No niin, siinä se taas nähtiin.
Advent Childrenin Euroopan julkaisu pitkittyy (yllätys, yllätys) jälleen muutamalla kuukaudella eteenpäin. Alunperin AC:n Euroopan julkaisun olisi pitänyt olla 15.2, mutta nyt Sony on ilmoittanut ajoittavansa DVD:n ilmestymisen 26.04!!!!
Tämä tekee todella hallaa länsimaisille kuluttajille, Square-Enixin olisi jo aika avata markkinansa muille kuin japseille. Pitäisi varmaan muslimimaiden tapaan pistää Japanilaiset maitotuotteet myyntikieltoon, ja sulkea rajat Aasialaisilta vaikutteilta!
AC:n julkaisu pitkittyy
2
268
Vastaukset
- pitäisi kai mennä se japani...
miksi ylipäätään luvataan ellei olla 100% vama
vaikka olen leffan nähnyt aikoja sitten ja se on vielä koneellani suomenkielisillä teksteillä niin silti haluaisin ostaa sen
tietenkin teitä ketkä ette ole nähnee sitä äsyttää ehkä vielä enemmän kuin mua
hemmetti!! - DirkGently
Advent Childrenin Amerikan julkaisuksi on (lopulta) annettu virallistettu päivämäärä, 25 huhtikuuta. Tämä tarkoittaa, että Euroopan julkaisuksi sovittu päivämää on edelleen voimassa, ja Suomessa DVD on kuluttajien käsissä päivää myöhemmin.
Square-Enix on esitellyt julkaisun sisällön, josta löytyy mm. "Kuinka (lopulta) tehtiin Advent Children", elokuvan ennakkonäytös Venice Film Festivaaleilla, Story Digest ja katsaus muihin Final Fantasy-peleihin (kuten FFVII, Crisis Core). Jostain syystä DVD:tä ei löydy Last Order-animea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi554379Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824069- 703538
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963460Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1082479- 352338
- 242219
- 362209
- 382189
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232084