neuvoppas vähä suksi asiassa. Olen 166cm ja paino 60kg, kävin eräässä liikkeessä katsomassa suksia niin siellä myyjä olis myyny mulle sukset joiden pituus oli 187cm eikö sukset olis ollu liian pitkät. kyseessä luistelu suksi merkkiä en muista.
Niin vielä hiihtoliiton sivuilla sanotaan että oikea suksen pituus olis oma pituus 5-15cm. Eli minun tapauksessa se olis 181cm. Yrittikö myyjä kusettaa kun sillä ei ollu 181cm suksia ja yritti saada myydyksi sukset.
kysymys jts:lle
6
622
Vastaukset
- jts
kyllä toi 187 on mun mielest yläkanttiin..se on tällee vähä vaikee ontaa oikeita neuvoja..ootko iha alottelija..sekii ratkasee..kyllä 182 ois paljo lähmpänä sun mittoja..menis varmaa 178..riippuu mite jäykkyys löytyy...merkillä ei väliä..kunhan ei ole halpissuksi..kyllä noi myyjät joskus ovat aikamoisia "tyrkyttäjiä" sen on varmaa jokainen huomannu..kyllä sun kannattaa ton pituuden puoleen lähteä tosta 178 sm.. se saattas olla sopiva luistelumitta.. olettaen ett jäykkyys löytyy..kattele ammattitaitoisesta liikkeestä..jossa on kunnon myyjät..sillo onnistuu...
- moi
päin olet? lueskelin tossa aikasempia juttuja ja mainitsit sillä Tokmannin suksista! Tiedä vaikka oltas samoilla laduilla oltu.
- jts
moi kirjoitti:
päin olet? lueskelin tossa aikasempia juttuja ja mainitsit sillä Tokmannin suksista! Tiedä vaikka oltas samoilla laduilla oltu.
jostain tokmannipaikkakunnalta..niitä on suomessa 25 kpl:tta..enempää en halua paljastaa..
kiitos palautteesta..toivottavasti tällä palstalla olevat henkilöt pystyvät auttamaan jatkossakin..tavallaan oon "ammattilainen"..eka kilpailun hiihin 10 vuotiaana..ja viimeks viikko sitte..väli on 45 vuotta!!nykyisin vaa vitosen kisoja harvakseltaa.."päämatkat on edellee 50-90km..mut tää talvi jää vähemmälle..pirkat ym. jää väliin..ehkä toi islannissa oleva pitkämatka huhtikuun lopussa tulee hiihettyä..saa nähä.. - moi
jts kirjoitti:
jostain tokmannipaikkakunnalta..niitä on suomessa 25 kpl:tta..enempää en halua paljastaa..
kiitos palautteesta..toivottavasti tällä palstalla olevat henkilöt pystyvät auttamaan jatkossakin..tavallaan oon "ammattilainen"..eka kilpailun hiihin 10 vuotiaana..ja viimeks viikko sitte..väli on 45 vuotta!!nykyisin vaa vitosen kisoja harvakseltaa.."päämatkat on edellee 50-90km..mut tää talvi jää vähemmälle..pirkat ym. jää väliin..ehkä toi islannissa oleva pitkämatka huhtikuun lopussa tulee hiihettyä..saa nähä..vaan kilpailuissa ja kiitos neuvoista!
- jts 2
Olen kyllä vähän kateellinen kun vaan jtässältä kysyt. Ja niinpä änkeänkin sekaan. Jts:n neuvo on aika läheltä oikea. Itellä on painoa 68 ja pituutta hulppeat 171. Sukset ovat 182 ja mielestäni aika sopivat, ei ainakaan pitemmät tarvii olla. Typeryksiä jotkin kauppiaat kun yrittävät tuolleen vedättää. Käy vähän neuvomassa niitä ja sano näkemiin.
- moi
tähän muutkin saavat vastata, mut kun olen katsonut noita jts neuvoja niin ovat kyllä kun ammattilaiselta kysyis. Mistäs minä kyllä tiedän vaikka oliskin ammattilainen. Hyviä neuvoja kyllä ovat!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474