"The Sims 2-pc-lisälevy: Kauppa auki julkaistaan 2.3.2006
Alkuperäisen Sims 2 PC-version vaativa lisälevy, joka tuo busineksen peliin. Pistä putiikki pystyyn ja ota rennosti. Raha tulee rahan luo... Valikot suomeksi."
Hobby Hallista 34,90€ (Ja peli siis julkaistaan 2.3)
Aijotteko hankkia?
The Sims 2, Kauppa auki Pc-lisälevy
5
297
Vastaukset
- vielä :D
Todellakin ostan varmaan jo heti ilmestymispäivänä kuulostaa niiiin hyvältä :P :)q:D
- Emm_
Varmaa pitää hankkii, ku on kaikki muutki ykkösen ja kakkosen lisäosat :)
- Tikku
Mustakin olisi tottakai tosi kiva hankkia suunnilleen kaikki mahdolliset lisäosat, mutta miten ihmeessä teillä riittää tila koneella?! O_o Siis viehän noi kuitenkin aina gigan per lisäosa, peruspeli jotain 2,5g.. Mulla on peruspeli ja Yöelämää asennettuna, enempää ei todellakaan voi laittaa! Paitsi jos joskus tulee joku Lemmikit -lisäosa ostan varmasti.. ;D
- tota :D
Mulla ainakin on ihan oma ja ei edes vuotta vanha kone ja tässä on kiintolevytilaa yhteensä varmaan joku 140Gt ja käytössä mulla on noin 40 gt eli kyllä mulla ainakin mahtuu vielä vaikka kummeniä sims pelejä jos siinä kohtaa vaan enää koneen tehot riittää.. Vaikka kyllä tää ainakin tässä vaiheessa pöyrittää peliä ihan hyvin, paremmin kun ennen. Ja vielä paremmin niistä ajoista kun mulla ei ollut vielä omaa konetta ja käytin 2 erittäin rakkaan (xD) veljeni kanssa samaa konetta joka oli kaiken lisäksi aika vanha ja ei siinä ollut edes tilaa simsseille kunnolla, Siinä peli oli kyllä aina ihan jumissa ja lataukset kesti vähintään sen 5 min ja tässä ehkä enintään 2 min. Että tällasta täällä :)
- Yenni
Itselläni on vain the sims 2 koneella. Ajattelin hankkia tuon kauppa auki-lisäosan, ja sen Yliopiston. Haluaisin kyllä ykkösenkin, entisen ykkösen pelilevy katkesi. :(
:) Kyllä kone aika tukossa on, mutta täytyy vaan poistella turhia ohjelmia ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769