kuulostaa nyt varmasti raukkamaiselta, mutta oon todellakin ahdistunut olemaan aina kakkonen. se on aivan sama mihin asia liittyy. pahinta on baarissa, kun valmistautuessa tuntuu kauniilta. en halua olla turhamainen, mutta se sattuu. ja tunnen itseni niin huonoksi, kun joutuu istuskelemaan ja katsomaan kun toisten luona kuhisee. ja jos joku eksyy mun luokse, jonkun seuralaiseni huomatessaan se kaikkoaa varmasti. ja siis en ole lihava, en ole ruma, en ole idiootti. mulla ei vaan ole itsetuntoa.
aina
7
605
Vastaukset
- jörö
Tuttu tunne. Olen jo tottunut siihen. En jaksa nykyään siitä edes enää välittää. Ajattelen vain, että aivan sama, ollaan sitten kakkosia...
- näköjään
kun luovutat, missä se kuuluisa suomalainen sisu on?? vitun loooooser don't give it up tjsp. AINA PITÄÄ VOITTAA JA OLLA EKA!
- jörö
näköjään kirjoitti:
kun luovutat, missä se kuuluisa suomalainen sisu on?? vitun loooooser don't give it up tjsp. AINA PITÄÄ VOITTAA JA OLLA EKA!
NO älä mäkö oon luuseri. Kyllä mä sen oon tienny jo pitemmän aikaa. Ei kuule jaksa kiinnostaa sekään..
- ...
jörö kirjoitti:
NO älä mäkö oon luuseri. Kyllä mä sen oon tienny jo pitemmän aikaa. Ei kuule jaksa kiinnostaa sekään..
en tienny et sul on asiat noin paskasti. älä ota tota vakavasti, huumoria nääs ;) aika paskaa huumoria mutta anyway, sry about that.
- jörö
... kirjoitti:
en tienny et sul on asiat noin paskasti. älä ota tota vakavasti, huumoria nääs ;) aika paskaa huumoria mutta anyway, sry about that.
En en. Ei se mitään..
- jack-17
jörö kirjoitti:
En en. Ei se mitään..
Ikuinen kakkonen ei pidä ja tarvitse olla.
Kenties aika olisi hioa persoonallisuutta.
Ennen itsekin olin, ettei kukaan nainen tullut luokseni.
Sitten kerran kekkasin lueta lukemaan siitä mistä naiset pitävät ja mistä olisi hyötyä.
Aluksi neuvoisin, että kenties jo vaatekaappiin kannattaa tutustua ja oppia pukeutumaan kunnolla.
Hienot vaatteet tekevät ensinnäkin vaikutelman, että sulla on rahaa ja toiseksi persoonallinen pukeutumisella erotut massasta eduksesi.
Voin myös antaa vielä pari vinkkiä lisää tähän:
Etsi kirkkaita silmiä, sillä tutkimusten mukaan pupillit suurenevat jos henkilö viihtyy seurassasi ja puolestaan pienenee, kun häntä ei kiinnosta seura. Tämä toimii tietenkin vain valoisissa paikoissa.
Myös hiusten ja tai vaatteiden pöyhiminen on naisilta osoitus, että korjatessaan vaikka asentoa tai hiuksia, hän kertoo samalla, että olet tervetullut. (Varsinkin jos näet hänen jalkansa osoittavan sinua kohti, hän on todennäköisesti huomannut sinut
- Hyvän ja pahan tuollapuolen
Muutosta positiiviseen suuntaan on turha odottaa. Mäkin pidin joskus itseäni suht normaalin näkösenä, kunnes tajusin olevani sairaalloisen ruma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249