Sanoisko joku

guru että

millä ihmeellä saan näytönohjaimeni toimii. Asus 9200 se 128 mb AGP. Ei suostu lataa cd:ltä ajureita, Asuksen omilta sivuilta ei löydy, tulee vaan "runtime erroria..." Driver.com:ista ei löydy ollenkaan tälläistä. Hihat palaa kun näyttö vaan "valuu" jotenkin kummasti vai vienkö liikkeeseen takaisin. Tätä on jo jatkunut pitkään vaikkas toi vimpain ei ole kuin vuoden vanha...Kyllä toi Win 2000 Pro kanssa toimi mutta nyt sitten EIIIII. APUVA Kiitos.

6

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö

toimi!!!!!!!!! siirrä ne tiedostot cd:ltä koneelle j koita sitten

• tuon tehnyt

vaan ei niin EI.

• on sitä

windowsia. Ajurit takkuaa eikä suostu asentumaan. Mullakin on koneessa windows ja linux. Linuxissa näytönohjain toimi mukisematta ja moitteetta. Windowsille olevat ajurit eivät edes asentuneet kun sanoivat ettei sulla tollasta korttia ole. Se siis tämä kuuluisa windowsin toimiva ajurituki.

P.S. duunissa oli toinen samanlainen kone.

• Timppa.

>Asuksen omilta sivuilta ei löydy<

No ihan varmasti sieltä löytyy mutta kokeile näitä samoja jotka mulla on..

HUOM!
      Ajurin asennus vaatii, että koneella on Microsoft .NET Framework asennettuna, jonka saa ladattua WindowsUpdate:n kautta.

Se löytyy myös tuolta:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=262D25E3-F589-4842-8157-034D1E7CF3A3

Itselläni on Club 3D Radeon 9800 Pro 128MB -näytönohjain ja ajureina on Catalyst v.5.12, jotka ovat toimineet erinomaisesti. Olen kokeillut myös uusia versioita mutta ne tuntuivat sekavilta.

Ajurin olen hakenut tuolta:

Catalyst 5.12 Win2000/XP/MCE (Standard):

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1276#download

Asennuksen ja säädöt olen tehnyt tuon ohjeen mukaan:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000083&posting=22000000010293200

• jo alkoi pelittää

mulla oli muutakin häikkää tässä mutta sain samantien ratkottua nekin, kiitän vielä kerran....

• Timppa
        jo alkoi pelittää kirjoitti:

mulla oli muutakin häikkää tässä mutta sain samantien ratkottua nekin, kiitän vielä kerran....

No hyvä että homma pelaa:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe