Eli mistä voin ostaa kromijalkoja?
Haluan kääntää kirjahyllyn poikittain ja laittaa jalat alle. Haluaisin tasapaksuja kromijalkoja 10-15cm korkeita, en kartion mallisia.
Pääkaupunkiseudulta etsin!
Kiitos!
Mistä kromijalkoja ?
10
1193
Vastaukset
- ---------------
Käy Bauhausissa!
- drm
on esim. Keittiö.net ja kyllä missä tahansa muussakin rautakaupassa on. Jopa esim. Ikeassa.
- Werty69
Mulla olisi 9 melkein yhtä pitkää kromijalkaa.
Neljä irrallista ja 5 kpl:letta voin purkaa omasta pöydästä koska käytän muutenkin tietokonetta lattialla istuen.
4:jä jo irti olevaa maksaa 15 euroa, 5:si muuta irroitan vaikka maanantaina.
Ei posti ennakkoa tai vaihtoa.
t: Werty69- Tino123
Tulin vain kertomaan, että mun frendipyynnön uskaltaa hyväksyä. :)
- Qwerty69
Tähän viestiin ei tarvitse vastata.
- Pepsi69
Minulla olisi turhana kromijalat. Vaihdan 5-sarjan bemariin.
Mulla olis villakoiria vaihdettavana, suoraan tuulettimen välissä kasvaneita
Vaihdan kolme jalkaa makkarapakettiin, onko mahdollista vaihtaa vain kolme jalkaa? enempää en tarvitsisi
- Werty69
Vielä löytyy
- Kampele
Voisin ostaa ne pois jos san halvalla, minulla olisi niille jo ostajakin samalla foorumilla tiedossa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353812Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2463419Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503180Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2662467En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251695Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2311394Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot261384Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111285- 1201095
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu171065