Mieleeni tuli tämä nolo juttu, josta en ole muualta kehdannut kysellä. Olen urheilua harrastava nuori mies, treenaan mm. jalkakyykkyä salitreenissä, joten reidet ja pakaratkin kaipaavat varmasti hierontaa. Olen ajatellut mennä hierojalle, mutta sitten olen alkanut jännittää sitä noloa asiaa, joka voi yllättää - saan nimittäin hyvin helposti paineita ja joskus niitä on vaikea estää. Kysynkin tässä hyvin ujona ja nolona, tietääkö kukaan miten hierojat suhtautuvat tai onko kenelläkään omaa kokemusta vastaavasta. Pitäisikö asiasta mainita jo etukäteen hierojalle, ettei hän sitten vaikka loukkaannu. Tosin asia on minulle niin arkaluontoinen, etten varmaan sitäkään saisi punastumatta tehtyä. Joka tapauksessa paineita kertyy ja sitten saattaa aivan yllättäen tulla pakottava tarve ja vaikka miten pinnistelisin, niin aivan mahdotonta sitä on enää sitten pidätellä. Jos vaikka hieroja olisi hieromassa pakaralihaksia, niin mitä hän mahtaisi ajatella sellaisesta paukusta, varmaan haiseekin aika pahalle varsinkin jos satun menemään hierottavaksi hernerokkapäivän jälkeen.
ensimmäistä kertaa
nolo juttu
2
1347
Vastaukset
- hernerokkapäivän
jälkeen, jos pinnistelet ja jännität ettei paukkuisi, niin eihän voi hieroa jos sä koko ajan puristat pakarat valkosena.
- hantte
Se ei pitäisi olla mikään ongelma, toiset tajuaa
toiset otta nokkiin.
Olen mies ja annan yleensä turvehierontaa, mutta
voin myös hieroa muutakin vaikka en ole fysioterapeutti.
Ainakin mulle se ei tuota ongelmaa ja ei tarvitse nolostua.
Jos kiinnostaa, ota yhteys 044-5101016.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584