Mulla vauva 4,5kk ja Se kova möykky ollut siinä jo 3 viikkoa eikä meinaa millään hävitä. On tosi kipee. ei mun tietääkseni ole finni, kun siitä ei tule mitää ja on ihan kova.
Löytyykö mitään parannuskeinoa? vai joudunko vaan kärsimään. imettäminen tekee kipeetä.
Niin ja häviääkö se itsekseen. en vaan voi käsittää miks mulla aika kaikkea ongelmia imetyksen kanssa :(
Mikä tämä on? valkoinen patti nännissä halk.1-2mm
rolleblade
1
2945
Vastaukset
- Jaksuja :)
Voi olla, että tiehyt on tukkeutunut ja siihen on em. patti. Sitä voi yrittää saa pois esim. puristamalla tai pyyhkeen kulmalla. Voit myös yrittää ensin lämmittää kohtaa tai vaikka saunassa yrittää saada sitä pois. Jos ei millään lähde, niin käy lääkärissä, jos he saisivat sen pois. Piimäkokkare ei sinällään ole vaarallinen, mutta jos se on kipeä, niin aika inhottava vaiva. Joskus voi hävitä itsekseen, mutta kun siitä vaivaa, niin yritä saada pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843452
- 771367
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1831363Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401050Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051000Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310952- 43869
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78855Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835