläinkaupassa uutta kotia odottelemaan. tämä on suurin syy miksi käyn eläinplaneetalla.
myyjillä on asiantuntemusta ja ainakin jyrsijöille saa kirjalliset hoito-ohjeet mukaan. tuntuu että siellä myyjät ainakin oikeasti välittävät eläimistä. ja olen saanut moneen ongelmaan ratkaisun myyjien neuvoilla.
p.s. näinpähän myyjiä tamminäyttelyn talkooväessäkin töissä ;) - MAMMA 1967
anteeksi kirjoitus virheeni,kai liikaa viiniä?NYT HÄVETTÄÄ.jotenki vain tulee höperöksi täällä maalla ku ei ole muita kun nuo elukat.
- ...
Kymmenen vuotta tullu kajaanissa eläinkauppoja kierrettyä ni kyllä kaikin puolin paras mieli on jäänyt eläinplaneetassa käynnin jälkeen.. Ja edullisinhan se on..Jos jotain heikkoutta pitää sanoa niin tilat voisivat olla hieman isommat..
- aczu
eläinkaupat saisivat ryhdistäytyä kissan ruokien hankinnassa. laadukkaita 400 gramman purkkeja ei saa mistään eläinkaupasta..vai olenko väärässä? olen kiertänyt kaikki. miksi joka paikassa vain raksuja...
- ollaan
tykätty asioida mustissa ja mirrissä. Ehkä sillä kun ei mies oo vielä työn puolesta "suututtanu" sen paikan myyjiä :-)
Eiköhän tässä pitäjässä olevista eläinkaupoista löydä lemmikilleen tarvitsemansa, jos ei niin kyllä joku liike varmasti tilaa mitä ollaan vailla.- eläinplaneetta
ja kainuun eläintarvike on parhaat noista.Mulla kans ei tule mentyä mustiin ja mirriin,kun olen niin tympääntynyt tähän toiseen myyjään.Se on kaikkien asioiden ja toisten koirien ja varsinkin vikojen tietotoimisto.
- melluh
eläinplaneetta kirjoitti:
ja kainuun eläintarvike on parhaat noista.Mulla kans ei tule mentyä mustiin ja mirriin,kun olen niin tympääntynyt tähän toiseen myyjään.Se on kaikkien asioiden ja toisten koirien ja varsinkin vikojen tietotoimisto.
kainuun eläintarvike, oon ostanu sieltä sekä akvaariotarvikkeita kaloja että koiralle jotain hihnaa sun muuta, aina saanut loistavaa ja asiantuntevaa palvelua. Aion asioida siellä jatkossakin kun taas tulee tarve jostakin.
- minulla on
melluh kirjoitti:
kainuun eläintarvike, oon ostanu sieltä sekä akvaariotarvikkeita kaloja että koiralle jotain hihnaa sun muuta, aina saanut loistavaa ja asiantuntevaa palvelua. Aion asioida siellä jatkossakin kun taas tulee tarve jostakin.
myös sieltä oikein myönteiset kokemukset.:)
Olen myös päättänyt jäädä vakiasiakkaaksi.
Hyvä ja laaja valikoima minun mielestäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134