haluaisin arvioittaa omat nimisuosikkini.
Kaverit sanoo että mulla on niin eriskummallinen nimimaku eli sanokaa mielipiteenne,asiallisesti.
Jos haluatte numeroida, niin 1-10
Tässä nimet:
Kaisla Karoliina
Kiisa Mariel
Pihla Linnea
Sara Silja Sofia
Milaja Maaria
Miira Merette
Riia Rosina
Karri Kasper
Jere Janus Joakim
Rene Sebastian
Tino Taneli
viittisittekö
11
649
Vastaukset
- Lottis*
Tässä nimet:
Kaisla Karoliina = 10
Kiisa Mariel = 2
Pihla Linnea = 9
Sara Silja Sofia = 9
Milaja Maaria = 1
Miira Merette = 3
Riia Rosina = 4
Karri Kasper = 10
Jere Janus Joakim = 9
Rene Sebastian = 9
Tino Taneli = 8- muitakin
nimistä pitäviä, hyvä Lottis!
- että näin
antaisin teille kaikille hieman ajattelun aihetta.
tässäkin ehdotellaan nimiä jotka ovat pelkkää ärrää ja ässää. Sääliksi käy lasta jonka nimi on esim kiira karoliina korpelainen ja vielä ärrävikainen. Monella lapsella toki on vaikeuksia sanoa ärrää, ässää ja ällää aluksi, onneksi monet sen oppivat puheterapeutilla viimeistään ala-asteella, mutta sitten on myös meitä jotka eivät opi. tiedän mistä puhun, itselläni r ja l vika ja vanhempani paiskasivat minua varsinaisella "puhevikaisen painajaisnimellä) olen nyt 26vee ja kärsin nimeni kertomisesta joka kerta, se nyt vaan on vaikea yrittää pöräytellä ärriä ulos jota nimessäni on yhteensä neljä... Miettikää tarkkaan millä nimellä lastanne siunaatte!- että näin
ässä vikaa unohtamatta..minulla ei siis s-vikaa mut listassas oli sellainenkin nimipaholainen
- varmaan
että näin kirjoitti:
ässä vikaa unohtamatta..minulla ei siis s-vikaa mut listassas oli sellainenkin nimipaholainen
asiaa...
Ketään lasta en ole nimeässä näillä nimillä koska en voi saada lapsia mutta näistä nimistä tykkään.
Mutta asia on varmaan näin kun sanoit, puhut kokemuksesta.
- justiina
Kaisla Karoliina 5
Kiisa Mariel 3
Pihla Linnea 6
Sara Silja Sofia 8 (9 saara silja sofia)
Milaja Maaria 4
Miira Merette 2
Riia Rosina 3
Karri Kasper 2
Jere Janus Joakim 2
Rene Sebastian 2
Tino Taneli 6 (tino laski tämän nimen pointseja, taneli olisi saanut 9) - jjj
Kaisla Karoliina 6
Kiisa Mariel 9
Pihla Linnea 5
Sara Silja Sofia 7
Milaja Maaria 3
Miira Merette 3
Riia Rosina 1
Karri Kasper 1
Jere Janus Joakim 1
Rene Sebastian 9
Tino Taneli 6 - sisiliskosisko
Minä pidän enemmän vanhoista nimistä, mutta kyllä nuokin ihan hyviä. Arvioinpa:
Kaisla Karoliina= 7, Kaisla ja Karoliina hyvin erityyliset, eli ei oikein sytytä. Parempi esim. KaislaMariel
Kiisa Mariel = 10, hyviä nimiä molemmat, pidän paljon
Pihla Linnea = 10 hyvä hyvä. Kirjoitettuna ei niin kaunis kuin lausuttuna ;)
Sara Silja Sofia =9 Mukava on, mutta tällä hetkellä ohjaamassani jumpparyhmässä on 4 saraa. Yleinen nimi. Mutta kivasti menevät nuo nimet yhteen
Milaja Maaria = 9 hei tää on hyvä :) Milaja on hyvä nimi kun sitä maistelee hetken :) Maarian vaihtaisin marieliksi.
Miira Merette = 7 en erityisesti pidä kummastakaan. Hyviä nimiä sillti
Riia Rosina = 6 oikeastaan ihan kiva, mutta ei nyt silti sytytä
Karri Kasper = 5 Karrista en pidä, Kasperista tulee mieleen vain ystäväni kasper koira ja salkkareitten kasper. Sinänsä ok nimiä.
Jere Janus Joakim = 7 oikeastaan hyviä nimiä. Ehkä sittenkin 8?
Rene Sebastian = 7 Renestä en pidä, Riki ennemmin.
Tino Taneli = 7 hyvä perusnimi
Tyttöjen nimet parempia kuin poikien. Yritystä noissa kaikissa oli paljon ;) - Gil
Kaisla Karoliina -Kaunis nimi.
Kiisa Mariel -Kiisa viehättävä. Mariel hieman outo.
Pihla Linnea -LA LI hieman kumma. En ole erityisen rakastunut Pihla-nimeen. Linnea on kaunis, mutta aika "muodikas" nyt.
Sara Silja Sofia -Mukava, ässäinen kokonaisuus. Mikä ettei.
Milaja Maaria -Kaunis! Ihanan kuuloinen. :)
Miira Merette -Ihan ok. Ehkä vähän liikaa "uutta" tässä. Jompikumpi nimistä voisi olla klassisempi. Merettestä tulee mieleen Merete Mazzarella ja itse pidän "yhden T:n" kirjoitusasua kauniimpana.
Riia Rosina -Ei kiva. Rosina tuo mieleen Rosinanten, hevosen.
Karri Kasper -Karri on kiva. Kasper ihan höpö. Kasperi paljon parempi. ;)
Jere Janus Joakim -Jayjayjay Lehto? Äh. En pidä tästä lainkaan.
Rene Sebastian -Ihan ok.
Tino Taneli -Kuin jonkun lelun nimi. - *****
Kaisla Karoliina- 6 Nättejä nimiä molemmat mutta tuota nimi yhdistelmää muuttaisin hieman, koska molemmat alkaa niin samalla tavalla. Miten olisi Kaisla Eveliina? tai Krista Karoliina?
Kiisa Mariel- 1 En pidä nimestä Kiisa, Mariel nimi menettelee..
Pihla Linnea-7 Pihla on nätti nimi!, Linnea voisi mennä toisena nimenä.
Sara Silja Sofia-7 Nimi on nätti! Mutta Sofia nimestä en erityisemmin pidä. Laittaisin itse vaikka Sara Silja Susanna.
Milaja Maaria-4 Milaja aika erikoinen.. Itse laittaisin mielummin Milja Maaria tai Milla Maaria
Miira Merette-1 En pidä. Miira kuulostaa jotenkin kissan nimelta , tulee mieleen Miiru. Merette nimi on karsea.
Riia Rosina-6 nätti nimi. Vaikken itse välttämättä Riiaa laittaisikaan. Rosina nimestä pidän kovasti!
Karri Kasper- 6 Karri ja Kasper nimet hyviä! Mutta en yhdistäisi niitä välttämättä. Ovat aika samntyyliset.
Jere Janus Joakim-4 Muuten hyvä mutta Janus nimestä en pidä. Laittaisin Jere Joakim
Rene Sebastian-2 En pidä Rene nimestä! Sebastian kuulostaa ihan hyvältä.
Tino Taneli- 4 Tino nimestä pidän kovasti, mutta Tanelista en juuri yhtään. - Nimetön
kaisla karoliina < 8 ihan kiva pikkuniedin nimi.
kiisa mariel < 7 kiisasta en juurikaan pidä ,mutta yleistyvä nimi mariel on kivan raikas.
pihla linnea < 2 ei pidä
sara silja sofia < 7 tässä ihan kiva sommittelu ,joka toimii.
milaja maaria < 2 ei kolahda
miira merette < 1 väännös
riia rosina < 1 samoin väännös
karri kasper < 7 karrista en pidä ,mutta kasper ihan kiva
jere janus joakin < 2 ei kolahda .liikaa jjj:tä
rene sebastian < 8 tässä rene kiva ,sebastian komea
tino taneli < 7 hihi ihan jees nimi,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583