Hei teille kaikille, jotka olette hiljan Dubaista palanneet. Säätiedotuksia seurattuani, näyttäisi siltä, että toisinaan ollut pilvistä?? Onko lämpöä riittänyt? Entäpä merivesi, kelpaako polskutella?
Itse olen kyllästynyt näihin Suomen koviin pakkasiin, joten innolla odotan pääseväni aurinkoon ja lämpöön. Vielä pitäisi melkein viisi viikkoa Suomessa kärvistellä..
Lämmintä riittänyt?
7
1461
Vastaukset
- .........
just katoin tämän hetkisen lämpötilan netistä ja 32 astetta oli
- eli maaliskuun puolivälissä
Dubaissa on tosi lämmintä! Varmasti yli 30 päivisin, jopa 35. Tälläkin hetkellä sellaista 30 tasaista. Tammikuu kylmin kuukausi siellä.
- johanna_dxb
Talla hetkella on vuodenaikaan nahden tosi kuumaa, to oli 37-38 astetta, tanaan jo aamulla 26 astetta. Tosin pitaisi viileta lahipaivini sinne jonnekin alle kolmeen kymppiin. Meri on viilemapi, vahan kuin Suomessa parhaimpana kesapaivana. Maaliskuussa lienee jo hyvin lamminta!
- kylmää inhoava
Kiitos kaikille tiedoista. Kuulostaa hyvältä lämmön suhteen. Ihanaa päästä reissuun. Sitten Suomen suvikin tulee nopsammin.
- matkaaja
Hei!
Tultiin tänään Dubaista tyttäreni kanssa ja lämmintä riitti koko 10 päivän ajan, varmaan 30 astetta ja aurinko paisteli koko ajan. Pitkähihaista ei tarvinnut koko aikana. Varma aurinkopaikka, jos sitä haluaa ja paljon ostettavaa. Ensi vuonna enkä taas uudelleen.
Hyviä matkoja vain sinne meneville! - kike
Kohta 2 viikkoa takana ja on lamminta. 27-33 joka paiva eika pienet pilvet haittaa mitaan. Aurinko helottaa lapi ja muutenkin paikka on ihan kuin ennen mitaan pilapiiroksia. Nautimme taalla olosta!
- kohta Dubaihin
Suhtaudutaanko joka paikassa eurooppalaisiin ihan asiallisesti?
Kiva kuulla että on lämmintä, 3.3 alkaa minun matkani sinnepäin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584