NEED FOR SPEED MW ON SYVÄLTÄ KATTOKAA

VAADIN KORVAUKSIA

NONIIN ELIKKÄS OON AJANU NE KAIKKI RAZORIN 5KISAA JA VOITTANU KAIKKI KISAT NII SITTE SE MENEE JOKA KERTA JUMIIN (AINAKIN MULLA) KUN VOITTAA NE VIIS KISAA SIIT JA PAINAA JATKA NIIN SIT EI TAPAHDU MITÄÄ OON OOTTANU SIIN 5MINSAA MUT EI TAPAHDU MITÄÄ OON KAKS KERTAA AJANU NE RAZORIN 5KISAA LÄPI JA KUMMALLAKIN KERRALLA SAMA JUTTU ET MÄÄ VAADIN JOSTAIN KYL KORVAUKSIA!!!!!!!!! NE ON TEHNY SEN PELIN HUTASEMALLA!!!!!!!!!!!!

9

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neeforspee

tai sitte sulla on ***** pelikone

• hombelboy

sul on vaa ***** pelikone,ei mulla ainakaa jumita!!xD

• EIHÄN OO
        hombelboy kirjoitti:

sul on vaa ***** pelikone,ei mulla ainakaa jumita!!xD

MUULLA PELILLÄ EI TUU MITÄÄ ET LADATAAN TAI SEMMOSTA JUTTUU MUUTAKU TOL MWLLÄ ET SE TAITAA OLLA SIIN PELIS IHAN VAAN VIKA

• Warkkis
        EIHÄN OO kirjoitti:

MUULLA PELILLÄ EI TUU MITÄÄ ET LADATAAN TAI SEMMOSTA JUTTUU MUUTAKU TOL MWLLÄ ET SE TAITAA OLLA SIIN PELIS IHAN VAAN VIKA

tallenna niitten viien kisan jäläkeen ennen razorin haastamista nii ei tarvii ajella koko ajan uuelleen ja osta uus kone...

• ...

Eipä minulla mitään ongelia vaan ole.

Tuollaiset ongelmat ei yleensä pelistä johdu vaan sinun koneesi ei ole yhteen sopivai. Epäilisin kuitenkin, että koneesta loppuu potku pyörittä tuota.

• Minusta se on hyvä peli ja mulla se toimii hyvin ja eikä oo tilettäny vielä kertaakaan.

• pleikka niin

putsaa jos on tietsikka ja loppuu tehot kesken niin osta parempii osii ja aika harvoin se siitä pelistä johtuu

• tietokone niin se on

todella paska kone ku most wanted ei vaadi ees paljoo koneelta eli ihan paska kone

• sulla on

Mikä kone sulla oikein on? Kuinka vanha?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      158
      6051
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      77
      3653
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      109
      3538
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      75
      2845
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2410
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      47
      2165
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      119
      1782
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      373
      1271
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1206
    10. 54
      1004
    Aihe