Eli mistä voin ostaa kromijalkoja?
Haluan kääntää kirjahyllyn poikittain ja laittaa jalat alle. Haluaisin tasapaksuja kromijalkoja 10-15cm korkeita, en kartion mallisia.
Pääkaupunkiseudulta etsin!
Kiitos!
Mistä kromijalkoja ?
10
1197
Vastaukset
- ---------------
Käy Bauhausissa!
- drm
on esim. Keittiö.net ja kyllä missä tahansa muussakin rautakaupassa on. Jopa esim. Ikeassa.
- Werty69
Mulla olisi 9 melkein yhtä pitkää kromijalkaa.
Neljä irrallista ja 5 kpl:letta voin purkaa omasta pöydästä koska käytän muutenkin tietokonetta lattialla istuen.
4:jä jo irti olevaa maksaa 15 euroa, 5:si muuta irroitan vaikka maanantaina.
Ei posti ennakkoa tai vaihtoa.
t: Werty69- Tino123
Tulin vain kertomaan, että mun frendipyynnön uskaltaa hyväksyä. :)
- Qwerty69
Tähän viestiin ei tarvitse vastata.
- Pepsi69
Minulla olisi turhana kromijalat. Vaihdan 5-sarjan bemariin.
Mulla olis villakoiria vaihdettavana, suoraan tuulettimen välissä kasvaneita
Vaihdan kolme jalkaa makkarapakettiin, onko mahdollista vaihtaa vain kolme jalkaa? enempää en tarvitsisi
- Werty69
Vielä löytyy
- Kampele
Voisin ostaa ne pois jos san halvalla, minulla olisi niille jo ostajakin samalla foorumilla tiedossa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain1477932Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1323199- 1642092
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha911814Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1631718Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1801617- 1381302
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko93976- 80924
- 53824