myyntiassistentti

minä vaan

Moi...osaisko kukaan kertoo ja valasta vähän mua että mitä noi myyntiassistentit tekee ja paljonko ne tienaa? koska mulle on sanottu ihan laidasta laitaan ja haluan kuitenkin saada myös täältäkin tietoa kyseisestä alasta :) onko hyviä kokemukisa jne.

Mutta kiitos etukäteen tiedoista :)

5

15909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firmasta

Jossakin firmassa myyntiassistentti pyörittää tilauspapereita yms. Jossakin (Alexandria Consulting Groupissa) se tarkoittaa että soittelet ihmisille ja kutsut tapaamisiin. Provisiopalkka, joka usein jää työttömyystukea pienemmäksi.

• Alexandriassa töissä

Olen töissä Alexandriassa ja meillä paras tienaa yli 5000 e joka ikinen kuukausi. Keskipalkka noin 2800 euroa. jos et tee mitään, ei tietenkään palkkaa tipu ja niin pitäis olla kaikissa töissä. täällä ei tuhlata rahaa kenenkään "ylläpitoon" ja siitä hyötyy kaikki ne, jotka tekevät töitä

• Kaprio

Hei!

Oletko varmasti nimellä myynntiassistentti? Itselläni on työhaastallelu tänään. Onko eroja missä Alenxandriassa toimii?

• ei myyntiassistentti

Meillä myyntiassarin tehtäviin kuuluu kaikkea nettisivujen päivityksestä tapahtumien järjestelyihin. Toimii tavallaan pomojen "sihteerinä" . Eli nimike myyntiassistentti ei välttämättä kerro yhtään mitään, koska tehtävät riippuvat firmasta. Todennäköisesti tehtävät kuitenkin yleensä vaihtelevia ja monipuolisia. Palkkakin riippuu firmasta, 2000-2500 e ammattitaidosta riippuen ainakin meidän talossa.

• pakkaaja

Myyntiasistentti on tietääkseni mm. lehtitalossa sellainen, joka pakkaa tilatut lehdet postiin asiakkaille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe