Paikalla olleeet kertokaa nyt

.,.,

Miten se Conanin fanitapaaminen meni?

123

99168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotukseen

      Me tulimme paikalle klo 15.00 ja jakoimme seistä palelemassa noin 16.10 asti, sitten lähdimme pois. Niin kuin moni muukin.

      Koska se lopulta tuli sinne?

      Sikamaista ensin kehoittaa ihmisiä tulemaan klo 15.00 ja sitten ei saa nähdä mitään muuta kuin ihmislauman päitä edessä.

      • Maikki

        En katsonut kelloa, koska Conan ilmestyi tikapuille. Mutta jos olet perseesi raahannut paikalle, niin ihmettelen suuresti, jos et jaksanut viivästystä odottaa!

        Oli kiva nähdä itse Conan ihan vierestä!!!


      • ........
        Maikki kirjoitti:

        En katsonut kelloa, koska Conan ilmestyi tikapuille. Mutta jos olet perseesi raahannut paikalle, niin ihmettelen suuresti, jos et jaksanut viivästystä odottaa!

        Oli kiva nähdä itse Conan ihan vierestä!!!

        Tuli n. puol 5 aikoihi tai vähä jälkeen..


      • Mie80
        Maikki kirjoitti:

        En katsonut kelloa, koska Conan ilmestyi tikapuille. Mutta jos olet perseesi raahannut paikalle, niin ihmettelen suuresti, jos et jaksanut viivästystä odottaa!

        Oli kiva nähdä itse Conan ihan vierestä!!!

        ...itseään palelluttamaan hengiltä. Jos on jo kädet ja jalat tunnottomat ni ei hirveesti huvita enää paikalla seistä. Varsinkin kun ei tiennyt että näkeekö kaveria ollenkaan päiden takaa ja että kuinka monta tuntia joutuu vielä odottamaan. Itse olen todella pettynyt, että en jäänyt odottamaan häntä nyt näin jälkeenpäin ajatellen. Kerran aikaisemmin olen hänen vuokseen jo New Yorkissa jonottanut lippuja enkä vieläkään häntä nähnyt...

        Onko vinkkejä missä häneen voi vielä törmätä?


      • conan on ihku

        Hei pettynyt,

        Itsekin odottelin noin tunnin ja sitten piti lähteä kun oli vilu. Mutta, mutta. Ei kai sille mitään voi kun consun lento oli myöhässä. Eiköhän kaikki ihmiset siellä vapaaehtoisesti olleet, ilman pakotusta. Niin ehkä vähän turhaa katkeroitua. Joskus ei vaan onnistu...


      • örkki
        Mie80 kirjoitti:

        ...itseään palelluttamaan hengiltä. Jos on jo kädet ja jalat tunnottomat ni ei hirveesti huvita enää paikalla seistä. Varsinkin kun ei tiennyt että näkeekö kaveria ollenkaan päiden takaa ja että kuinka monta tuntia joutuu vielä odottamaan. Itse olen todella pettynyt, että en jäänyt odottamaan häntä nyt näin jälkeenpäin ajatellen. Kerran aikaisemmin olen hänen vuokseen jo New Yorkissa jonottanut lippuja enkä vieläkään häntä nähnyt...

        Onko vinkkejä missä häneen voi vielä törmätä?

        Jos törmäät niin lyö turpaan


      • conani..

        jos minä olisin conani niin ihan vittusiltaan oisin antanu teidän odottaa siellä pakkasessa ihan vaan koska oisin pystyny siihen...mut en mä oo conan..


      • Nimetön

        Noh, mun mielestä ainakin koko homma oli vaan hauskaa. Kunnon toritapahtuma ja hyvä ystävä mukana. Pelottavaa jos joku oli siellä hampaat irvessä, kyseessähän on ihan tavallinen amerikkalainen. Kyllä ihmiset otti koko homman liian tosissaan. Sitä paitsi ton luokan superstjärna, olis voinut odottaa että se olis tullut kolmekin tuntia myöhässä!


      • Finskii
        Mie80 kirjoitti:

        ...itseään palelluttamaan hengiltä. Jos on jo kädet ja jalat tunnottomat ni ei hirveesti huvita enää paikalla seistä. Varsinkin kun ei tiennyt että näkeekö kaveria ollenkaan päiden takaa ja että kuinka monta tuntia joutuu vielä odottamaan. Itse olen todella pettynyt, että en jäänyt odottamaan häntä nyt näin jälkeenpäin ajatellen. Kerran aikaisemmin olen hänen vuokseen jo New Yorkissa jonottanut lippuja enkä vieläkään häntä nähnyt...

        Onko vinkkejä missä häneen voi vielä törmätä?

        Kylläpä suomalaiset ovat idiootteja.Mennään katsomaan ja odetelemaan jotakin ulkomaan pelleä. Kyllä hävettää teidän puolesta.


      • Finskii
        örkki kirjoitti:

        Jos törmäät niin lyö turpaan

        Olen samaa mieltä,eiku turpaan ja passitus kotiin


      • spete
        Mie80 kirjoitti:

        ...itseään palelluttamaan hengiltä. Jos on jo kädet ja jalat tunnottomat ni ei hirveesti huvita enää paikalla seistä. Varsinkin kun ei tiennyt että näkeekö kaveria ollenkaan päiden takaa ja että kuinka monta tuntia joutuu vielä odottamaan. Itse olen todella pettynyt, että en jäänyt odottamaan häntä nyt näin jälkeenpäin ajatellen. Kerran aikaisemmin olen hänen vuokseen jo New Yorkissa jonottanut lippuja enkä vieläkään häntä nähnyt...

        Onko vinkkejä missä häneen voi vielä törmätä?

        hyi konan sukkaa, miten ihmiset jaksaa semmosta pelleä odottaa, mulle sais maksaa pari satkua ennenku ees menisin kattomaan mokomaan rupusta ukkoa...


      • minkähän
        Finskii kirjoitti:

        Kylläpä suomalaiset ovat idiootteja.Mennään katsomaan ja odetelemaan jotakin ulkomaan pelleä. Kyllä hävettää teidän puolesta.

        minkähn maalainen itse olet?


      • eräs vain...
        Finskii kirjoitti:

        Kylläpä suomalaiset ovat idiootteja.Mennään katsomaan ja odetelemaan jotakin ulkomaan pelleä. Kyllä hävettää teidän puolesta.

        itse olen saanut ihan tarpeekseen tosta conan hömöpötyksestä..mennyt vähän yli koko homma! mitä järkee lähtee ulos palelee ja venailemaan jotain julkimoo ja mahdollisuus nähdä se on yks sadasta jos on paljon ihmisiä...typerää sanon mä.


      • VAKAVA SUOMALAINEN
        Finskii kirjoitti:

        Olen samaa mieltä,eiku turpaan ja passitus kotiin

        Ettekste niinku nää, mikä oli kysymys. Menkää muille palstoille veteleen turpiin körttiläiset. OLITTEKO TAPAAMASSA CONAN O´BRIENIÄ KENTÄLLÄ VAI EI? Eikä mielipiteitä ko. persoonasta henkilönä. Ei muuta ku kirkkoon vaan tekemään hartausharjoituksia siitä. Ei tarvii tulla lärviä soittaa joka tuuttii sellaiset, jotka on aina niinku NIIN VAKAVAA SUOMALAISTA, SUORASTAAN USKONNOLLINEN KYSYMYS, TULEEKO JOKU CONAN SUOMEEN VAI EI. JUST TOLLASILLE SEN HUUMORI TEKEE NIINKU NIIN HYVÄÄ, ETTEI OO TOSIKAAN. EIKU VETTÄ VAAN LISÄÄ KIUKAASEEN JA KAMERAT PYÖRIMÄÄN. Musiikki soi ja kansa tykkää. Ja makeimmat vitsit tulee kyllä siltä Irkulta nyt tällä hetkällä. Sillä on niin hyvä huumorintaju, että mä oikein odotan taas mitä ne heittää niinku meistä juttua tuolla maailmalla. Sillä näinhän se on, ne on niin herkkähipiäistä havumetsässä kasvanutta väkeä, että eihän niistä voi muuta heittää, ku vitsiä. Siis suomalaisista. Mä


      • Uuno Turhapuro
        Maikki kirjoitti:

        En katsonut kelloa, koska Conan ilmestyi tikapuille. Mutta jos olet perseesi raahannut paikalle, niin ihmettelen suuresti, jos et jaksanut viivästystä odottaa!

        Oli kiva nähdä itse Conan ihan vierestä!!!

        Missä ihmisten itsetunto on? Miksi fanittaa jotain amerikankälättäjää. Luulisi olevan parempaakin tekemistä...


      • Kalkkis2
        Finskii kirjoitti:

        Kylläpä suomalaiset ovat idiootteja.Mennään katsomaan ja odetelemaan jotakin ulkomaan pelleä. Kyllä hävettää teidän puolesta.

        Olen samaa mieltä. Täysiä torveloita.Tekisivät jotain hyödyllistä sen sijaan. Ja että vielä pressallaki on hommat noin vähissä, että on aikaa moisen pellen kanssa seurustella


      • asia
        Maikki kirjoitti:

        En katsonut kelloa, koska Conan ilmestyi tikapuille. Mutta jos olet perseesi raahannut paikalle, niin ihmettelen suuresti, jos et jaksanut viivästystä odottaa!

        Oli kiva nähdä itse Conan ihan vierestä!!!

        ois asia


      • sun viestiä...
        VAKAVA SUOMALAINEN kirjoitti:

        Ettekste niinku nää, mikä oli kysymys. Menkää muille palstoille veteleen turpiin körttiläiset. OLITTEKO TAPAAMASSA CONAN O´BRIENIÄ KENTÄLLÄ VAI EI? Eikä mielipiteitä ko. persoonasta henkilönä. Ei muuta ku kirkkoon vaan tekemään hartausharjoituksia siitä. Ei tarvii tulla lärviä soittaa joka tuuttii sellaiset, jotka on aina niinku NIIN VAKAVAA SUOMALAISTA, SUORASTAAN USKONNOLLINEN KYSYMYS, TULEEKO JOKU CONAN SUOMEEN VAI EI. JUST TOLLASILLE SEN HUUMORI TEKEE NIINKU NIIN HYVÄÄ, ETTEI OO TOSIKAAN. EIKU VETTÄ VAAN LISÄÄ KIUKAASEEN JA KAMERAT PYÖRIMÄÄN. Musiikki soi ja kansa tykkää. Ja makeimmat vitsit tulee kyllä siltä Irkulta nyt tällä hetkällä. Sillä on niin hyvä huumorintaju, että mä oikein odotan taas mitä ne heittää niinku meistä juttua tuolla maailmalla. Sillä näinhän se on, ne on niin herkkähipiäistä havumetsässä kasvanutta väkeä, että eihän niistä voi muuta heittää, ku vitsiä. Siis suomalaisista. Mä

        kerrottiin että olitko paikalla vai et?
        aivan yhtä lailla sinun viestisi kuuluisi muualle kuin ne joista purnaat.
        Vielä varmuudeksi tieto tämän ketjun aiheeseen: EN OLLUT PAIKALLA!


      • oi suuri ja mahtava conan
        Uuno Turhapuro kirjoitti:

        Missä ihmisten itsetunto on? Miksi fanittaa jotain amerikankälättäjää. Luulisi olevan parempaakin tekemistä...

        järkee seistä pakkasessa,umpijäässä venaa jotain amerikan pellee?Eikä sen läpät nyt niin hyvii oo,et täytyy mennä ihan kentälle asti et näkee vilauksenkin oi suuri ja mahtava Conan!!Hävetkää tai ainakin minä häpeän Suomalaisten puolesta.On siinä saanu Conan hyvät naurut kuvausryhmineen,ku on kattonu et siel ne jurpot seisoo pakkasessa ja venaa mua.


      • jaska
        Finskii kirjoitti:

        Kylläpä suomalaiset ovat idiootteja.Mennään katsomaan ja odetelemaan jotakin ulkomaan pelleä. Kyllä hävettää teidän puolesta.

        no kylläpä sanon että toi henppa on hauska ja näin mutta turhaan se nuoleskee Tarja Halosta.minusta sitä ei pitäis ylistää mitenkään ku kusi eikun nousee korkeemmalle päähän!


      • ....
        Finskii kirjoitti:

        Kylläpä suomalaiset ovat idiootteja.Mennään katsomaan ja odetelemaan jotakin ulkomaan pelleä. Kyllä hävettää teidän puolesta.

        Mulle on niinku ihan yksi lysti onko conania olemassa vai ei...ihan turha ihminen ja sitä paitsi mun mielestä se vaan hyötyy itse koko hommasta, tarja julkisuudesta siis, sehän elää julkisuudesta.


      • mää
        oi suuri ja mahtava conan kirjoitti:

        järkee seistä pakkasessa,umpijäässä venaa jotain amerikan pellee?Eikä sen läpät nyt niin hyvii oo,et täytyy mennä ihan kentälle asti et näkee vilauksenkin oi suuri ja mahtava Conan!!Hävetkää tai ainakin minä häpeän Suomalaisten puolesta.On siinä saanu Conan hyvät naurut kuvausryhmineen,ku on kattonu et siel ne jurpot seisoo pakkasessa ja venaa mua.

        Ihan samalla lailla ne siellä Jenkeissä julkkiksii oottelee ulkon. Onhan siel tapettukki julkkiksii rakkaudest tai kateudest. Enpä oikeen usko että, ne siellä ois naureskellu, koska Jenkeisää ollaan ihan fanaattisii... En ollu paikal, koska asun Raisios, mut jos asuisin Hesas ni olisin ollu paikal.


      • Eeku10

        Luulettekste perkele, että tuollainen koko maailma luokan tähti siftaa aikansa jonkun muutaman sadan peräpohjolan ihmisen mukaan. Toisekseen, siitä ottavat kaikki mahdolliset instanssit omasa, media, tv-ohjelmat jne. Ei ole ollenkaan hänen syynsä, ettei aikataulut pidä.
        Olette tosi itsekkäitä juntteja, hävetkää mielipiteinenne.


      • JSj
        Mie80 kirjoitti:

        ...itseään palelluttamaan hengiltä. Jos on jo kädet ja jalat tunnottomat ni ei hirveesti huvita enää paikalla seistä. Varsinkin kun ei tiennyt että näkeekö kaveria ollenkaan päiden takaa ja että kuinka monta tuntia joutuu vielä odottamaan. Itse olen todella pettynyt, että en jäänyt odottamaan häntä nyt näin jälkeenpäin ajatellen. Kerran aikaisemmin olen hänen vuokseen jo New Yorkissa jonottanut lippuja enkä vieläkään häntä nähnyt...

        Onko vinkkejä missä häneen voi vielä törmätä?

        Ootteko ihan sekasin? Jonkun punapää jenkin takia kyttäätte lentoasemalla. Huvinsa kullakin. Todella suomalaista.


      • saa mitä tilaa
        Finskii kirjoitti:

        Kylläpä suomalaiset ovat idiootteja.Mennään katsomaan ja odetelemaan jotakin ulkomaan pelleä. Kyllä hävettää teidän puolesta.

        Samaa sakkia puolet koko kansasta, presidenttiä myöten. Ei nouse meidän pihaan lipputanko, ennen kuin muumi lähtee.


    • iut

      tommotteeseen yhteisötapahtumaan, niin miksei sitten sillä mielellä (lähtisi). Jos joku ei jaksanut venata niin voi voi, me oltiin kytiksessä 2 tuntia ja tultiin 03alueelta asti. Ei harmita yhtään.

      Odoteltiin ja kuunneltiin yleisön huutohuumoria. Välillä kuvaajat kuvas ja eturivi alkoi huutamaan--> porukka luuli että Conan tuli sinne. Sitten kun se oikeesti tuli sinne kaikki sekos. Tytöt huusi ja joku jätkä veti sen takin pois päältään.

      Conan oli hämmentynyt mutta nautti suosiotaan. Se oli jotenkin nöyrän oloinen (ei semmonen "hei totta kai nää oli täällä..."). Se näytti nuoremmalta ja komeemmalta luonnossa.

      Jäätyneet varpaat oli sen arvoset!

    • superfanittaja

      Tosi hauskaa oli! Me lähdettiin sisälle venailemaan ja syömään hampurilaisia. Eihän kukaan siel ulkona pakottanu palelemaan, sitä varten on ne näytöt mistä näkee saapuvat lennot...

    • ..häh

      siis kuka ihmeen Conan ? miks sitä olis
      pitäny vastassa olla ? häh täh..

      • N21

        Hommaa telkkari ja katso sub tv:tä klo 23:00 aikoihin.. Sielä on sulle conania.. =)Heh


      • minä
        N21 kirjoitti:

        Hommaa telkkari ja katso sub tv:tä klo 23:00 aikoihin.. Sielä on sulle conania.. =)Heh

        ..niin se conan on ärsyttävä p/(m)una pää


      • Jeppe
        minä kirjoitti:

        ..niin se conan on ärsyttävä p/(m)una pää

        ...ei kysytä.


    • konani

      En ollu konania vastassa. Ei oo tapana
      tuntemattomia olla vastassa eheh heh heheee

      • konahtanut

        miksi pitäisi mennä vastaan jotain talk show juontajaa tai ylipäätään jotain julkkista.
        hankkikaa oma elämä!


      • Faidros
        konahtanut kirjoitti:

        miksi pitäisi mennä vastaan jotain talk show juontajaa tai ylipäätään jotain julkkista.
        hankkikaa oma elämä!

        Paikan päälläkin todettiin, kun odotusta oli jo pari tuntia takana: "Teillä ei ole elämää... mutta ei ole mullakaan!" Conanin odottaminen kylmässä on huono vitsi. Mutta koko ohjelma perustuu niin huonoihin vitseihin, että myötähäpeästä tulee vapauttava katharsis. Eli, odottelu ja staran ilmestyminen lopulta seisomaan työmaatikkaille (hienoa, järjestäjät!) oli hyvin Conanmainen kokemus jonka fanit hyvin ymmärsivät. Ainoa puute oli se, että Triumph ei "haastatellut" yleisöä.


      • hanki elämä
        konahtanut kirjoitti:

        miksi pitäisi mennä vastaan jotain talk show juontajaa tai ylipäätään jotain julkkista.
        hankkikaa oma elämä!

        "miksi pitäisi mennä vastaan jotain talk show juontajaa tai ylipäätään jotain julkkista.
        hankkikaa oma elämä!"

        Jos asia kiinnostaa sinua Noin Paljon, niin miksi klikata palstaa "Muut ulkomaiset julkkikset", kun täällä puhutaan JULKKIKSISTA.

        Ja hei "konahtanut" - hanki elämä, kun näköjään hyvin suurta osaa siitä pitää käyttää joka palstalla sonnan puhumiseen! Hae vaikka terapiaan jos ahdistaa.


      • Härmän jätkä
        konahtanut kirjoitti:

        miksi pitäisi mennä vastaan jotain talk show juontajaa tai ylipäätään jotain julkkista.
        hankkikaa oma elämä!

        Kyllä suomalaiset on todella tyhmiä oikein hävettää
        kun roikutaan jonkun ameriikkan julkun perässä
        sairasta onhan suomalaisuus unohtunut ei ihme että
        kisoissakaan ei pärjätä Suomalainen SISU kunniaan saatana


      • konahtanut
        Härmän jätkä kirjoitti:

        Kyllä suomalaiset on todella tyhmiä oikein hävettää
        kun roikutaan jonkun ameriikkan julkun perässä
        sairasta onhan suomalaisuus unohtunut ei ihme että
        kisoissakaan ei pärjätä Suomalainen SISU kunniaan saatana

        kyllä ootte Urpoja, maailma ei pyöri televisiossa olevan juontajan ympärillä.


      • Etelän jätkä
        Härmän jätkä kirjoitti:

        Kyllä suomalaiset on todella tyhmiä oikein hävettää
        kun roikutaan jonkun ameriikkan julkun perässä
        sairasta onhan suomalaisuus unohtunut ei ihme että
        kisoissakaan ei pärjätä Suomalainen SISU kunniaan saatana

        Mene härmän jätkä jonnekkin pois jos ei asia kiinnosta. Vittuako tulet tänne päätä aukomaan. Sulje netti ja TV. Tyhjennä vaikka navetta paskasta niin saat tekemistä!


      • Härmän jätkä
        Etelän jätkä kirjoitti:

        Mene härmän jätkä jonnekkin pois jos ei asia kiinnosta. Vittuako tulet tänne päätä aukomaan. Sulje netti ja TV. Tyhjennä vaikka navetta paskasta niin saat tekemistä!

        Niin makaa kansa kuin suomen mamma sekin vielä
        tapaa mitättömyyden taisit sinäkin äänestää
        muumi mammaa ei saatu presidenttiä suomeen
        vieläkään vaan sossu


      • kalkkis4
        Härmän jätkä kirjoitti:

        Niin makaa kansa kuin suomen mamma sekin vielä
        tapaa mitättömyyden taisit sinäkin äänestää
        muumi mammaa ei saatu presidenttiä suomeen
        vieläkään vaan sossu

        Älä nyt, tekeehän tuo arvoistaan työtä ottamalla vastaan jotain amerikan pellejä. Lähetään mekin moikkaamaan amerikan pressaa ja sanotaan, että ollaan vähä niinku sukulaisia ku ollaan niin kovia faneja. Varmaan saatas joku ministerin paikka ja ainakin kutsu pressan linnaan, heh hee.
        On niin typerää ettei enää sanat riitä,kle


      • kansaa
        Härmän jätkä kirjoitti:

        Niin makaa kansa kuin suomen mamma sekin vielä
        tapaa mitättömyyden taisit sinäkin äänestää
        muumi mammaa ei saatu presidenttiä suomeen
        vieläkään vaan sossu

        Ei tule lipputankoa meidänkään pihaan, ennen kuin muumimamma lähtee.


    • blush123

      Oliko Conan Arto Nybergin haastateltavana?
      Jos oli niin milloin tämän ohjelman voi nähdä telkkarista, vai onko se jo esitetty?
      Oliko se missään muussa showssa?

      • mlörkö

        conan oli yllätysvieraana Arton ohjelmassa eilen!


      • ...

        Olihan juu se siellä.
        Jos haluut nähä sen vielä niin se tulee uusintana ti 14.2 klo 13.05 :)


    • hönöjä

      kaikki..voi voi....

    • mutta..

      Bussi ei ikinä pysähtynyt!! Olin hölmistyneenä.. mietin, että mitä jos olisin ollut matkalle lähdössä ja bussi ei olisi pyshtynyt ollenkaan! Kuka olisi tässä tapauksessa maksanut taksin kentälle??

    • Järki hoi!

      Luin lehdestä että joku idiootti oli vienyt pakastettua poronlihaa Conanille! Heh. Luuleeko joku että Conan asuu Suomessa ollessaan huoneistohotellissa jossa on keittiö jossa voi sitten lihan paistaa? Ei kai se liha kotiin asti tuoreena pysy! Tai voihan se olla mukavakin tuliainen Suomesta rakkaalle vaimolle - pilaantunut poronlihamöykky.

      • N21

        Poronkieli oli kuulemma ollut suurta herkkua sille.

        Kerranki joku ulkomaalainen julkimo joka mainosti pitävänsä suomalaisesta ruoasta.. Berlusconi olis varmana heittäny veivinsä tuosta poronkielestä.


      • conani.
        N21 kirjoitti:

        Poronkieli oli kuulemma ollut suurta herkkua sille.

        Kerranki joku ulkomaalainen julkimo joka mainosti pitävänsä suomalaisesta ruoasta.. Berlusconi olis varmana heittäny veivinsä tuosta poronkielestä.

        Kai nyt tuollaiselle jenkille on kotiruokaiin elämys kun on koko ikänsä elänyt McDonald mössöillä.


      • itse en nähnyt
        N21 kirjoitti:

        Poronkieli oli kuulemma ollut suurta herkkua sille.

        Kerranki joku ulkomaalainen julkimo joka mainosti pitävänsä suomalaisesta ruoasta.. Berlusconi olis varmana heittäny veivinsä tuosta poronkielestä.

        Porukkaa siellä näytti olevan mutta näkikö kukaan mitään?? Piti olla klo 14 mutta ei silloin ollu ainakaan


      • miua
        itse en nähnyt kirjoitti:

        Porukkaa siellä näytti olevan mutta näkikö kukaan mitään?? Piti olla klo 14 mutta ei silloin ollu ainakaan

        kyllä nähtii ja ihasteltiin ja saatiin nimmarei ja otettiin kuvii ja kuolattiin. mutta kello 13.00


      • ääh
        conani. kirjoitti:

        Kai nyt tuollaiselle jenkille on kotiruokaiin elämys kun on koko ikänsä elänyt McDonald mössöillä.

        no haloo mössö, mistä sä tiiät mitä se syö! ärsyttää tommoset..


    • ninpä

      Olin conania vastassa. Mun plagaatissa luki. "Conan Barbarian. We love you arnold"

      Arska on just paras.

      • minä vaan

        en ollut kattomassa mutta oli hauskaa että tuli tänne vaimon estelyistä huolimatta! =)
        hei ihmiset huumoria peliin. ei tässä kyse ole oikeasti mistään jumalasta mutta hauskaa miestä mielellään seurailee. elekää viittikö ihmiset ottaa kaikkea niin vakavasti...


      • spete

        hohoh näin oiskin pitäny tehdä ja se ARNOLD sana oikeen isolla ni ois menny pelle konanin jauhot suuhun hahah


      • Idiootti
        spete kirjoitti:

        hohoh näin oiskin pitäny tehdä ja se ARNOLD sana oikeen isolla ni ois menny pelle konanin jauhot suuhun hahah

        Conanhan olis nauranut. Mikäs sen hauskempaa kun urpo väärän kyltin kanssa lentokentällä. Sehän on kuin suoraan sen omista sketseistä. Taidat pete olla aika vitun tyhmä.


    • jl-16v

      go go go good

    • Tiina Jylhämäki
      • Tiina Jylhä

        Valitettavasti en tähän hätään löytänyt
        Iranissa julkaistuja natsisaksan aikaisia
        pilapiirroskuvia juutalaisista.

        Kyllä on sairaaksi mennyt kun ei eroteta
        velliä puurosta!

        Fanaatikot ovat fanaatikkoja.


      • Tahvot!
        Tiina Jylhä kirjoitti:

        Valitettavasti en tähän hätään löytänyt
        Iranissa julkaistuja natsisaksan aikaisia
        pilapiirroskuvia juutalaisista.

        Kyllä on sairaaksi mennyt kun ei eroteta
        velliä puurosta!

        Fanaatikot ovat fanaatikkoja.

        Conan on tavallista hauskempi ja luontevampi tv-juontaja, joka on kameran edessä kuin kotonaan. Ei mikään rokkitähti kuitenkaan. Haastattelee ja mielistelee julkkiksia työkseen.

        Tuskinpa sille koko Suomen reissu oli muuta kuin iso vitsi, niinkun elämä yleensäkin ton tyyliselle ihmiselle. Suomalaiset on niin vitun totisia urpoja, kas kun ei olla aseiden kanssa vastsassa.

        Eihän se hyvänen aika oikeasti ajattele että Suomi on jotenkin pilkattava maa, Suomihan on kaikkien kehitysmittausta ja elintasomittausten kärjessä, kyllähän se sen tietää. Ollaanpahan nyt vaan pieni maa, joka sattumalta tarttui sen juttuihin.

        Ja mitä sitten jos tekeekin pilkkaa, tekeehän se niiden omasta presidentistäkin.

        Mutta on sillä varmaan kiireistä, ne tyypit mitä se haastattelee ei oo ihan ketä tahansa, vaan maailman tunnetuimpia ihmisiä, jotka ei itse astuisi jalallakaan tänne peräpohjolaan.


    • puppiloppi

      Olin sielä. Jouduin seisoo penkin nojan päällä n.1,3 tuntia 13 asteen pakkasessa !
      REVI SIITÄ !

      • vaivautunut

        katsomaan tuollaista....mitähän sanaa tässä kohtaa käyttäisi.

        Kyllä äijä on sen verran meitä suomalaisia pannut alta lipan ohjelmissaan, American idiootit kuvittelevat suomalaisten olevan tuulipukuisia, kasaritukkaisia (tosin eikös se ole muodissa) juntteja.

        Kun ohjelman taso joskus paranee olen ensimmäisenä tätä suurta miestä vastassa.


      • ei kukaan

        vain 13 asteen pakkasessa. istupas 30 asteen pakkasessa saati sit lähe hiihtämään 30asteen pakkasessa...voi voi vilukissa. pue päälle, ei ole kesä ennenkään talvella ollut...ihmettelee sitä kun ihmiset eivät osaa laittaa päälle ja valittaa kylmästä...typerää, turhaa valitusta.


      • Tyhmyyyys

        Tyhmyydestä sakotetaan


      • Suuri ja mahtava conan

        Sitä saa mitä tilaa.Revi siitä!!


      • mää

        Kuka sut siellä pakotti seisomaan? Kai sitä nyt pois pääsee, jos vaan haluu. Et nyt jaksais valittaa jostain pikku pakkasest. Hanki vaikka elämä!


      • mäpä

        Kuka sut siellä pakotti seisomaan? Kai sitä nyt pois pääsee, jos vaan haluu! Et viittiis ruikuttaa jostain pikku pakkasest... Hanki vaikka elämä!!!


    • WTF?

      Kävikö O'Brien Suomessa..? Boohoo... Lähtekää St. Tropeziin ja Mykonokselle ja lopettakaa tämä Suomen mollaaminen junttilaksi. Se nöyryytys oli jo kyllin paha, että presidenttinä jatkaa pahkasika-kommari... Sossuun vaan ja onnea!

      • Mie..

        Muaki ottaa päähän et se muumimamma jatkaa pressana.. Niinistö ois kyl ollu paljon parempi...!XD Miks jotkut jaksaa keskustella jostain Conanist.. Ei se sen ihmeellisempi oo, ku muutkaan ihmiset..!!


      • Ajatus Kupla
        Mie.. kirjoitti:

        Muaki ottaa päähän et se muumimamma jatkaa pressana.. Niinistö ois kyl ollu paljon parempi...!XD Miks jotkut jaksaa keskustella jostain Conanist.. Ei se sen ihmeellisempi oo, ku muutkaan ihmiset..!!

        ...niin miksi te hyvät ihmiset ängette tänne julkkista haukkumaan -.-'
        Siis kysehhän on vain ns."pilailu ohjelmasta" jonka juontaja vain nyt sattuu tulemaan suomeen.

        Itse katselen Conania ja niin päin pois mutten kyllä täältä peräkyliltä sinne asti vääntäydy katselemaan Conania...

        Suren luokan mies...kuvitteletteko te tosiaan että se kohtelisi meitä kuin yksilöitä ??
        Julkkikset pitää meitä vaa massana joka fanittaa , ei sen kummallisempaa...

        Ja ei niitä Conanin juttuja kannata todesta ottaa.. Kyse ei ole maailmanlopusta !

        Ja eihän se mikään jumala ole...kuolla kupsahtaa kumminkin jahka vanhenee... ja sitte vaa ängetää telkkarii joku uus kasvo...

        ja jos ei Conan kiinnosta niin mitä te ylipäätään tulette tänne valittamaan ??? Kuten on todettu :
        "Jos ei kiinnosta niin pidä omana tietonas !"

        Että älkää turhaan valittako...

        ps. te pari urpoa miksi ihmeessä sitä pitäisi turpaan vetää ?
        ps 2. Tarjahan se on se oikea heppu pressaksi :D
        Conankin sen tietää , kukaan sitä Niinistöä ois kauaa jaksanu...


      • Ouje!
        Ajatus Kupla kirjoitti:

        ...niin miksi te hyvät ihmiset ängette tänne julkkista haukkumaan -.-'
        Siis kysehhän on vain ns."pilailu ohjelmasta" jonka juontaja vain nyt sattuu tulemaan suomeen.

        Itse katselen Conania ja niin päin pois mutten kyllä täältä peräkyliltä sinne asti vääntäydy katselemaan Conania...

        Suren luokan mies...kuvitteletteko te tosiaan että se kohtelisi meitä kuin yksilöitä ??
        Julkkikset pitää meitä vaa massana joka fanittaa , ei sen kummallisempaa...

        Ja ei niitä Conanin juttuja kannata todesta ottaa.. Kyse ei ole maailmanlopusta !

        Ja eihän se mikään jumala ole...kuolla kupsahtaa kumminkin jahka vanhenee... ja sitte vaa ängetää telkkarii joku uus kasvo...

        ja jos ei Conan kiinnosta niin mitä te ylipäätään tulette tänne valittamaan ??? Kuten on todettu :
        "Jos ei kiinnosta niin pidä omana tietonas !"

        Että älkää turhaan valittako...

        ps. te pari urpoa miksi ihmeessä sitä pitäisi turpaan vetää ?
        ps 2. Tarjahan se on se oikea heppu pressaksi :D
        Conankin sen tietää , kukaan sitä Niinistöä ois kauaa jaksanu...

        TÄYSIN SAmAA MIELTÄ SUN KAa!!!


      • Itte olet

        Itte olet


      • mää
        Mie.. kirjoitti:

        Muaki ottaa päähän et se muumimamma jatkaa pressana.. Niinistö ois kyl ollu paljon parempi...!XD Miks jotkut jaksaa keskustella jostain Conanist.. Ei se sen ihmeellisempi oo, ku muutkaan ihmiset..!!

        Itekki näytät jaksavan, ku oot kuitenki lukenu näit ja viel kirjottanukki... Älä jaksa valittaa Mie.


    • kananakka

      mitäs mä siel tekisin??

      • Varttuneempi fani

        Jos asuisin pääkaupunkiseudulla, olisin ilman muuta mennyt lentoasemalle. Tämähän on niin hauska juttu kuin ikinä olla voi koko "Conan-huuma".

        Me jäyhät suomalaiset olemme osoittautuneet huumorintajuisiksi. Jokaisella television uutistenlukijallakin on ollut hymy huulessa ja pilkettä silmässä. Näin pitää ollakin. Hyvää kevennystä pimeään talveen!


    • barbaari

      juottakaa se conan kossu känniin ja sel jälkeen
      100 asteiseen saunaan ja lopuksi avantoon.

      • Suomen virallinen Tarkkailija

        Osti Sparista mäyräkoiran ja alkoi juoda jo tuulikaapissa.


      • Oi suuri ja mahtava Conan
        Suomen virallinen Tarkkailija kirjoitti:

        Osti Sparista mäyräkoiran ja alkoi juoda jo tuulikaapissa.

        On se nähty kannelmäen alepassa,ostamassa mäyriksen.Siitä se suuntas prisman handeliin ja osti pullon kossuu ja vetäs huikalla.Nyt se makaa jossain bunkkerissa Prisman takana.


      • mää
        Suomen virallinen Tarkkailija kirjoitti:

        Osti Sparista mäyräkoiran ja alkoi juoda jo tuulikaapissa.

        Vitut se ois ite missään kaupas käyny kaljaa ostamas!! Sil on niin paljon poppoota mukana, et ois kyl laittanu jonkun muun ostaan. Ja joku kyttäävä toimittaja ois ihan varmaan huomannu sen!!! Idiootti


    • merja

      jos eivät pääkaupunkilaiset kykene seisomaan ulkona pakkasessa. itse seisoin just 4 tuntia katsomassa raveja jyväskylässä, repikää siitä. ei siellä palellu, jos pukee tarpeeksi vaatetta päälle. ja millonkas nuo aikataulut ovat pitäneet paikkansa? vanha sanonta on, "ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön." toivottavasti Conanilla on hauskaa Suomessa, kun on tänne asti päässyt tulemaan!

      • netu...

        ite teen itäsuomessa 8 tuntista työpäivää ulkona. eikä nämä 30 asteen pakkaset oo kotiin ajaneet keskenpäivän vielä. pitää vaan osata pukea vaatetta päälle jos on kylmä


    • Lilma

      Ette voi oikeesti ootta Että Conanilla ois jokaiselle fanilleen aikaa puhua! On sekin ihminen... Niin väsyneennäkönenkin! En ihmettele sillä Suomi on nyttenkin hirveen väsyttävän tuntune... Hyvästihän toi jaksaa... Mut katsotaanpa vaikka että sitte ku se menee takaisin valtoihin, nii johan suomiloska leviää... Mut se on vaa hauskaa... Asia otetaan sitte huumorilla eix vaaa!!! siin kaikki!

    • CONAN ON IHMINEN

      JOS TOMMOSESTA KINASTELLAAN TÄÄLLÄ NOIN PALJON KU ODOTETTIIN EI ODOTETTU, SITTE KINASTELLAAN SIITÄ ETTÄ KANNATTIKO ODOTTAA VAI EI JA JNE JNE.......

      - CONAN EHKÄ MYÖHÄISTYI KONEEN TAKIA
      - CONAN EHKÄ MYÖHÄSTYI ITSENSÄ TAKIA
      - CONAN EHKÄ MYÖHASTYI LÄHTÖKENTTÄNSÄ FANIEN
      TAKIA

      - CONAN SAA KAIKKI TAPPELEMAAN KESKENÄÄN

      - CONAN ON HYVÄ TALKSHOW ISÄNTÄ MUTTA EI JUMALA
      JOKA OSAA TEHDÄ KAIKKI TYYTYVÄISIKSI.

      BUAHAHAHAHAA

    • Virolainen-

      odottaa jotain halosen-fania kuin taivaan mannaa ja messiasta... Typeriä! Joka kuittaakin suomalaisten pässien veronmaksaijen eurot vaan liikevoittona ja suomalaiset ovat saaneet messiaksensa... tyhmää on vaan se, että itsekin olen suomalainen veronmaksaja siihen perseeseen!!!!

      • En voi ymmärtää miten hirveä villitys tulee jostain conanista..


      • eddie
        Aaveajaja kirjoitti:

        En voi ymmärtää miten hirveä villitys tulee jostain conanista..

        -just....tehään sankari jostain ihantavallisesta julkimosta--vielä istuva PRESIDENTTI ottaa vierailulle..!Jenkkiläiset nauraa meille....-imitoidaan nin päästään käymään suomessa presidentin kahvilla....eikö kukaan älyä missä raja menee....-tässä vaihessa joku varmaan jo sanoo että -onpa tosikko kirjoittaja......


      • Hymy sinne...
        eddie kirjoitti:

        -just....tehään sankari jostain ihantavallisesta julkimosta--vielä istuva PRESIDENTTI ottaa vierailulle..!Jenkkiläiset nauraa meille....-imitoidaan nin päästään käymään suomessa presidentin kahvilla....eikö kukaan älyä missä raja menee....-tässä vaihessa joku varmaan jo sanoo että -onpa tosikko kirjoittaja......

        Niinpä, ei pitäisi mennä vakavaa arkea pilamaan huumorilla! Ja vielä kauheampi asia ovat ihmiset, jotka voivat nauraa itselleen. Itsemurhatilastot ovat se asia, jossa Suomi voittaa muut maat -pitääkö sekin mennä pilaamaan huumorilla ja hyvällä itsetunnolla, prkl!!!


      • eddie
        Hymy sinne... kirjoitti:

        Niinpä, ei pitäisi mennä vakavaa arkea pilamaan huumorilla! Ja vielä kauheampi asia ovat ihmiset, jotka voivat nauraa itselleen. Itsemurhatilastot ovat se asia, jossa Suomi voittaa muut maat -pitääkö sekin mennä pilaamaan huumorilla ja hyvällä itsetunnolla, prkl!!!

        -ootsä joku itsemurhankannattaja???--luuserit tekee semoosii...nauraa saa / pitää itelleen...kaikki ollaan samanarvosia mutta mitähän BUSH tykkäis kun meidän "imitaattorit" tekis herjaa siitä....mä luulen että säkin painusit melkonopeesti punkkeriin, nyt ei eletä 40-lukua...ei nykyajan "pystykorvilla" tartte ku painaa nappia...mietippä...hyvää y-päivää!


    • a2d2

      Conan kävi mutkan Rovaniemellä ja sai paikan tapansa mukaan sekaisin. Lisää voit lukea linkistä.
      http://www.lapinkansa.fi/

    • Tyhmäkö?

      Kertokaa mulle mitä se fanittaminen on? Miksi se kohdistuu vain esiintyviin taiteilijoihin? Ymmärrän kyllä että näyttelijät ym tekevät työnsä hyvin, mutta eihän kukaan fanita putkimiehiäkään vaikka hoitaisivat hommansa miten hyvin, vai?? Mikä on siis fanittamisen oikea kohde, tilin saldoko? Se kyllä pudottais sieltä ainakin suomalaisia julkkuja. Entä ulkonäkö? Ehkä Brad Bitt:n kohdalla, mutta entäs Lyle Lovett...? Neuvokaa nyt hyvät ihmiset!

    • kyljoo

      Ei nyt millään pahalla, mutta eikö ole aika säälittävää tollanen...
      Ihminen sekin vaan on, mitä sitä sen enempää fanittamaan tai itteään josain paleluttamaan. Mukava heppu kai ja hyvä ohjelma...joskaan en tiedä onko suomelle hyväks saada sellaista pellemaan leimaa Amerikassa ja varsinkaan EU:ssa, mitä Conan meistä tarjoaa. Jatkaisi välillä jostain muusta aiheesta ja täällä suomessakin voitaisiin hiukan rauhoittua, emme voi oikeasti olla näin säälittäviä ja huomionkipeitä...

      • Berberi

        Vanha sanontakin jo sen sanoo "all publicity is goog publicity"!


      • En finne igen
        Berberi kirjoitti:

        Vanha sanontakin jo sen sanoo "all publicity is goog publicity"!

        NEW YORK (AP) -- "Late Night" host Conan O'Brien has joked that no one watches his talk show. That's certainly not the case in Finland, where he has become an unlikely cultural icon -- and soon a visiting one.


      • dtjs
        Berberi kirjoitti:

        Vanha sanontakin jo sen sanoo "all publicity is goog publicity"!

        Näinhän se on. Hyvä Suomi, nöyränä vaan.


    • soitaa: 0500 385 835 heti

      very important

    • mukaan vaan

      Kyllä tällä kaikella hössötyksellä saadaan paljon enimmäkseen positiivista julkisuutta maailmalla. Eikä siellä kentällä vastassa kuitenkaan kovin suuri osa suomalaisista ollut.

      Erittäin tunnettu henkilö on valinnut kaikista maista juuri Suomen! Otetaan siitä vaan kaikki irti, mitä tarjolla on. Huomenna se on jo ohi.

    • supi suomalainen

      voi meitä suomalaisia! mutta hyvä että tänne karuun suomeen edes joku lentää :)nauttikaamme siitä! tai ainakin näistä hauskoista mielipiteistä mitä tänne kirjotetaan!!

    • iita

      Olin tänään Linnan edustalla katsomassa Conania. Sain hyviä lähivalokuvia videokuvaa, kättelin Conania ja sain häneltä nimmarin. Huh ihanaa. Paras ystävänpäivä aikoihin, on se hienoa kun pitkän odotuksen jälkeen tapaa ihailemansa henkilön. :)

    • DeaDe

      Odotin minäkin aika kauan siellä lentokentällä mutta eipä Conania näkynyt, Turhaan sinne tultiin paleltumaan kun hän oli myöhässä puolitoista tuntia...

      • myöhästynyt

        SIIS NE PELLET JOTKA KÄVIVÄT PAIKAN PÄÄLLÄ, EIVÄT VIITSINEET SITTEN EDES ODOTTAA JA VAIVAUTUVAT KUITENKIN NYT TÄNNE PUIMAAN ASIAA - NIIN VINKKI: SE EI OLLUT CONANIN SYY ETTÄ MYÖHÄSTYI.

        LENTO MYÖHÄSTYI.

        ELÄMÄSSÄ KUN KAIKKI EI MENE AINA JUURI SEKUNNIN MUKAAN. OPETTE TOTTUMAAN.

        SIIS CONANIN VIKA EI OLLUT MYÖHÄSTYMINEN. ÄLÄ ITKE SIELLÄ.


      • hävettää
        myöhästynyt kirjoitti:

        SIIS NE PELLET JOTKA KÄVIVÄT PAIKAN PÄÄLLÄ, EIVÄT VIITSINEET SITTEN EDES ODOTTAA JA VAIVAUTUVAT KUITENKIN NYT TÄNNE PUIMAAN ASIAA - NIIN VINKKI: SE EI OLLUT CONANIN SYY ETTÄ MYÖHÄSTYI.

        LENTO MYÖHÄSTYI.

        ELÄMÄSSÄ KUN KAIKKI EI MENE AINA JUURI SEKUNNIN MUKAAN. OPETTE TOTTUMAAN.

        SIIS CONANIN VIKA EI OLLUT MYÖHÄSTYMINEN. ÄLÄ ITKE SIELLÄ.

        On se niin vakava asia että.


      • TERVE.
        hävettää kirjoitti:

        On se niin vakava asia että.

        KYLLÄ VAAN JUU TERVE KINKKINEN JUTTU. ON SE KIVA MIES.


    • fdsfds

      onhan se telkkarissa ihan huvittava sälli, mutta en mä nyt sitä haluaisi tavata. Oikeestaan maailmassa ei ole ketään julkkista jonka haluaisin tavata. Naurataa yleensäkkin tuollainen fani touhu.

      • timo

        Eiköhän suurin osa oo kuitenki ihan vitsillä mukana täs "Conan-huumassa"... Naurattaa tollaset tosikot.


      • fghfhg
        timo kirjoitti:

        Eiköhän suurin osa oo kuitenki ihan vitsillä mukana täs "Conan-huumassa"... Naurattaa tollaset tosikot.

        ihan sama olivatko tosissaan.


      • KYLMÄ!!??
        fghfhg kirjoitti:

        ihan sama olivatko tosissaan.

        Tulipa vaan mieleen kun te valitatte -13 asteen pakkasessa seisomisesta että meilläpäin on ollut useampana viikkona -27-30 asteen pakkaspäiviä.. Että sillain..


      • gheherh
        KYLMÄ!!?? kirjoitti:

        Tulipa vaan mieleen kun te valitatte -13 asteen pakkasessa seisomisesta että meilläpäin on ollut useampana viikkona -27-30 asteen pakkaspäiviä.. Että sillain..

        Nuo etelässä asuvat suomalaiset on tuollasia heikkoja. Täällä pohjosessa ei pienestä kitistä.


      • Turska
        gheherh kirjoitti:

        Nuo etelässä asuvat suomalaiset on tuollasia heikkoja. Täällä pohjosessa ei pienestä kitistä.

        Ei varmaan tullut teille sisämaan eläjille mieleen että Helsingissä -13 on paljon purevampi pakkanen kuin jossain sisämaassa, koska täällä on meri-ilmasto. Ilma on kosteampaa ja siksi pakkanen on paljon purevampaa. Helsingissä myös yleensä tuulee meren läheisyyden takia kovempaa kuin Lapissa. Kannattaa tulla tänne joskus lomalle kovien pakkasten aikaan niin huomaatte itse.


    • Pöhhöh...

      Kaikenlaisten pellien perään sitä kuolataankin.

      • ''''''

        sinä olet turha pelle.


      • Pöhhöh
        '''''' kirjoitti:

        sinä olet turha pelle.

        mutta en onneksi niin turha kuin Conan.


    • (*<*)

      Mitäköhän mahtoi Conanin Haloselle antama lahja sisältää? =P

      • siellä

        ....oli kuulemma suklaata.


      • ¨¨¨¨¨¨
        siellä kirjoitti:

        ....oli kuulemma suklaata.

        kallis koru.


      • Berberi

        Heart shaped box of chocolates.


    • hirvasporo

      aivan mahtavaa en voi ikinä unohtaa

    • Nimetön

      Kyllä on pienet kuviot Hämälässä, yx valtakunnan pelle tulee käymään niin täällä ollaan Presidenttiä myöten kyykyssä..... ottaiskohan Bush Rubenin ja Jonaksen vastaan????

      • king

        Nojoo Conan nyt menee ihan huumorina, mutta sitä en ymmärrä miten joku voi vaahdota kuninkaallisten perään. Miten ketään Suomessa voi kiinnostaa sisäsiittoiset taviksen näköiset kohdemaan yhteiskunnan elätit, joiden ainoa ansio on ollut syntyä sukuun, jossa serkut naivat toisiaan. Vielä vähemmän ymmärrän miksi kuninkaallisia kohdellaan kuin korkea-arvoisia valtiovieraita.


    • Suomen virallinen tarkkailija

      Osti korillisen lonkeroa, jota alkoivat kuvaustiimin kanssan dokata.

    • Vierestä seuraaja
    • erpotier

      ihme Conan? Joku barbaariko?

    • tomppamaan

      Tunti turpaa ja ratanauloja pään läpi,finnitto

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe