vähän jynnää paikallaan, kuukaudesta toiseen samat levyt pyörii.
Soitettaisiinpa joskus vielä niitä 60-luvun listoja uusintana radiossa. Kyllä olis kiva kuunnella, vaikka -65 tai -66. Matti Paalosmaa ääneen!
Iskelmän lista
9
927
Vastaukset
- animattiN
Pakko vastata. Minäkin haluasin kuulla niitä koska minulle tulee lapsuus mieleen. En siis ollut teini silloin mutta silti niissä on jotain mikä kolahtaa.
- Radio Suomessa
soi jatkuvasti noita 60-luvun iskelmiä.
- sama
Radio Suomessa kirjoitti:
soi jatkuvasti noita 60-luvun iskelmiä.
jos yksittäisiä kappaleita soitetaan silloin tällöin, olis kiva kuulla koko ohjelma, vaikka vain yksi Lista vuodelta 1965, juontajana Matti Paalosmaa. Se olis todellista retroa!
- animattiN
sama kirjoitti:
jos yksittäisiä kappaleita soitetaan silloin tällöin, olis kiva kuulla koko ohjelma, vaikka vain yksi Lista vuodelta 1965, juontajana Matti Paalosmaa. Se olis todellista retroa!
Mutta asiaa,, :)
- Piipa
sitä saa kuunnella, mitä eniten äänestetään. Mattia olis kyllä mukava kuunnelle. Lauantaisin, kun tuli kahdeksan kärjessä oli aina pakko istua radion vieressä ja laittaa lista muistiin.
8.9.1968
1.Käymään vain Kai Hyttinen
2.Milloinkaan en naista.. Fredi
3. Nukke-Pieni Fredi
4. Holvikirkko Eero
5. Iltatuulen viesti Aikamiehet
6. Jerusalem L.O. Betersein?
7. Paikka auringossa Katri-Helena
8. Kotiseutua vain ikävöin Hemming
8. Kysyn vain Kristiina Hautala
8. seitsemän kertaa 7 Danny
Siinä yksi lista. Paljon muitakin vihkoon tallennettuna. Enkä hukkaa ikänä.- Iskelmäprinsessa -55
AARRE, se sinun vihko. Kerro lisää, vaikka vain ykköskappaleita.
Minä en ole koskaan äänestänyt Iskelmän listasta mitään, vaikka viikottain tulee sitä kuunneltua. - tarpuu
Fredi ja kumppanit noilla kappaleilla jo silloin? Oli varmaan, jos sä niin sanot, mutta silti: meneeks aika päässäni (tai jossain) niin
sekasin - tuntuu, että nää kappaleet oli vasta
pari vuotta myöhemmin pinnalla. - Piipa
tarpuu kirjoitti:
Fredi ja kumppanit noilla kappaleilla jo silloin? Oli varmaan, jos sä niin sanot, mutta silti: meneeks aika päässäni (tai jossain) niin
sekasin - tuntuu, että nää kappaleet oli vasta
pari vuotta myöhemmin pinnalla.Kyllä ne samat laulut soi silloinkin viikosta toiseen. Jos kattelen tota listaa, niin v.-68 listoilta löytyy myös Tauno Palon ( Ruusu on punainen) ja Innasen (Urjalan Taikayö )Päivi Paunua, Jarkkoa ja Lauraa,Arto Sotavalta, Kristian, jne. Tietty Johnny ja Danny.
Mulla on Johnnystakin oma vihko, Oli mun IHANNE.
1.4.1966 olin Harjavallan Valtatie Kakkosella vanhempien siskojeni kanssa ja siellä oli Johnny. Hänen hittinsä silloin oli levy nimeltää Yksi punaruusu. No Johnny heitti sitten ruusun yleisön joukkoon ja minä sain sen. Valitettavasti vähän riskimpi naishenkilö nappasi ruusun minulta, jäi vain muutama terälehti, jotka ovat vieläkin tuon vihon välissä. Kyllä teillä muillakin on jotain tällaisia aarteita tallella uskon minä. Niitä sitten vaan haalitaan ja palataan sinne -60-70 luvuille - Iskelmäprinsessa -55
Piipa kirjoitti:
Kyllä ne samat laulut soi silloinkin viikosta toiseen. Jos kattelen tota listaa, niin v.-68 listoilta löytyy myös Tauno Palon ( Ruusu on punainen) ja Innasen (Urjalan Taikayö )Päivi Paunua, Jarkkoa ja Lauraa,Arto Sotavalta, Kristian, jne. Tietty Johnny ja Danny.
Mulla on Johnnystakin oma vihko, Oli mun IHANNE.
1.4.1966 olin Harjavallan Valtatie Kakkosella vanhempien siskojeni kanssa ja siellä oli Johnny. Hänen hittinsä silloin oli levy nimeltää Yksi punaruusu. No Johnny heitti sitten ruusun yleisön joukkoon ja minä sain sen. Valitettavasti vähän riskimpi naishenkilö nappasi ruusun minulta, jäi vain muutama terälehti, jotka ovat vieläkin tuon vihon välissä. Kyllä teillä muillakin on jotain tällaisia aarteita tallella uskon minä. Niitä sitten vaan haalitaan ja palataan sinne -60-70 luvuillekovasti Katri-Helenan Lui´sta, Dannyn Tuuliviiristä, en tiedä tarkkaan, miltä vuodelta ne ovat. Joukon ja Kostin Muisto vain jää....ihania kappaleita.
Olihan siellä tietysti nämä Aikamiehet ym. joista ei pikkutyttö tykännyt.
Aikakin tekee kepposensa ja kultaa muistot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511319- 629272
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal193000- 632733
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722450