verisin anime

Oniyuri

mikä on verisin/väkivaltaisin anime mitä ootte nähnyt? Mun mielestä on (ainakin tällähetkellä) Elfen Lied

37

4195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis miten veristä?
      Ainakin raain, mitä meiltä päin löytyy on Inuyasha. (Aika huono valikoima ärrällä ja ostarissa)

• Oniyuri

kai niin ku sillee et näytetää just jotai sellast ku ruumin osat lentää. Elfen liedis ainaki näytettii yhes kohtaa tosi selväst ku yhdeltä tytöltä revittii kädet ja jalat irti. huh

• Oniyuri kirjoitti:

kai niin ku sillee et näytetää just jotai sellast ku ruumin osat lentää. Elfen liedis ainaki näytettii yhes kohtaa tosi selväst ku yhdeltä tytöltä revittii kädet ja jalat irti. huh

No, mun osalt.... En katsois.... Ai oliko se anime? Vai manga?

• half-mouse kirjoitti:

No, mun osalt.... En katsois.... Ai oliko se anime? Vai manga?

Siltä revittiin? Oliko siihen syy vai muutenko vaan joku mielipuoli sen teki????????

• Oniyuri
        half-mouse kirjoitti:

Siltä revittiin? Oliko siihen syy vai muutenko vaan joku mielipuoli sen teki????????

muista sitä kovin hyvin ku siit on aikaa kun mä on sen nähny mut muistaakseni se päähenkilö repi silt tytöltä (joka tais olla sen kaveri) sen takii ne kädet irti et se oli menny flirttailemaa hänen poikaystävälee. Mut voin olla vääräski

• Oniyuri
        half-mouse kirjoitti:

taisin nähdä painajaisii siit kohtauksest parin viikon ajan

• Oniyuri kirjoitti:

muista sitä kovin hyvin ku siit on aikaa kun mä on sen nähny mut muistaakseni se päähenkilö repi silt tytöltä (joka tais olla sen kaveri) sen takii ne kädet irti et se oli menny flirttailemaa hänen poikaystävälee. Mut voin olla vääräski

Aika paha ylireagointi siinä :S Käsinkö se repi vai työkalun kans?
        (Sori, jos kyselen)

• Oniyuri kirjoitti:

taisin nähdä painajaisii siit kohtauksest parin viikon ajan

No lääkettä löytyy motskarilehdist ;D

• Oniyuri
        half-mouse kirjoitti:

Aika paha ylireagointi siinä :S Käsinkö se repi vai työkalun kans?
        (Sori, jos kyselen)

oli jotai "demonisii" voimii.
        Mä muistan et se tyttö juoksi sitä toista kohti ja yhtäkkii tää päähenkilö alko kiljuu jotain. Ja sit snap! Sen tytön sormet lähti irti! Se ei ees ehtiny tajuta sitä ja seuraavax repeytys vasen käsi ja sit toine jalka. Se tapahtu aika nopeest ja sit viel toine jalka ja oikee käsi. Seuraavax se jo makas maas kyyneleet silmis ja se päähenkilö seiso sen yläpuolel ja sano sil jotain enne kun lähti.

• Oniyuri kirjoitti:

oli jotai "demonisii" voimii.
        Mä muistan et se tyttö juoksi sitä toista kohti ja yhtäkkii tää päähenkilö alko kiljuu jotain. Ja sit snap! Sen tytön sormet lähti irti! Se ei ees ehtiny tajuta sitä ja seuraavax repeytys vasen käsi ja sit toine jalka. Se tapahtu aika nopeest ja sit viel toine jalka ja oikee käsi. Seuraavax se jo makas maas kyyneleet silmis ja se päähenkilö seiso sen yläpuolel ja sano sil jotain enne kun lähti.

Aika huono homma. Onko se vähän "aidon" tapaisesti piirretty anime?

• Oniyuri
        half-mouse kirjoitti:

Aika huono homma. Onko se vähän "aidon" tapaisesti piirretty anime?

sitä kutsutaan reality-animex, tarkoittaen et ihmisten silmät ja kädet matsaa normaalin ihmisen kaavoihi. (Tiedäx ku jossai animeis niil ihmisil on sillaset puolikasvoa peittävät silmät? Se EI oli reality-animea)

• Oniyuri kirjoitti:

sitä kutsutaan reality-animex, tarkoittaen et ihmisten silmät ja kädet matsaa normaalin ihmisen kaavoihi. (Tiedäx ku jossai animeis niil ihmisil on sillaset puolikasvoa peittävät silmät? Se EI oli reality-animea)

Aika julma sit-

• Sharingan
        half-mouse kirjoitti:

No lääkettä löytyy motskarilehdist ;D

saanko kysyä ihan huvin vuoksi että kuinka vanhoja olette?

• Oniyuri
        Sharingan kirjoitti:

galleriasta

• Deneesis
        Sharingan kirjoitti:

Otsikko kertoo.

• A-Kisu
        Deneesis kirjoitti:

Otsikko kertoo.

te haluutte tietää noie iät?

• A-Kisu kirjoitti:

te haluutte tietää noie iät?

... Eikä kiinnosta.

• vampira-87

se varmaan Elfen Lied on minunkin mielestäni. Ei ainakaan nyt tule mitään verisempää mieleen

• propelli

elfen lied on juu yks verisimmistä ja se on ihan törkeen magee hahah...mut on ninja scrollissakin myös paljon verisii kohtauksii. väkivaltasii animeita on sit myös tenjou tenge, gantz (paras) ja sitten bokusatsu tenshi dokuro-chan jossa lentää päitä ja verta melkeen joka toinen sekunti(se on kyl komedia)....

• mie vaan

minkä mie oon nähny on neon genesis evangelion

• Oniyuri

mun mielestä se ei oo kauheen verinen tai ees väkivaltanen

• tuutikki
        Oniyuri kirjoitti:

mun mielestä se ei oo kauheen verinen tai ees väkivaltanen

siinäkin veri roiskuu aina välillä, ja mua alko ainakin oksettaa kun shinjin eva pisteli siinä yhessä jaksossa sen enkelit poskeensa. Hyhhyh.

• Kkos

GANTZ ja Ninja Scroll (sarja) aikalailla kärkipäässä verisyyden puolelta.
      Neon Genesis Evangelion painii Akiran kanssa psykologisen raastavuuden kärkisijasta.. NGEssä ahdistus oikein puskee koko sarjan alusta loppuun.

• Tigerwolf

paljon ehtiny kattoo viime aikoina mut kyl määkin kallistun ton Elfen liedin puoleen.

• Hmm... Varmaankin Elfen Lied, GANTZ ja Neon genesis evangelionin End of Evangelion. Itse Evangelionin sarja ei ole kovin verinen, mutta end of evangelionia katsoessa huomaa suuren eron.

Kuitenkin... Elfen liediä on pakko vain rakastaa... :))

• Nya-Chan

Elfen Lied on miullakin se verisin.
        ja miusta ainakin niiden silmät on aika isot siinä, kun vertaa joihinkin muihin sarjoihin.. ^^'

• O-Jo

Mun mielestä Blade of Immortalin (Mugen no Junin) väkivalta on erittäin rankkaa, koska siinä käsitellään nimenomaan väkivallan seurauksia, myös psykologisia. Itse asiassa se että väkivallalla on seurauksia on koko sarjan pointti. Väkivalta sarjassa on erittäin todentuntuista ja luotaantyöntävää. Yks suosikkisarjojani, muttei todellakaan mitään kevyttä mättöä.

• O-Jo

Ai nyt vasta huomasin, et kysyttiinkin animea! Siis tähän korjaus, et tarkoitin Blade of Immortal -mangaa, ja tuskin siitä on animea tehtykään!

Mut hyvä se on kuitenkin :)

• Deneesis

Vastaanpa vaikka että FMA. Vaikka sitäkin verisempiä sarjoja on, niin FMA:n väkivaltaisuus on julmaa ja sisältäriipaisevaa. Varsinkin mitä Scar-niminen heppuli teki yhdelle kimeeralle eli kahden olennon (tässä tapauksessa pikkutytön ja koiran) risteytykselle.

Muita verisiä animeja on leikkaamaton Hopeanuoli ja Hellsing.

• A-Kisu

paljon animee pystyny kattoo, mut kyl se varmaa Elfen lied on. toisena Ginga ja kolmantena Evangelion

• Vahkonen

toi Elfen Lied on munkin yks raaimpia joita oon nähny! Trinity Bloodkin on aika raaka kanssa!
      siinä päähenkilö leikkaa 2 ihmisen kokoisella sirpillä vihulta jalat poiki ja sen jälkeen käyttäää joitain taikavoimiaan että vihu repii itteltää sydämmen mahastaan!

• Näkiskö noita mainittuja animeita netissä?

• Kkos

ei Trinity Bloodin animeversiossa edes näytetä koko kohtausta kunnolla... toisin kuin manhwassa.

• ???
        Kkos kirjoitti:

ei Trinity Bloodin animeversiossa edes näytetä koko kohtausta kunnolla... toisin kuin manhwassa.

Siis häh? Mikä se on?

• Nimetön
        ??? kirjoitti:

Siis häh? Mikä se on?

on korealainen sarjakuva, joka muistuttaa paljon japanilaista mangaa. Suomessa julkaistut Ragnarök ja Les Bijoux on tämän sarjakuvalajin edustajia.

• Nezda
        Nimetön kirjoitti:

on korealainen sarjakuva, joka muistuttaa paljon japanilaista mangaa. Suomessa julkaistut Ragnarök ja Les Bijoux on tämän sarjakuvalajin edustajia.

Les Bijoux on verisin pokkari, jota olen lukenu.
        Mutta todella hyvä. Ragnarök on myös verinen mutta sitä ei käytetä niin inhottavalla ja karmivalla tavalla kuin Les Bijouxissa. SUOSITTELEN MOLEMPIA!!

• Rurouni666

No elfen liedi on kyllä kieltämättä kärkipäässä, mutta on myös nämä vanhemmat, kuten: Devilman (olisiko peräti ollu 80 luvulla tehty :D) Devilmanissa lentää litroittain verta, ja hieman siinä sivussa sisälmyksiäkin jaetaan...
      ja toinen on Akira, koht. väkivaltainen elokuva... kumpikin hyviä vaikka vanhoja!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      3856
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3446
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      3058
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2900
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1898
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1894
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1729
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1671
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1663
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1624
    Aihe