Minulla on hirveä yskä. Ollut jo pitkään, en saanut lääkäristä kuin neuvon ottaa yskänlääkettä, se auttaa vain vähän ja hetkellisesti. Pahin kohtaus alkaa aamuyöllä yhden-kolmen välillä eikä loppua tule. Olen muutaman kerran kuullut, kun naapurista noustaan luultavasti sen takia. Anteeksi, en voi tälle mitään. Tämä toistuu joka vuosi pakkasten aikaan, astmaa se ei ole. Pyydän kärsivällisyyttä.
Yskittää
8
1363
Vastaukset
- se toinen
Oletko koettanut laittaa patjan alle lisää koroketta. Hieman viistossa nukkuessasi syljen tai nenän erite ei tule haitaksi koska ne laskeutuvat viistoasennosa pois nenästä.
- ilma
Itsellä on kerrostaloissa sama ongelma johtuen liian kuivasta ilmasta. Hanki ilmankostutin ja laske makuuhuoneen lämpötilaa!
- huono äänieristys
On teillä järkyttävän huono äänieristys. Konkurssiin kaikki rakennusyritykset, jotka valmistavat tuollaisia taloja.
- tupakointi
Itsellä loppui yskä ja päänsärky myös kaksi vuotta sitten kun lopetin.
- alkuperäinen viesti
Yskä on nyt vähän rauhoittunut, kun pakkanen lauhtui. Mutta tupakoinnista, pitää kai sitten ensin aloittaa se, että voi lopettaa. Olen eläessäni maistanut kerran.
- viisass
sillä sipuli
- yskä yskimällä,
nuha nussimalla, näin ainaki meillä päin.
- ;).
yskä yskimällä, kirjoitti:
nuha nussimalla, näin ainaki meillä päin.
suihinotolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593