Manninen

jopi

mitaleille!!! vähänkö on jännittävää seurata hiito-osuutta suorana telkusta. Myös Tallus voi yllättää jos hiihto kulkee hyvin. Kaikki vaan kannustamaan kotikatsomoihin, hiito-osuus alkaa klo 16:00.

8

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eemeli

Oon aika varma et Manninen voittaa ja Talluksella on kanssa mahdollisuuksia mitaleille. On kanssa pakko seuraa se lähtö.

• joooooooh

Manninen kuitenkaan, on niin huonoa tuuria ollut ennenkin.

• tsäkällä ei pärjätä

Huono tuuri on liittynyt mäkiosuuteen. Nyt lähdetään erinomaisista asemista. Tankkausvirhettä Hannu ei kahta kertaa samalla kaudella tee.

• Hiihtelijä2
        tsäkällä ei pärjätä kirjoitti:

Huono tuuri on liittynyt mäkiosuuteen. Nyt lähdetään erinomaisista asemista. Tankkausvirhettä Hannu ei kahta kertaa samalla kaudella tee.

On se vain ihmeellistä, hyvän mäkiosuuden jälkeen ei sitten suksi kulje vaikka aina muuten on lähes suvereeni. Kyllä Mannisen menestymättömyydelle syynä on Hannun oma pää, se ei vain kestä painetta, kun yhdessä kilpailussa pitäisi onnistua. Eihän 9. sija huono ole, mutta ei sitä, mitä odotettiin.

• muuttuvat
        Hiihtelijä2 kirjoitti:

On se vain ihmeellistä, hyvän mäkiosuuden jälkeen ei sitten suksi kulje vaikka aina muuten on lähes suvereeni. Kyllä Mannisen menestymättömyydelle syynä on Hannun oma pää, se ei vain kestä painetta, kun yhdessä kilpailussa pitäisi onnistua. Eihän 9. sija huono ole, mutta ei sitä, mitä odotettiin.

Kyllä 9. sija on "huono", vaikka optimisteja ollaankin.

• yyyyyyyy
        tsäkällä ei pärjätä kirjoitti:

Melkoista asiantuntijan puhetta. Ehkä olis parempi että hannu hiihtelis vain koti-Suomessa.

• mariaana

ei pää pojalla kestänyt. tallukselta sentään hieno suoritus.

• juuuuuuuh

sanoin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe