ensimmäistä kertaa

nolo juttu

Mieleeni tuli tämä nolo juttu, josta en ole muualta kehdannut kysellä. Olen urheilua harrastava nuori mies, treenaan mm. jalkakyykkyä salitreenissä, joten reidet ja pakaratkin kaipaavat varmasti hierontaa. Olen ajatellut mennä hierojalle, mutta sitten olen alkanut jännittää sitä noloa asiaa, joka voi yllättää - saan nimittäin hyvin helposti paineita ja joskus niitä on vaikea estää. Kysynkin tässä hyvin ujona ja nolona, tietääkö kukaan miten hierojat suhtautuvat tai onko kenelläkään omaa kokemusta vastaavasta. Pitäisikö asiasta mainita jo etukäteen hierojalle, ettei hän sitten vaikka loukkaannu. Tosin asia on minulle niin arkaluontoinen, etten varmaan sitäkään saisi punastumatta tehtyä. Joka tapauksessa paineita kertyy ja sitten saattaa aivan yllättäen tulla pakottava tarve ja vaikka miten pinnistelisin, niin aivan mahdotonta sitä on enää sitten pidätellä. Jos vaikka hieroja olisi hieromassa pakaralihaksia, niin mitä hän mahtaisi ajatella sellaisesta paukusta, varmaan haiseekin aika pahalle varsinkin jos satun menemään hierottavaksi hernerokkapäivän jälkeen.

2

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hernerokkapäivän

jälkeen, jos pinnistelet ja jännität ettei paukkuisi, niin eihän voi hieroa jos sä koko ajan puristat pakarat valkosena.

• hantte

Se ei pitäisi olla mikään ongelma, toiset tajuaa
      toiset otta nokkiin.
      Olen mies ja annan yleensä turvehierontaa, mutta
      voin myös hieroa muutakin vaikka en ole fysioterapeutti.
      Ainakin mulle se ei tuota ongelmaa ja ei tarvitse nolostua.
      Jos kiinnostaa, ota yhteys 044-5101016.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3791
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      37
      3387
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2998
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2850
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1848
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      84
      1837
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1679
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1607
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      31
      1602
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1584
    Aihe