Häämme ovat viikon päästä, mutta minua vaivaa edelleen ongelma pienestä virtsarakosta ja pitkästä hääseremoniasta.
Miten voisi varautua siihen, etten pissaisi housuun vihkimisen aikana?
Apua kaipaava tyttö, 29 vee
Pissahätäongelma
Päivi
2
1440
Vastaukset
- Ystävä hädässä
Asenna tratti pöksyihisi ja siitä letku taskumattiin joka on teipattu reiteesi
- Nimetön
Moi!
Oletko jutellut asiasta esim. lääkärin kanssa koskaan? On lääkkeitä, jotka helpottavat pissahätää, esim. Cystrin. Vielä ehdit kokeilla auttaisiko tämä tilannetta. Toisaalta kun on mekko päällä, niin kukaan ei huomaa vaikka käyttäisit erilaisia suojia pöksyissä. Toisin sanoen, ei haittaa vaikka pissa tulee, mekko ei kastu jos on hyvät suojat. Terveisin, samaa miettinyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428