JEEEEEEEE!

NYT ON MAAILMANKIRJAT MENNEET SEKAISIN! MÄ SAIN 3! PRÄTKÄHIIRI DVD:tä Prismasta! JIHUUUUUUUUUUUUUUUU! PRÄTKÄHIIRET RULAA!

54

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noit DVD? No, mulle tää on onnellisin päivä! Jihuu! Niiden äänet on tosi hyviä! Ja piirrokset kuin nykyään, mutta paljon parempii! Oi että!
      Siinä ei kauan kyllä pysytä paikallaan, vielä parempaa, kuin olisin kuvitellut tai muistanut!

• Oniyuri

onnex olkoon. Mitä jaksoi niis oli?

• Hanat auki!, Juustokuninkaan katkuinen valtakunta osat 1 ja 2, Hiiri ja hänen prätkänsä, ystävyyskoe

• Oniyuri
        half-mouse kirjoitti:

Hanat auki!, Juustokuninkaan katkuinen valtakunta osat 1 ja 2, Hiiri ja hänen prätkänsä, ystävyyskoe

todella epäreilua... uuh miksei meillä päin myydä niitä? harmiiiiiihhhhhh........

• Oniyuri kirjoitti:

todella epäreilua... uuh miksei meillä päin myydä niitä? harmiiiiiihhhhhh........

Yleensä tänne tulee vähiten kamaa.... :/ No on Zeppeliini aika iso ostoskeskus :D

• Oniyuri kirjoitti:

Äänet oli ihmeen tuttuja (muista ohjelmista). En edes muista milloin viimeksi kuulin ne! Heti, kun äiti näytti ne (se oli ostanu ne) niin mä hypin riemusta ja vielä pahemmmin, kun katsoin ekan, siis aivan mielettömän hyviä! Varokaa! Olen nyt superhyperfani! JIHAAA!

• Ettei niitä DVD:tä ollu, kuin ne kolme, joissa oli jokaisessa kaks jaksoo.

• A-Kisu

EPÄREILUUUUUUU!!!! *murjotusta*
      Ei kai, hyvä sulle!

• Oli se mullekin yllätys. Olin luopunut jo toivosta! Ja sit yhtenä lauantai aamuna äiti vain sano, että: Arvaa mitä? Ja se näytti ne DVD:t ja mä oli suu ammollaan ja hypin ja pompin ja kiljuin. :D
        Tosi hyviä jaksoja!

• niio

ei v*tt* voi vähempää kiinnostaa

• Jos sua noin ärsyttää paras painua jonnekin "winx-palstalle!"
        Tollaset pikkuriiviöt alkaa ottaa pattiin!

• half-mouse kirjoitti:

Jos sua noin ärsyttää paras painua jonnekin "winx-palstalle!"
        Tollaset pikkuriiviöt alkaa ottaa pattiin!

...iso vanhus!

• Ecuina kirjoitti:

...iso vanhus!

En oo sekaantunu enää teidän pikkuwinxasioihinne! Taidat kerjätä tahallaan kommenttejani, vai?
        Just kun luulin, että osapuolet rauhoittu, niin EI!
        Oot sinäkin aika (sanonko mikä?) Enpä taida, kun neiti ilmoittaa sitten asiattomista viesteistä jne.
        Ihan oikeesti... Nyt vasta tuut tälle palstalle mua haukkumaan ja mikä musta tekee vanhuksen? Sanohan jos tippaakaan käsität mitä itsekään puhut. Sillä useimmat sun kommentit on tullu herätteenä!
        Winx on huono!

• half-mouse kirjoitti:

En oo sekaantunu enää teidän pikkuwinxasioihinne! Taidat kerjätä tahallaan kommenttejani, vai?
        Oot sinäkin aika (sanonko mikä?) Enpä taida, kun neiti ilmoittaa sitten asiattomista viesteistä jne.
        Ihan oikeesti... Nyt vasta tuut tälle palstalle mua haukkumaan ja mikä musta tekee vanhuksen? Sanohan jos tippaakaan käsität mitä itsekään puhut. Sillä useimmat sun kommentit on tullu herätteenä!
        Winx on huono!

... Ja heti, kun joku sanoo pahaa tai edes negatiivista kommenttia, niin sä tuut valittaan, miksi? Siksi, ettei sulla oo muuta harrastusta vai?

• Musa on paras
        half-mouse kirjoitti:

Winx on huono!

muutkin saa laittaa mielipiteensä tiedoks vaan ja mä vihaan prätkä hiirii ihan oikeest!itte kuule sinä vasta sekaannut toisten asioihin tulemalla palstalle haastaan riitaa....

• Musa on paras kirjoitti:

muutkin saa laittaa mielipiteensä tiedoks vaan ja mä vihaan prätkä hiirii ihan oikeest!itte kuule sinä vasta sekaannut toisten asioihin tulemalla palstalle haastaan riitaa....

Mutta mä sanon vielä, että kohta käy kalpaten.
        Laita vaan mielipidettä, vaikka mä tällä palstalla ilmoitinkin vain, että sain ne DVD:t!

• Musa on paras
        half-mouse kirjoitti:

Mutta mä sanon vielä, että kohta käy kalpaten.
        Laita vaan mielipidettä, vaikka mä tällä palstalla ilmoitinkin vain, että sain ne DVD:t!

tuolla oli toinenkin prätkähiiri keskustelu dvd:eistä sen ois voinu tunkee sinnekkin...

• Musa on paras kirjoitti:

tuolla oli toinenkin prätkähiiri keskustelu dvd:eistä sen ois voinu tunkee sinnekkin...

Nii oiski ja kaduttaa jälkeen päin.

• taavetti
        half-mouse kirjoitti:

Nii oiski ja kaduttaa jälkeen päin.

...noita Prätkähiirien sivuja ja yllätyin totisesti...! :D Siellä oli yksi niistä pahiksista (ei muista sen nimeä), jonka alkuperäinen ääninäyttelijä oli Malcolm McDowell! Miäs joka näytteli Kellopeli appelsiinissa! :D Voe mahoton paikka... Oikeesti, tuli vanhat hyvät ajat mieleen kun nuilla sivuilla kävi... ^^

• taavetti kirjoitti:

...noita Prätkähiirien sivuja ja yllätyin totisesti...! :D Siellä oli yksi niistä pahiksista (ei muista sen nimeä), jonka alkuperäinen ääninäyttelijä oli Malcolm McDowell! Miäs joka näytteli Kellopeli appelsiinissa! :D Voe mahoton paikka... Oikeesti, tuli vanhat hyvät ajat mieleen kun nuilla sivuilla kävi... ^^

Mä kävin yhessä välissä monta kertaa niiden sivuilla (tarkoitit kai Prätkähiirien?)
        No... Tykkäätkö itse ohjelmasta?

• taavetti
        half-mouse kirjoitti:

Mä kävin yhessä välissä monta kertaa niiden sivuilla (tarkoitit kai Prätkähiirien?)
        No... Tykkäätkö itse ohjelmasta?

Oli se kyllä kova sarja... Huh-huh... ^^ Harmi kun ei telkassa näytetä... :cb

• taavetti kirjoitti:

Oli se kyllä kova sarja... Huh-huh... ^^ Harmi kun ei telkassa näytetä... :cb

Mutta DVD:tä on ilmestynyt. Ainakin tänne ja joissakin nettikaupoissakin oon nähny.
        Moto ja Turbo rulettaa (vaikka itse oisin, kuin Vinski)kaikki on hyviä! Turbo ykkönen.
        Oma lempparis?

• taavetti
        half-mouse kirjoitti:

Mutta DVD:tä on ilmestynyt. Ainakin tänne ja joissakin nettikaupoissakin oon nähny.
        Moto ja Turbo rulettaa (vaikka itse oisin, kuin Vinski)kaikki on hyviä! Turbo ykkönen.
        Oma lempparis?

Pitäis kai harkita niiden dvd:n ostamista... Jaa kuka ois lemppari? 8) Hmm... öööhh... Vaikeeta valita. Sanoisin kai että Vinski. Mul on joku kumma muistikuva, et se ois ollu jonkinmoinen naistennaurattaja. xD Ehe. Mutta kyllä ne kaikki kolme on parhaita...... omalla tavallaan. ^^

• taavetti kirjoitti:

Pitäis kai harkita niiden dvd:n ostamista... Jaa kuka ois lemppari? 8) Hmm... öööhh... Vaikeeta valita. Sanoisin kai että Vinski. Mul on joku kumma muistikuva, et se ois ollu jonkinmoinen naistennaurattaja. xD Ehe. Mutta kyllä ne kaikki kolme on parhaita...... omalla tavallaan. ^^

... Niinhän se on, tai oikeestaan kiinnostunu niistä muista eniten.
        Vinski on soma pallosilmä. Kannattaa ostaa ne DVD:t just parheita jaksoja!
        Kysy lisää vain Prätkähiiristä jos haluat! Vastaan kyllä, niin kuin tähänkin asti :D

• taavetti
        half-mouse kirjoitti:

... Niinhän se on, tai oikeestaan kiinnostunu niistä muista eniten.
        Vinski on soma pallosilmä. Kannattaa ostaa ne DVD:t just parheita jaksoja!
        Kysy lisää vain Prätkähiiristä jos haluat! Vastaan kyllä, niin kuin tähänkin asti :D

Yhessä jaksossa Turbo ja Moto tais joutua johkin maanalaiseen paikkaan, missä oli jotain hyypiöitä... Tiedä sitten missä se Vinski oli, mutta lopuksi se tuli ainakin pelastamaan kaverinsa... Mutta mutta. Jutun juju oli nyt se, että kun Turbo ja Moto istu jossain kalterien takana, seurassaan yksi muista vangeista (teki jtn orjatyötä kai...^^'), niin Moto alkoi hoilaamaan hienosti "hetki lyö"-laulua. xD Hah... Että ei sen kummempaa, tuli vain mieleen... ^^ Ja ei kannata ihmetellä miksi mulla on niin hatarat muistikuvat, johtuu meinaan siitä etten ole nähny kyseistä sarjaa pitkään pitkään aikaan... Olihan meillä niitä videoilla ja näin, mutta kun nekin on ehditty jo sotkea johonkin... :/

• taavetti kirjoitti:

Yhessä jaksossa Turbo ja Moto tais joutua johkin maanalaiseen paikkaan, missä oli jotain hyypiöitä... Tiedä sitten missä se Vinski oli, mutta lopuksi se tuli ainakin pelastamaan kaverinsa... Mutta mutta. Jutun juju oli nyt se, että kun Turbo ja Moto istu jossain kalterien takana, seurassaan yksi muista vangeista (teki jtn orjatyötä kai...^^'), niin Moto alkoi hoilaamaan hienosti "hetki lyö"-laulua. xD Hah... Että ei sen kummempaa, tuli vain mieleen... ^^ Ja ei kannata ihmetellä miksi mulla on niin hatarat muistikuvat, johtuu meinaan siitä etten ole nähny kyseistä sarjaa pitkään pitkään aikaan... Olihan meillä niitä videoilla ja näin, mutta kun nekin on ehditty jo sotkea johonkin... :/

Niin oli mullakin jossain vaiheessa. Mä mietin kuumeisesti mille niiden äänet kuulosti! Ja nyt mä tiedän ne! :D
        Muistaisitko, mitä jaksoi sulla oli nauhal?

• taavetti
        half-mouse kirjoitti:

Niin oli mullakin jossain vaiheessa. Mä mietin kuumeisesti mille niiden äänet kuulosti! Ja nyt mä tiedän ne! :D
        Muistaisitko, mitä jaksoi sulla oli nauhal?

Hm. Meil tais olla YKSI legendaarinen video ja siinä oli muistaakseni justiinsa noita tuolla mitä aiemmin mainitsit... Tuo "Hiiri ja hänen prätkänsä", "ystävyyskoe" ja sitten kun kävin vielä sivuilla tarkistamassa niin sellainen nimi tuli esiin kuin "katukorpit" tai joku sellainen... Sitten oli vielä se jakso kun Turbo ja Moto päätyi sinne kummaan pleissiin, mutten muista jakson nimeä.... -_-
        Ja nyt tuli mieleen kun kattelin tuossa noita sivuja, niin se yksi paha miäs siinä, nim. Hard Rock (vae mikä se nyt..) on se kyllä aika näky... xD En ees muistanut sellaista pahista olevankaan!

• taavetti kirjoitti:

Hm. Meil tais olla YKSI legendaarinen video ja siinä oli muistaakseni justiinsa noita tuolla mitä aiemmin mainitsit... Tuo "Hiiri ja hänen prätkänsä", "ystävyyskoe" ja sitten kun kävin vielä sivuilla tarkistamassa niin sellainen nimi tuli esiin kuin "katukorpit" tai joku sellainen... Sitten oli vielä se jakso kun Turbo ja Moto päätyi sinne kummaan pleissiin, mutten muista jakson nimeä.... -_-
        Ja nyt tuli mieleen kun kattelin tuossa noita sivuja, niin se yksi paha miäs siinä, nim. Hard Rock (vae mikä se nyt..) on se kyllä aika näky... xD En ees muistanut sellaista pahista olevankaan!

Nii, en mäkään. Nyt vasta sain paljoo selville niist DVD:st, missä on se Hiiri ja hänen Prätkänsä ja ystävyys koe

• taavetti

Ihan selvästi jotain sukua Alice Cooperille. xD
      Mut joo muistan sen lilan ukon, joka peilas koko ajan lettinsä kuntoa. xD Tukka hyvin, kaikki hyvin! Mitä toi lilan värinen tyyppi sit ees teki siinä jaksossa? Paitsi katko jalkansa ja peilas tukkaa. x)
      Niin siis tarkotin sitä jaksoo josta jo aikasemmin höpötin, että kun Turbo ja Moto joutu sinne maanalaiseen paikkaan, missä oli jtn ihme tyyppejä... Sama jakso missä Moto lauloi, että "hetki lyö..." ^^ Jotain orjatyötä ne ilkiät miähet siellä harjoitti. ^^'

• Se leipis tahto erottaa Prätkähiiret toisistaan (ystävyyssuhteessa, mihin jakson nimikin viittaa) Ja Nuikki oli sit kutsunu sen ja sen lilan tyypin pari kaveria, koska lilatyyppi omaa "sädesilmän" (toinen silmä punainen) joka saa johonkuhun tyyppiin osuessaan tyypin agressiiviseksi ja toisten kanssa toimeentulottomaksi kahden minsan ajan ja käytti tätä menetelmää poikien nappaamiseksi.
        Pojat riitautuivat ja ajelivat erillensä ja Moto ja Vinski saatiin kiinni ja Turbo sitten myöhemmin kävi pelastamassa heidät ja pilvenpiirtäjä lähetettiin ulkoavaruuteen pahikset mukanaan! ^^
        Ennen avaruusmatkalle lähtemistä Leipis ja kumppanit saivat maistaa säteestä, ja kuten arvaat; hekin alkoivat riitautua ja siinä tohonassa Prätkikset hoitivat heidät kauas pois (sen jakson lopuksi).

Juuh, kyllä mä luin. Varmaan hyvä, itse en ole nähnyt.
        PS. Moto leuhki yhes jaksos katsoneensa kaikki Matlocit

• taavetti
        half-mouse kirjoitti:

Se leipis tahto erottaa Prätkähiiret toisistaan (ystävyyssuhteessa, mihin jakson nimikin viittaa) Ja Nuikki oli sit kutsunu sen ja sen lilan tyypin pari kaveria, koska lilatyyppi omaa "sädesilmän" (toinen silmä punainen) joka saa johonkuhun tyyppiin osuessaan tyypin agressiiviseksi ja toisten kanssa toimeentulottomaksi kahden minsan ajan ja käytti tätä menetelmää poikien nappaamiseksi.
        Pojat riitautuivat ja ajelivat erillensä ja Moto ja Vinski saatiin kiinni ja Turbo sitten myöhemmin kävi pelastamassa heidät ja pilvenpiirtäjä lähetettiin ulkoavaruuteen pahikset mukanaan! ^^
        Ennen avaruusmatkalle lähtemistä Leipis ja kumppanit saivat maistaa säteestä, ja kuten arvaat; hekin alkoivat riitautua ja siinä tohonassa Prätkikset hoitivat heidät kauas pois (sen jakson lopuksi).

Juuh, kyllä mä luin. Varmaan hyvä, itse en ole nähnyt.
        PS. Moto leuhki yhes jaksos katsoneensa kaikki Matlocit

Nyt tuli hämärästi mieleen ton ystävyyskoe-jakson tapahtumat... ~_~ Voi että! Mihin ne meitin jaksot on oikeen kadonneet? Pitäis ettiä jostain tai ostaa ne dvd:lle.... :/
        No edelleen jauhan siitä yhdestä jaksosta minkä nimeä en edes muista, niin tuli nyt siitäkin mieleen että siellä alamaailmassa taisi olla joku "baarikin".. tarkemmin.. öö.. SALUUNA?? O_O Sitten Vinski tuli pelastamaan frendinsä... ^^
        Oikeesti, mietin vaan että mitä ne prätkähiirien tekijät on oikeen meinanneet kun tunkee tohon sarjaan kaikkia tuttuja lauluja...... 8D ja Alice Cooperin kaksoisolennon. xD Sori nyt kuitenkin jotakuta loukkaa kun mä puhun sen idolista näin... ^^'
        Ja Moto on katsonut kaikki Matlockit? :D Mikä miäs......
        Höm jaa. No nyt en paljookaan jaksoja muista... :/
        BTW ei ny liity asiaan mut kummiskin.. aattelin että voisin tehdä tänne oman profiilin lähiaikoina...... o.- Mutta eri nimellä esiintyisin.... TAAVETTI ei meinaan ole kovin hääppöinen. ^^

• taavetti kirjoitti:

Nyt tuli hämärästi mieleen ton ystävyyskoe-jakson tapahtumat... ~_~ Voi että! Mihin ne meitin jaksot on oikeen kadonneet? Pitäis ettiä jostain tai ostaa ne dvd:lle.... :/
        No edelleen jauhan siitä yhdestä jaksosta minkä nimeä en edes muista, niin tuli nyt siitäkin mieleen että siellä alamaailmassa taisi olla joku "baarikin".. tarkemmin.. öö.. SALUUNA?? O_O Sitten Vinski tuli pelastamaan frendinsä... ^^
        Oikeesti, mietin vaan että mitä ne prätkähiirien tekijät on oikeen meinanneet kun tunkee tohon sarjaan kaikkia tuttuja lauluja...... 8D ja Alice Cooperin kaksoisolennon. xD Sori nyt kuitenkin jotakuta loukkaa kun mä puhun sen idolista näin... ^^'
        Ja Moto on katsonut kaikki Matlockit? :D Mikä miäs......
        Höm jaa. No nyt en paljookaan jaksoja muista... :/
        BTW ei ny liity asiaan mut kummiskin.. aattelin että voisin tehdä tänne oman profiilin lähiaikoina...... o.- Mutta eri nimellä esiintyisin.... TAAVETTI ei meinaan ole kovin hääppöinen. ^^

Riippuu iästä. Taavetti sopis jollekin aikuiselle 40-v ja yli mun mielest.
        Itse käytän nykyisin Half-mousee joka paikas (ennen olin -Turbo- ja sitä ennen -Rei- (siks kun en tienny Turbon nimee) ja sitä ennen Cedric (toi oli aloitusnimi)
        Galleriaa on kiva tehdä

• taavetti
        half-mouse kirjoitti:

Riippuu iästä. Taavetti sopis jollekin aikuiselle 40-v ja yli mun mielest.
        Itse käytän nykyisin Half-mousee joka paikas (ennen olin -Turbo- ja sitä ennen -Rei- (siks kun en tienny Turbon nimee) ja sitä ennen Cedric (toi oli aloitusnimi)
        Galleriaa on kiva tehdä

No kun siinä hätäseen mietin jotain randomia nimeä niin taavetti se tuli mieleen ensimmäisenä. ^^ Jostain syystä...
        No juu ei herra Cooper ole kyllä miunkaan idoli [yks kaveri sano että Cooper on jokaisen hevinaisen unelma xD], mutta poison-kipale on kyllä hyvä.. ^^
        Juup, mulla on jo hyvä nimimerkkikin tässä tiedossa. :D Kyllä vois piankin rekisteröityä, juu-u... Jos jo huomen sais jotain aikaseks...

• taavetti kirjoitti:

No kun siinä hätäseen mietin jotain randomia nimeä niin taavetti se tuli mieleen ensimmäisenä. ^^ Jostain syystä...
        No juu ei herra Cooper ole kyllä miunkaan idoli [yks kaveri sano että Cooper on jokaisen hevinaisen unelma xD], mutta poison-kipale on kyllä hyvä.. ^^
        Juup, mulla on jo hyvä nimimerkkikin tässä tiedossa. :D Kyllä vois piankin rekisteröityä, juu-u... Jos jo huomen sais jotain aikaseks...

Kirjoitakin sitten paljon asiaa! Niitä on kiva lueskella.
        En kyllä itse kuuntele hevyä

• ^^ Mitä väitinkään...
        Ei kannata takertua pikkuseikkoihin... HEI! Meikällä alko tänään Hiihtoloma! JESS JESS JESS! JUHUU! HANAT AUKI!

• taavetti
        half-mouse kirjoitti:

^^ Mitä väitinkään...
        Ei kannata takertua pikkuseikkoihin... HEI! Meikällä alko tänään Hiihtoloma! JESS JESS JESS! JUHUU! HANAT AUKI!

Meillä meinaan loppuu just loma. T_T Maanantaina taas kouluun... Jee, jee. =_=
        No mutta kuten huomaat en saanut mitään tänään aikaiseksi, koska olin muita juttuja hönhimässä (mutta ei ollut sitten niin kiire ettei tänne olisi ehtinyt tulla viestiä laittamaan...^^') Kyllä mä sen pröfiilin tänne vielä teen, ihan varmasti teen! ^_^
        Usko tai älä, kyllä mullekin japsien musa kelpaa! :D Kjeh, ei kyllä uskoisi... Mutta voin sitten selittää siitä myöhemmin kun vaan saan rekisteröityä itteni...... >_

• taavetti kirjoitti:

Meillä meinaan loppuu just loma. T_T Maanantaina taas kouluun... Jee, jee. =_=
        No mutta kuten huomaat en saanut mitään tänään aikaiseksi, koska olin muita juttuja hönhimässä (mutta ei ollut sitten niin kiire ettei tänne olisi ehtinyt tulla viestiä laittamaan...^^') Kyllä mä sen pröfiilin tänne vielä teen, ihan varmasti teen! ^_^
        Usko tai älä, kyllä mullekin japsien musa kelpaa! :D Kjeh, ei kyllä uskoisi... Mutta voin sitten selittää siitä myöhemmin kun vaan saan rekisteröityä itteni...... >_

Mä en ehkä vastaa tiistaihin mennessä, koska meen lomaileen Melicen kaa.
        Tiistaina sitten, mutta oon vielä huomenna vastailemassa (jos ehdin). Toivottavasti, saat sen gallerias tänään! ^^
        Juuh, koulu ei oo kivaa, varsinkaan meillä...
        Kiva, kun saadaan tää keksustelu täyttymään ^^ Monet ei ymmärrä täällä, että kandeis ees yrittää täytellä näitä (tiedät kai mitä tarkoitan?)

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Mä en ehkä vastaa tiistaihin mennessä, koska meen lomaileen Melicen kaa.
        Tiistaina sitten, mutta oon vielä huomenna vastailemassa (jos ehdin). Toivottavasti, saat sen gallerias tänään! ^^
        Juuh, koulu ei oo kivaa, varsinkaan meillä...
        Kiva, kun saadaan tää keksustelu täyttymään ^^ Monet ei ymmärrä täällä, että kandeis ees yrittää täytellä näitä (tiedät kai mitä tarkoitan?)

Tässähän se minun pröfiili nyt sitten ompi... ^^
        Ja hubaa lomaa sulle. ^^; Olis kyllä voinut olla yksi lisä viikko lomaa... 9_9
        Jup, tiedän mitä meinaat tolla täyttö jutulla. Kun tulloo turhia viestejä jos joka kerta aloittaa uuden keskustelun... :S

• PennywiseTheClown kirjoitti:

Tässähän se minun pröfiili nyt sitten ompi... ^^
        Ja hubaa lomaa sulle. ^^; Olis kyllä voinut olla yksi lisä viikko lomaa... 9_9
        Jup, tiedän mitä meinaat tolla täyttö jutulla. Kun tulloo turhia viestejä jos joka kerta aloittaa uuden keskustelun... :S

Mulle tuotti kyllä vähän ongelmia, se rekisteröityminen...
        Hauka profiili sulla muuntens! ^^
        Tänään ehtii viel katsoo Prätkähiiriä ^^ Ja tiistaina! ^^
        Vähän mietityttää, miksi muilla on pysyvä musamaku (tai ei pysyvä, mutta selvä) mutta mulla ei :(
        No, youtubessa on kiva käydä kuuntelemassa ^^
        Mä otan sun sähköpostiosoitteen ylös ^^ Varmasti näet, kun mä oon käyny kirjoittamassa.

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Mulle tuotti kyllä vähän ongelmia, se rekisteröityminen...
        Hauka profiili sulla muuntens! ^^
        Tänään ehtii viel katsoo Prätkähiiriä ^^ Ja tiistaina! ^^
        Vähän mietityttää, miksi muilla on pysyvä musamaku (tai ei pysyvä, mutta selvä) mutta mulla ei :(
        No, youtubessa on kiva käydä kuuntelemassa ^^
        Mä otan sun sähköpostiosoitteen ylös ^^ Varmasti näet, kun mä oon käyny kirjoittamassa.

No mulla taas kesti ikuisuus sen profiilin teko... ~_____~ Hoh.
        Jee, kiitti kehuista! ^^ On se sitten vissiin jonkinmoinen.... ^^;
        No, ehkä jotkut ei vaan aina jaksa (pysty?) tykätä samasta musasta/bändistä kauaa tai ikuisesti... 9.9 Dunno.
        Youtubessa? Pitäsköhän munkin käydä siellä...? o.o
        Yup, kyllä mä sitten varmasti nään kun oot siellä käynynnä.... ^^

No mulla taas kesti ikuisuus sen profiilin teko... ~_____~ Hoh.
        Jee, kiitti kehuista! ^^ On se sitten vissiin jonkinmoinen.... ^^;
        No, ehkä jotkut ei vaan aina jaksa (pysty?) tykätä samasta musasta/bändistä kauaa tai ikuisesti... 9.9 Dunno.
        Youtubessa? Pitäsköhän munkin käydä siellä...? o.o
        Yup, kyllä mä sitten varmasti nään kun oot siellä käynynnä.... ^^

Taas tietokoneella ^^
        Toivottavasti ei ollu tukalaa? Noh... I'm back! ^^
        Mew biker-fan taas vauhdissa :D Homma on aikalailla karannu käsistä parin päivän aikana yhtäkkii....

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Taas tietokoneella ^^
        Toivottavasti ei ollu tukalaa? Noh... I'm back! ^^
        Mew biker-fan taas vauhdissa :D Homma on aikalailla karannu käsistä parin päivän aikana yhtäkkii....

Helöy taas. ^^
        Näin viestis muuten kun kävin luukussa, mutten jaksanut vastailla... ~_~ Hee.
        Mutta juup. :> Onpi tuolla tullut pari uutta winx keskusteluakin... Miksei niitä voi laittaa sinne Ecuinan aloittamaan keskusteluun? :O

Helöy taas. ^^
        Näin viestis muuten kun kävin luukussa, mutten jaksanut vastailla... ~_~ Hee.
        Mutta juup. :> Onpi tuolla tullut pari uutta winx keskusteluakin... Miksei niitä voi laittaa sinne Ecuinan aloittamaan keskusteluun? :O

Mutta marssilkaisten ja Winxien sota alkoi juuri! Kaikki MARS-LIITTOLAISET SOTIMAAN! KUNNIA MEILLE!

• ICY TRIX
        half-mouse kirjoitti:

^^ Mitä väitinkään...

Sori nyt että tuun tänne. Ihmettelen vaan... Tänään hiihtoloma? Meidän hiihtoloma loppui kaks viikkoa sitten!

• ICY TRIX kirjoitti:

Sori nyt että tuun tänne. Ihmettelen vaan... Tänään hiihtoloma? Meidän hiihtoloma loppui kaks viikkoa sitten!

Oulunseutu rulez!

• half-mouse kirjoitti:

Oulunseutu rulez!

... Nyt, kun ajattelin niitä DVD:tä... Niin en ole kyllä nähny niitä muualla, kuin nettikaupoissa...
        Ainakaan mä en oo löytäny muualta enää ja niitä DVD:tä tais tullakki vaan kolme... Outoa...
        Onko kukaan muu löytäny niitä Prätkähiiri DVD:tä?

• Henskukkuu
        half-mouse kirjoitti:

... Nyt, kun ajattelin niitä DVD:tä... Niin en ole kyllä nähny niitä muualla, kuin nettikaupoissa...
        Ainakaan mä en oo löytäny muualta enää ja niitä DVD:tä tais tullakki vaan kolme... Outoa...
        Onko kukaan muu löytäny niitä Prätkähiiri DVD:tä?

ja ny oon kauheen kade, kun meillä on vaan niitä melko huonoiksi menneitä videoita vaan. mutta niitä onneks piisaa kun on noi serkun antamat nauhoitetutkin niistä taitaa tulla yhteensä jotakin 6 tuntii prätkiksii. toivottavasti sillä on vielä ne pari videoo...
        nyt kiitänkin mahtavaa tätiäni joka on jaksanut niitä nauhoittaa poikansa käskystä=D

• Henskukkuu kirjoitti:

ja ny oon kauheen kade, kun meillä on vaan niitä melko huonoiksi menneitä videoita vaan. mutta niitä onneks piisaa kun on noi serkun antamat nauhoitetutkin niistä taitaa tulla yhteensä jotakin 6 tuntii prätkiksii. toivottavasti sillä on vielä ne pari videoo...
        nyt kiitänkin mahtavaa tätiäni joka on jaksanut niitä nauhoittaa poikansa käskystä=D

Ennen meilläkin nauhoitettiin vaikka mitä, mutta mietin, että mikseiköhän Prätkähiiriä? Vaikka menin omasta mielestäni aina katsomaan niitä, kun ne tuli.
        Sitten muistan kerran kysyneeni äidiltä (kun ne oli lopetettu)
        " Milloin Prätkähiiret tulee taas?"
        Voi jehna! Paras ohjelma kautta aikojen ja hyvät DVD:tkin sain (vaikka taisivat ollakin vähän kalliita)
        Mitäs sulle kuuluu? Meikä on sotinu Prätkisten kunniasta aikalailla muutaman muun fanin kanssa.

• PennywiseTheClown
        half-mouse kirjoitti:

Ennen meilläkin nauhoitettiin vaikka mitä, mutta mietin, että mikseiköhän Prätkähiiriä? Vaikka menin omasta mielestäni aina katsomaan niitä, kun ne tuli.
        Voi jehna! Paras ohjelma kautta aikojen ja hyvät DVD:tkin sain (vaikka taisivat ollakin vähän kalliita)
        Mitäs sulle kuuluu? Meikä on sotinu Prätkisten kunniasta aikalailla muutaman muun fanin kanssa.

Kävin vilasemassa CDonia (vaikkein olettanutkaan että sielä jotain löytyisi) ja filmifriikkiä, mutta mitään prätkähiirien DVD/videoita en nähnyt. Jotenkin ajattelin että AINAKIN filmifriikissä olisi, mutta kun ei niin ei. -.-

Kävin vilasemassa CDonia (vaikkein olettanutkaan että sielä jotain löytyisi) ja filmifriikkiä, mutta mitään prätkähiirien DVD/videoita en nähnyt. Jotenkin ajattelin että AINAKIN filmifriikissä olisi, mutta kun ei niin ei. -.-

... Outoa

• Henskukkuu
        half-mouse kirjoitti:

eipä ihmeempiä kipeenä olen ollut ja olen katsonut kaikki prätkikset läpi (taas)
        koulussa meillä puhuu aika moni prätkähiiristä kuinka ne on hyvä sarja xD ei uskois et noin moni ne muistaa jo osalla on vielä niitä videoitakin.onko teillä on niitä leluja jos ei ainakin ollu.

• Henskukkuu kirjoitti:

eipä ihmeempiä kipeenä olen ollut ja olen katsonut kaikki prätkikset läpi (taas)
        koulussa meillä puhuu aika moni prätkähiiristä kuinka ne on hyvä sarja xD ei uskois et noin moni ne muistaa jo osalla on vielä niitä videoitakin.onko teillä on niitä leluja jos ei ainakin ollu.

Yks sekasikiö, millä on yks punane sarvi päässä, vaatteet kuin Vinskillä, vihreet otsahiukset, punaiset silmät ja on kokonaan keltainen ja sitten sillä on rottamaisen pitkäkuono :/ Sitten on toinenkin, Vinskistä ja hänellä on urheiluvetimet päällä

• Henskukkuu
        half-mouse kirjoitti:

Yks sekasikiö, millä on yks punane sarvi päässä, vaatteet kuin Vinskillä, vihreet otsahiukset, punaiset silmät ja on kokonaan keltainen ja sitten sillä on rottamaisen pitkäkuono :/ Sitten on toinenkin, Vinskistä ja hänellä on urheiluvetimet päällä

...koripallo Vinski, pesäpallo Turbo, futis Moto, normaali Moto, normaali Turbo, Leipäjuusto, Santtu, astro bro Vinski ja olihan meillä rasvanahkakin mutta batgirl potkais sitä hieman liian voimakkaasti et se lensi toiseen päähän huonetta ja siltä katkes jalka xD

• Henskukkuu kirjoitti:

...koripallo Vinski, pesäpallo Turbo, futis Moto, normaali Moto, normaali Turbo, Leipäjuusto, Santtu, astro bro Vinski ja olihan meillä rasvanahkakin mutta batgirl potkais sitä hieman liian voimakkaasti et se lensi toiseen päähän huonetta ja siltä katkes jalka xD

Aika paljon figuureit! *pakahtuu kateudesta*
        Ois pitäny keräillä niitä silloin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11467
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9940
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5619
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2623
    Aihe