Motorola E1000 mp3 siirto?????

osku31

Minulla on pienoinen ongelma ton mp3 musan siirron suhteen puhelimeen. Siirto alkaa mut keskeytyy sit " puhelin katkaisi yhteyden"...

Onko vika asetuksissa vai missä? Miten saan siirrettyä mp3 puhelimen muistikortille?

24

2932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma juu

      välillä vähän takkuaa tiedostojen siirto muistikortille, mutta älä luovuta alkukankeutta kyllä se ajankanssa suostuu paremmin yhteistyöhön.

      siirrä mp3 ekaks vaikka puhelimen muistiin ja sieltä sitten puhelimella muistikortille, jos vaikka näin onnistuisi jos ei muuten ole suostuvainen.

    • moto

      Oletko ollu tyytyväinen toho E1000:een? Pitäis wanha luuri vaihtaa uudempaan ja tuo E1000 olisi "kiikarissa"

      • osku31

        Kyllä olen ollut tyytyväinen tähän saakka, tosin ei ehkä ihan niitä helppo käyttöisempiä varmaankaan, mut miehän rakastan haasteita ;).

        Kyllä kun oppii puhelimen logiigan niin se on ihan ok käyttää. Ite tykkään puhelimen näytöstä ja näppäinten koosta ja sijoittelusta. Ainoo mikä mua epäilytti oli se tappiohjain, mut nyt kun on tottunut niin se on ihan kätevä käyttää.

        Mp3 soittimena en ole puhelinta vielä käyttänyt, kun ei ole ollut tarvetta, kokeillut vaan. Ainoo ongelma itellä on ollut noita mp3 muistiin puhelimeen. Mutta muuten puhelin on ihan kätevä käyttää vaikka ei olekkaan ihan niitä kevyempiä ja pienempiä.

        Alunperin olin ostamassa V3 mutta näin sit liikkeessä ton E1000 ja tykästyin siihen heti. Eka puhelin jossa on riittävän kova hälytysääni joka kuulee töissä (pitämättä puhelinta lähellä), kuuluu myös autossa (kuuloke ääni selkeä). Puhelimen mukana tuleva ohjelmisto tiesikalla kätevä käyttä ja päivittää. Ja yleisesti jämäkän oloinen, ei nitse ja natise =)


    • Bemböle_

      tarviiko sellasta data siirto kaapelia ostaa jos haluaa musiikkia puhelimeen?

      • osku31

        No et tarvii kaapelia jos käytät bluetoothia...mut jos sitäkään ei ole käytössä niin jollakinhan ne kipaleet pitää saada puhelimeen. Puhelimen mukana tuli usb-kaabeli ja ohjelmisto ja muistikortti.


    • Zeked

      Millainen kuulokeliitäntä puhelimessa on ja tuliko mukana kuulokkeita?

      • osku31

        Se on sellainen plugi kuten korvalappustereoissa. Kuulokkeet tulee paketissa, kuulokkeet toimivat myös handsfreenä. Omasta mielestä toi kuulokeliitäntä systeemi vois olla vähän parempi...


    • Nimetön

      Ku sulla on tommonen puhelin niin pystyykö siinä laittaan herätysääneksi mp3:sia?

      • osku31

        Kyllä pystyy :)


      • Bemböle_
        osku31 kirjoitti:

        Kyllä pystyy :)

        Miten tota ton mobile phoneThoolssi toimii ku se latailee jotain puhelimen asetuksia... eikä oo kertaakaan menny loppuun asti se lataus????


      • osku31
        Bemböle_ kirjoitti:

        Miten tota ton mobile phoneThoolssi toimii ku se latailee jotain puhelimen asetuksia... eikä oo kertaakaan menny loppuun asti se lataus????

        Ai niin sie tarkoitat sitä kun käynnistät ohjelman kun sulla on puhelin kytkettynä tietsikkaan ilmeisesti...

        Juuh siinä menee vähän aikaa, ehkä noin 20s -1min, en oo mitannut aikaa. Itellä tulee saunalahden teksti näkyviin kun se on "käynnistynyt" tosin asensin siskolle C650 saman ohjeman (tää ohjelma käy aika moneen malliin) ja hänellä "näyttöön" ohjelmassa ei tule mitään.

        Vai tarkoitatko siinä asennuksen yhteydessä tapahtuvaa asetusten latausta?


      • osku31
        Bemböle_ kirjoitti:

        Miten tota ton mobile phoneThoolssi toimii ku se latailee jotain puhelimen asetuksia... eikä oo kertaakaan menny loppuun asti se lataus????

        Tsoin yks vaihtoehto on että poistat vanhan asennuksen ja asennat ohjelman uudellee.

        Eli 1. poista vanha asennus kokonaan

        2. kytke usb-kaapeli koneeseen ja pane se cd-kiekko koneeseen ja anna sen käynnistyy itekseen ( tähän menee vähän aikaa)

        3. valitse asennuksesta se täydellinen asennus , ei kustomoituu ellet tiedä mitä ole tekemässä

        4. asennuksessa menee vähän aikaa, ja välillä pitää painaa " jatka" nappii kun kone sitä pyytää

        5. se kyllä ilmoittaa kun haluuaa että kytket puhelimen usb-johtoon, tosin sillä ehkä ei ole väliä jos kytket sen jo alussa. Tosin itse kytkin kaapelin puhelimeen myöhemmin asennuksen sitä pyytäessä. Näyttöön tulee kaveri ja ohejlma kysyy miten haluut liittää puhelimen tietsikkaan.

        6. Ohjelmisto asentaa modeemin puhelinta varten ( se löytää se ite kun kytket puhelimen) tähän menee kans vähän aikaa

        7. kun sulle aukee sit se ite ohejlma automaattisesti olet onnistunut =)

        8. jos haluut päivittää ohjelmiston live updaten kautta, sulla pitää olla puhelin kytkettynä kokoajan. live update asentaa ite uuden ohejlman ja ajurit. Suosittelen että poistat cd-kiekon koneelta ennen kuin rupeet päivittämään ohejlmaa koska jos jätät kiekon niin jossakin vaiheessa se vanha ohejlma rupee asentumaan uudelleen ja sit uusi ohejlma rupee kiistelee vanhan kanssa modeemiajurista ...=((( Tässäkin asennuskessa menee tovi ihan oikeesti eikä auta hätäillä, kyllä se menee loppuun aikaan...


        Öööps tossa todella lyhyt ohje, ai joo siellä pitää kertoo yhdeydelle nää suuntanumerot kun se asentaa modeemii.

        Se asennus ei ole vaikee ollenkaan


      • Bemböle
        osku31 kirjoitti:

        Tsoin yks vaihtoehto on että poistat vanhan asennuksen ja asennat ohjelman uudellee.

        Eli 1. poista vanha asennus kokonaan

        2. kytke usb-kaapeli koneeseen ja pane se cd-kiekko koneeseen ja anna sen käynnistyy itekseen ( tähän menee vähän aikaa)

        3. valitse asennuksesta se täydellinen asennus , ei kustomoituu ellet tiedä mitä ole tekemässä

        4. asennuksessa menee vähän aikaa, ja välillä pitää painaa " jatka" nappii kun kone sitä pyytää

        5. se kyllä ilmoittaa kun haluuaa että kytket puhelimen usb-johtoon, tosin sillä ehkä ei ole väliä jos kytket sen jo alussa. Tosin itse kytkin kaapelin puhelimeen myöhemmin asennuksen sitä pyytäessä. Näyttöön tulee kaveri ja ohejlma kysyy miten haluut liittää puhelimen tietsikkaan.

        6. Ohjelmisto asentaa modeemin puhelinta varten ( se löytää se ite kun kytket puhelimen) tähän menee kans vähän aikaa

        7. kun sulle aukee sit se ite ohejlma automaattisesti olet onnistunut =)

        8. jos haluut päivittää ohjelmiston live updaten kautta, sulla pitää olla puhelin kytkettynä kokoajan. live update asentaa ite uuden ohejlman ja ajurit. Suosittelen että poistat cd-kiekon koneelta ennen kuin rupeet päivittämään ohejlmaa koska jos jätät kiekon niin jossakin vaiheessa se vanha ohejlma rupee asentumaan uudelleen ja sit uusi ohejlma rupee kiistelee vanhan kanssa modeemiajurista ...=((( Tässäkin asennuskessa menee tovi ihan oikeesti eikä auta hätäillä, kyllä se menee loppuun aikaan...


        Öööps tossa todella lyhyt ohje, ai joo siellä pitää kertoo yhdeydelle nää suuntanumerot kun se asentaa modeemii.

        Se asennus ei ole vaikee ollenkaan

        nyt ku laitan biisejä puhelimeen ni mikään ei toimi tai sitte se ei tuu sinne ollenkaan? ^__^


      • osku31
        Bemböle kirjoitti:

        nyt ku laitan biisejä puhelimeen ni mikään ei toimi tai sitte se ei tuu sinne ollenkaan? ^__^

        Perin merkillistä... mulla rupes mp3 menemään suoraan kortille ihan yllättäen. Tosin mä kyllä kytkin bluetoothin käyttöön vaik en kyllä usko että vika oli siinä.

        Saatko sä siirrettyy sinne ees kuvia tai minkäänlaista soittoääntä?


      • Bemböle
        osku31 kirjoitti:

        Perin merkillistä... mulla rupes mp3 menemään suoraan kortille ihan yllättäen. Tosin mä kyllä kytkin bluetoothin käyttöön vaik en kyllä usko että vika oli siinä.

        Saatko sä siirrettyy sinne ees kuvia tai minkäänlaista soittoääntä?

        kaikki kuvat mitä oon laittanu on menny mut vaan yks mp3


      • osku31
        Bemböle kirjoitti:

        kaikki kuvat mitä oon laittanu on menny mut vaan yks mp3

        Antaako luuri mitään virheilmoo, mulla tuli "aika katkaisu" aikasemmin mut se hävin yks kaks ja rupes vastaan ottamaan musiikit.

        Tosin en tiiä olisko tolla automaattisella päivityksellä ollut sitten jotain tekemistä asian kanssa. Kerran se sanoi tarkistavansa päivitykset mut ei silloin löytänyt tarvetta päivitykselle, tämän jälkeen mun puhelin rupes huolimaan noi mp3 täydellisesti ( tosin ei älyttömän pitkii kipaleita )


      • Bemböle
        osku31 kirjoitti:

        Antaako luuri mitään virheilmoo, mulla tuli "aika katkaisu" aikasemmin mut se hävin yks kaks ja rupes vastaan ottamaan musiikit.

        Tosin en tiiä olisko tolla automaattisella päivityksellä ollut sitten jotain tekemistä asian kanssa. Kerran se sanoi tarkistavansa päivitykset mut ei silloin löytänyt tarvetta päivitykselle, tämän jälkeen mun puhelin rupes huolimaan noi mp3 täydellisesti ( tosin ei älyttömän pitkii kipaleita )

        ei tuu minkään näköstä virhe ilmotusta mut se lataa biisin kännykkään mut ei löydä sitä...


      • osku31
        Bemböle kirjoitti:

        ei tuu minkään näköstä virhe ilmotusta mut se lataa biisin kännykkään mut ei löydä sitä...

        Mene kohdasta java ja paina sit puhelimen muisti...valitse sitten digital audio palyer... mene sitten kohtaan songs...löytyykö mitään?


      • Bemböle
        osku31 kirjoitti:

        Mene kohdasta java ja paina sit puhelimen muisti...valitse sitten digital audio palyer... mene sitten kohtaan songs...löytyykö mitään?

        alkohan se toimimaan ku laitoin muistikortin mp3 soittimeen ja liitin sen tietokoneeseen ja sitte laitoin siitä musiikit muistikorttiin ja muistikortin puhelimeen....

        kiitos kumminki avusta!


      • osku31
        Bemböle kirjoitti:

        alkohan se toimimaan ku laitoin muistikortin mp3 soittimeen ja liitin sen tietokoneeseen ja sitte laitoin siitä musiikit muistikorttiin ja muistikortin puhelimeen....

        kiitos kumminki avusta!

        nooh hyvä että rupes toimimaan...;)


    • Handicappen

      Miks puhelin hävittää text viestit ku ottaa simin pois? Saako ne jotenki säilymää puhelimen tai muistikortin muistis?

    • morso__

      elikkäs mulla on toi e1000 motikka ja sen kanssa on semmone ongelma että se ei perjaatteessa tunnista puhelinta eli ku menee tiedonsiirto studioo nii se ei anna siirtää mitää onko saman laisia kokemuksia?

      • ozyboy33

        Kumpaa käytät kaapelia vai bluetoothia yhteytenä tietokoneen ja puhelimen välissä?

        Itellä oli aluksi samanlaisia ongelmia jotka sitten poistuivat...tein tälläiset systeemit:

        irroitin muistikortin ja laitoin se uudelleen kiinni

        päivitin ohjelmiston netin kautta

        siirryin käyttämään bluetoothia


      • morosoo
        ozyboy33 kirjoitti:

        Kumpaa käytät kaapelia vai bluetoothia yhteytenä tietokoneen ja puhelimen välissä?

        Itellä oli aluksi samanlaisia ongelmia jotka sitten poistuivat...tein tälläiset systeemit:

        irroitin muistikortin ja laitoin se uudelleen kiinni

        päivitin ohjelmiston netin kautta

        siirryin käyttämään bluetoothia

        oon ottanu kortin pariinki otteesee pois ja päivittäny oon.. kaapelin kautta on mielessä ois ostaa bluetooth jos se sillä toimis paremmi ja muutenki ois parempi ettei tarviis aina tunkee kaapeli ja ku on viel nii lyhyt kaapeli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe