Mirja

Mariaana

Onko teistä Mirja sopiva nimi lapselle? Millanen ihminen teille tulee Mirjasta mieleen?

11

1665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lottis*

Mirja Kirsikka olisi ihana pirtsakka nimi pikkuiselle.
      Mirjasta tulee mieleen punaposkinen tervehenkinen tyttö. Kaikkea positiiviista tulee mieleen!

• siitä...

niin sanoakseni negatiiviset fiilikset.
      On kummipojan äidin nimi jonka kanssa ei kemiat pelaa.

• täti

Mulle tulee yks lastentarhanopettaja, Mirja-täti, joka oli aika ikävä ihminen. On nyt kyllä jo eläkkeellä, mutta jotenkin tuo nimi aina assosioituu aina häneen. Mutta mitäpä sinä vieraiden mielipiteistä. Nimihän on ihan OK.

• Liisa-Maria

Sopii kaiken ikäisille. Meidän luokalla 1960-luvulla oli monta Mirjaa. Kivaa, jos nimi on tulossa takaisin muotiin. Mirjasta tulee mieleeni kiltti, hieno ja sivistynyt perhetyttö, sellaisia olivat oman luokkani Mirjat.

• Mmm

Mirja kaunis nimi. Ei olisi varmaan kauheana saman ikäsiä kaimoja.

• eve

eräs kuivahko täti on Mirja ja sitten kaverini laittoi tytölleen nimeksi Mirja, ensin tuntui tosi "omituiselta" mutta kun nimeen tottui tyttö on nyt jo 5v niin nimi sopii kuin valettu!!!ja kuivahko tätikin unohtui...

• Mirjalainen

Mun nimi on Mirja ja vähän vanhanaikaiselta tuntuu. Eipähän ole samanikäisiä kaimoja mutta nimen perusteella kaikki luulee mua kuusikymppiseksi (mitä en siis ole).

• Mirjasta

Mirja on kaunis nimi :)

En tunne ketään Mirjaa, mutta ekaksi mieleeni tulee se kotikadun lääkäri-Mirja..

• äititäti

Kuullostaa yllättävän raikkaalta vaikka olen tuntenut montakin Mirjaa, jotka ovat nyt jo vanhempia henkilöitä. Sopii hyvin pikkutytön nimeksi. Pitempi versio olisi sitten Mirjami, muttei ehkä ensimmäisenä nimenä niin sievä.

• öoöpu

Mirja; kutsutaan yleensä Mirkuksi. Toiseen nimeen ei mielestäni r-kirjainta.

Mirjami olisi myös kaunis nimi

Mirja Helena
      Helena Mirjami
      Mirjami Annaliisa

• Anonyymi

Minä Mirja nykyisin Mirjaleena.
      Ristimänimeni Mirja Leena johti siihen, että aikuistuttuani ja mentyäni työelämään minua vaan kutsuttiin aina molemmilla nimillä.
      Siitä johtuen virallistin joskus 2000 luvulla nimeni Mirjaleenaksi.
      Kukaan ei edes huomannut sitä, kun minua on jo kutsuttu tuolla nimellä.
      Nuorena alle 20 v minua kutsuttiin Mirkuksi tai Mirjamiksi. Ne oli lempinimiä lapsuudesta alkaen.
      Mirjaana on myö kaunis nimi. Luonteeltani olen jämäkkä, rehti, reilu maanläheinen tyypillinen härkä. Mirja on hyvä nimi. ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe