Iseeviot peilin ylä reunassahan lukee,
iseeviot nämmi vysna avisajo vsak ätyänne. Tämän voi jokainen tarkistaa, mutta oikealta vasemmalle se olisi en näytä kasvojasi vaan syvimmän toiveesi. Moni on varmaan aikaa sitten huomannut sen mutta mietin vain, kuinka moni?
iseeviot peili
10
3920
Vastaukset
- Todellinen Fani
Toista kertaa kirjaa lukiessani huomasin sen... Ensimmäisellä kerralla en kiinnittänyt siihen huomiota!!
- Cho
mä huomasin tän tossa pari viikkoa sitten kun kaivoin kirjan kaapista ka luin sen pitkästä aikaa uudelleen...en voi tajuta miten en oo sitä ennen huomannu...heh...oon vaan aina miettiny että mikä se idea siin tekstis on...tyhmä oon...joo
- Kanga
Cho kirjoitti:
mä huomasin tän tossa pari viikkoa sitten kun kaivoin kirjan kaapista ka luin sen pitkästä aikaa uudelleen...en voi tajuta miten en oo sitä ennen huomannu...heh...oon vaan aina miettiny että mikä se idea siin tekstis on...tyhmä oon...joo
Minä tajusin sen vasta kolmatta kertaa lukiessani kirjaa... Tulin vaan miettineeksi että mitähän se on englanniksi.
Kaikki englanninkielisenä Potterin lukeneet, vastauksia kaivataan! - Tionne
Kanga kirjoitti:
Minä tajusin sen vasta kolmatta kertaa lukiessani kirjaa... Tulin vaan miettineeksi että mitähän se on englanniksi.
Kaikki englanninkielisenä Potterin lukeneet, vastauksia kaivataan!Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi elikkkä is how not your fase face but your hearts desire
- huopahoo
Tionne kirjoitti:
Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi elikkkä is how not your fase face but your hearts desire
tulee kyl seittemä vuotta myöhäs mut silti.
is how not your fase face but your hearts desire. paremminki I show not your face but your hearts desire.
- Joku vaan
Lähes kaikki...
- ¨hhh
huomasin sen kait ekalla kerralla tuli vaa sellane tunne että mitä se tarkotta ja luin sen toisteppäi aika yleinen tapa
- Amie
Huomasin tuon heti. ekalla luku kerralla.
- ---
Mie kyl tajusin sen iha ekalla kerralla, en ymmärrä, miks tästä puhutaan pitkin nettiä, että vasta monella lukemalla joku tajunnu tai ei ole vieläkään tajunnut. Ensinnäkin suomennos on jo niin tökerö ääkkösineen, että kyl sen fiksun pitäs tajuta, että se on 'peilikuvateksti'. omg.
- Nimetön
Sinä neropatti, et olekaan kuin viisivuotta myöhässä ilmoituksinesi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529