Rakenteilla oleva Älbsbytalo vuokratontilla 230 000 €uroa...
- Riihimäeltä vuokratontti, joita hyvin tarjolla
- Liittymämaksut noin 8000
- Maansiirtotöihin menee tuolla alueella luokkaa 10 000
- Älvsbytalon osuus 120 000.
Rakenteilla olevan talon myyntihinta on siis 230 00.
On siinä katteet kohdillaan.
Samainen välittäjä myy viereiseltä vuokratontilta rakenteilla olevaa suurempaa taloa 200 000. Jos Sinulla ei Älväriin rahat riitä.
Seuraavassa linkki kiinteistövälittäjän sivuille. Muista olla nopea, sillä tämä menee käsistä:
http://www.skv.fi/index.asp?linkki=riihimaki
=============================================
Uudelle Mikkolan asuinalueelle elokuussa 2006 valmistuva Älvsbyhus-talo "Lumotar", puurunko/lautaverhous, vuokratontti 841 m2. Talopaketti tulee viikolla 24, mahdolliset muutokset ilmoitettava 13 viikkoa ennen. Mahdollisuus vaikuttaa takanvalintaan. Kodinhoitohuoneessa pyykinpesukone ja kuivausrumpu. Kaikki kodinkoneet ovat Bosch-merkkisiä.
Sijainti
Mikkolanlenkki 14, 11130 Riihimäki
Neliöt 134 m2
Huoneiden lkm 5h,k,wc,khh,psh,s,2 autotallia
Rakennusvuosi 2006
Myyntihinta 230000 euroa
Velaton hinta 230000 euroa
Kerros / kerrokset 1
Keittiön varustetaso Jääviileäkaappi,pakastekaappi,liesi,liesituuletin,astianpesukone,kaapiston ovet valkoiset uraovet.
WC:n ja pesutilojen varustetaso Sauna,sähkökiuas. Psh,suihku,wc,lavuaari,peili, lattialämmitys.
Pintamateriaalit Lattiat: khh,psh,sauna,tuulikaappi muovi. Muissa tiloissa laminaatti. Seinät: khh,psh muovi,muut seinät tapettia.
Säilytystilat Vaatehuone
Muut tilat Kahden auton talli, seinissä 95 mm mineraalivilla.
Lisätiedot Jos omistaja haluaa laatoittaa kosteat tilat siirtyy vastuu talopaketin toimittajalta laatoituksen tekijälle laatoituksen osalta. Kosteiden tilojen osalta on takuu normaalisti 1-vuoden ja koko rakennuksen osalta 10-vuotta.
Tontin pinta-ala 841
Tonttikuvaus Kulmatontti, rajoittuu kahdelta sivulta naapurustoon.
Älvsbytalo on hyvä sjoitus
7
4254
Vastaukset
- voi voi...
no misket tee sitten noin sitä katetta ettei tarvii täällä kateelisena itkeä??
siis suuri kysymysmerkii miksi et tee?????
ja olet muuten hullu kun ´kerrot kaikille oikeesti hyviä PPisnesideoita- Älväri 230 000 Euroa
Oikeastaan en ole kateellinen. Sori jos sait sen käsityksen. Ei ole mitään syytä juuri itse rakentaneena olla. Olen aikaansaannokseemme tyytyväinen, samoin kustannustasoon.
Ihmettelen vähän mihin on asuntomarkkinat tulleet. Hinta on meinaan melkoinen. Pankkien ja kiinteistövälittäjien edustajat kilvan väittävät että hinnat on nyt kohdallaan eikä mitään ylikuumenemista ole.
Jos joku tuosta 230 000 e maksaa, niin täytyy jossakin vaiheessa tulla aikamoinen mielipaha. Joku kuitenkin kertoo että olisi kannattanut valita vapaana olevista tonteista ja hoitaa itse paperityöt. Rakentaahan ei ko. tapauksessa tarvitse osata. Ja talotehtaan takuuasiat on käsittääkseni Älvärissä kohdallaan. Säästöä syntyisi 40 000 - 70 0000.
Mutta Onnea ja menestystä rakennuttajalle ja kiinteistövälittäjälle.
Niin ja jokaisella on vapaus valita.. - itse tämä
Älväri 230 000 Euroa kirjoitti:
Oikeastaan en ole kateellinen. Sori jos sait sen käsityksen. Ei ole mitään syytä juuri itse rakentaneena olla. Olen aikaansaannokseemme tyytyväinen, samoin kustannustasoon.
Ihmettelen vähän mihin on asuntomarkkinat tulleet. Hinta on meinaan melkoinen. Pankkien ja kiinteistövälittäjien edustajat kilvan väittävät että hinnat on nyt kohdallaan eikä mitään ylikuumenemista ole.
Jos joku tuosta 230 000 e maksaa, niin täytyy jossakin vaiheessa tulla aikamoinen mielipaha. Joku kuitenkin kertoo että olisi kannattanut valita vapaana olevista tonteista ja hoitaa itse paperityöt. Rakentaahan ei ko. tapauksessa tarvitse osata. Ja talotehtaan takuuasiat on käsittääkseni Älvärissä kohdallaan. Säästöä syntyisi 40 000 - 70 0000.
Niin ja jokaisella on vapaus valita..kun se kerran on hyvä sijoitus. Menee niin nopeasti SKV:n väelle ettei muille jätetä :-)
- Diipa-Daapa
Niin ja jokaisella on vapaus valita..Ei se älvsbytalokaan ihan paperitöillä siihen tontille nouse. Talopaketin hinnan saa kertoa noin puolella toista ennenkuin on valmis talo ja talli omakustannushintaan. Jos teettää ja tarvittavat hommat ulkopuolisella kokonaishintaan saa listä kympin kaks. Älvsbytalon rakennuttaminen on helpointa heille jotka vain puhuvat ilman kokemusta.
- itsellä älväri
Niin ja jokaisella on vapaus valita..Hyvähän tänne on tulla mollaamaan ottaisit ensin asioista selvää mitä maksaa. Noiden sinun atamisien hintojen mukaan voisin ostaa sinulta uuden vastaavan talon tuohon sinun hintaan !!!! Muutokset älväriin sisälle maksavat jo noin 10000e jos vaihtaa vain ovet,keittiö kaapin ovet,sekä vaatekaapin ovet.Viellä hintaa lisää lattia pinnotteet,katto/kuisti,sähkö muutokset,takka/piippu,kodinkoneet,maalaus, rakennuslupa,asemakaava kuvat,lohkomis kulut, ulkopuoliset putket,kvv vastaava, valvoja,sorat,talli yms. ELI ALA SINÄ TOOPE MYYMÄÄN TUOHON HINTAAN NIIN VARMAAN KAUPPA KÄY!!! Omani älvärin kustannus oli kaikkineen viime vuonna noin 185000e ja sain odotella kaksi vuotta ennenkuin sain. Ja olen kyllä päätökseeni tyytyväinen ollut. Ja eipäs se puolimatkakaan rakenna omakustannus hinnalla noita asuntoja. T .Mikko Lehtonen
- Anonyymi
Nämä jatkuu tänäkin päivänä. Kiinteistövälittäjät täysin ammattitaidottomia. Ei mitään väliä laadulla, vain neliöt ratkaisee sekä nätit verhot.
- Anonyymi
Khyyllä välittäjät tietävät mikä ero on omakotitalolla ja älvärillä. Niistäkin näytöllä kävijöistä, jotka eivät ennalta tiedä millainen älväri on, monet melkein järkyttyvät näkemästänsä, eivätkä voi ikinä harkitakaan ostavansa mitään älväriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku454022Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351929Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531336- 1541222
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti42994- 191986
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229966- 80937
- 55810
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79809