ens viikon

jännääjät?

onko täällä ensi viikon jännääjiä?
Mie uumoilen että olen EHKÄ raskaana,kun vähän olisi oireitakin,viluttaa,väsyttää,pissattaa,rinnat ovat hieman aran tuntuiset ja toisinaan todella kipeät...voiko rintojen kutina olla merkki raskaudesta?
Myös hajuaisti on parantunut...=)

Olen ollut kerran raskaana (huonolla menestyksellä,km rv 8 5)
Silloin oli joitain oireita.mutta ne olivat tosi lieviä kun oli ku-raskaus.
Nänneihin nousi silloin nystyröitä,jotka pienenivät km jälkeen,mutta nyt tuntuu että ne on hieman suurentuneet.
Onko mahdollista että ne suurenee uudessa raskaudessa?

emme mieheni kanssa suunnitelleet lasta juuuri nyt,mutta e-pillerit voivat pettää...niin minulla kävi ekallakin keralla...mutta silti pikkuinen olisi tervetullut.
Minulle lääkäri sanoi että voi olla etteivät pillerit tehoa minuun normaalisti...sillä kiertokin on 33-35 päivää,pilsusita huolimatta.
olemme ukkoni kanssa ottaneet tietoisen riskin,että raskaus on mahdollinen=)

kokemuksia?

12

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös

jännään, josko sitä vauva ilmottais jo tulostaan. Menkat pitäs alkaa tiistaina. En tiedä onko tää kuvittelua, kun niin kovasti jo tahtoisin lasta - rinnat ara, hieman etova olo ... Pillerit jätettiin pois lokakuulla. No kyllähän se selviää = )

• mulla

kanssa muuten tiistaina pitäs alkaa,mutta odottelen suosiolla torstaihin ainakin ennenkuin "innostun" kun tosiaan ei toi kiertoni niin tarkka ole=)

• mä kans
        mulla kirjoitti:

kanssa muuten tiistaina pitäs alkaa,mutta odottelen suosiolla torstaihin ainakin ennenkuin "innostun" kun tosiaan ei toi kiertoni niin tarkka ole=)

mullakin pitäis menkat alkaa tiistaina.. nyt jännään et alkaako.. Mukavaa, kun on muitakin jännääjiä samaan aikaan!! Ei yhtään semmonen olo et alkais menkat. Normaalisti ois tähän mennessä ollu jo kipuja yms.. Mut nyt ei oikeestaan mitää.. Rinnat arat jne.. Ei oo ollu koskaan viikkoa ennen menkkoja mut nyt on..Hehe, jänskätään kaikki yhessä!! Tsemppiä kaikille jännittäville!!

• kiekura_

Eli perjantaina pitäisi alkaa, tosin se on sitten 28 mukaan ja muutaman päivän heittoja mulla on ollut. Ilman ehkäisyä on oltu 4 kk, joten ihan tosissaan on vauvaa odostettu, tehtu, haaveiltu ja jännäilty ja kyllä myös petetty. Mitään oireita ei ole, mutta en niinhin omalta kohdaltani niin uskokaan, mutta mielikuvitus nyt tekee mitä oireita tahansa ja raskausoireet on usein aika samoja kun pms tai menkkojen alkuoireetkin.
      Meillä siis kaksi "jo isompaa" lasta ja kolmatta toivotaan.

Olis kiva kuulla sitten ensi viikosta miten on mennys, ja saada tähän ketjuun plussia!

• toivotaan

plussaonnea meille kaikille=)
      Mulla nyt ei maailma kaadu vaikka en raskaana juuri nyt olisikaan,ihanaa se olisi...lapsi tulee kun on tullakseen=)

• Tuulia

Ensi viikon lauantaina pitäisi alkaa, siis viikon päästä. Pillerit jätetty joulukuussa, joten toinen kierros meneillään.

Oireina on rintoja tod. kova kipu. Ensimmäisellä kierrolla ilman pillereitä oireina myös huono olo, vatsa kipu, lisääntynyt nälkä. Nyt siis vain rintojen kipu. Kuukautiset ovat tulleet säännöllisesti pillereiden jälkeenkin. Toivottavasti ei tule enää...:)

Noista oireista en oikein tiedä, kun toisaalta nehän voisivat olla ovulaatio oireita. Kait...

Plussaus onnea kaikille!

• pitäs

menkat siis alkaa kolen päivän päästä:) joten tuskin ovulaatiosta on kysymys.

En kärsi pms oireita oikeastaan millään tavalla... joten epäilen ettei niistä ainakaan ole kysymys. mutta en nyt "ajattele" liikoja,olen raskaana jos olen.
        En ota asiasta sen kummempaa pattia...toki jännittää,siltä on vaikea välttyä...heh=)

• ingrid26

Ensi viikon perjantaina on taas kuukautisen ensimmäinen päivä, ellen ole onnistunut tulemaan raskaaksi. Lämpöni on ollut ovulaatiosta asti koholla, rinnat ovat kipeinä enkä ole edes masentunut/kiukkuinen. Toi kiukuttelu alkaa mulla yleensä viikkoa ennen kuukautisia. Pidetään peukkuja!

• ...

Mulla piti eilen menkat alkaa, mutta eipä kuulunu. Oli sitten pakko aamulla testi tehä, ja plussaa näytti!! Plussa onnea muille

• Minä77

täällä saatiin kanssa eilen Ystävänpäivän aamuna plussaa! Meinasin kyllä pyörtyä.. puol vuotta yritetty ja aloin jo menettää toivon, mutta kyllä kannatti odottaa. Peukut pystyyn muillekin!

• rinksutin

Onhan meitä jännääjiä vissiin ihan mukavasti. Itekkin oottelen menkkoja alkavaksi ens viikon tiistaina, tai jos kierto vippaa taas pari päivää, kuten ennenkin, niin sitten torstaina.

Oireita ei vissiin kovin ole, vatsan kouristelutkin on loppuneet, välillä vihlaisee kun nousee ylös tai tekee jonkun liikkeen nopeasti. No syön minä koko ajan kyllä, samoten joka asiasta tuntuu että tulee itku. Mulla on hirmuinen vimma juustoon parasta aikaa, kävin kaupassa viime viikolla, extempore mukaan tarttui sekä tavallinen Edam- juusto, raejuustoa, että vielä feta-juustoa!! Sen lisäksi piti ostaa vielä maustekurkkujakin kun alkoi mieli tehdä pitkästä aikaa.:)

Ei täälläkään toivomalla toivota niitä alkavaksi, pysyisivätkin poissa seuraavat yhdeksän kuukautta! Samoilla linjoilla on mieskin, vaikka ei vielä uskalla kovin toiveikas olla. Edellinen alkanut raskaus ehti näyttää plussaa ja viikkoa myöhemmin alkoi kuitenkin vuoto. Pettymys oli mieletön.

Noh, nyt paremmalla onnella uskotaan ja toivotaan että kyllä se lykästää meitäkin vielä. Jos ei nyt, niin toivottavasti joskus kuitenkin.

Onnea kovasti kaikille plussanneille ja plussaonnea kaikille jännääjille!!! :)

• -ronja-

Maanantaina pitäisi menkkojen alkaa.. toivottavasti jäävät tulematta. Hirmuinen vauvakuume, etenkin kun kaikki kaverit ja sukulaiset odottavat jo vauvaa. Mitenkähän sitä onnistuis olemaan niin kovasti stressaamatta ja odottamatta. Oireetkin, joita tunnen tulee varmaan niin kovan toivon tuloksena... Onneks en ole ainoa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe