ei takkuile niinkuin eräät s-postit tekee.
Outlook
3
240
Vastaukset
- palvelun
joku pop palvelin tarvitaan myös outlookille. Kotikone hyvin harvoin toimii postipalvelijana. Postipalvelin jos takkuaa, et edes outlookilla sitä huomaa ;-)
- ii-li
Olen yrittänyt monesti ja aina epäonnistunut. Toisille se kuitenkin on onnistunut, en vain tiedä mitä niksejä siihen tarvitaan.
Outlook kysyy osoitetta, mutta ilmeisesti Luukun osoite ei riitä. - fiiuliN
Poikani asensi sen silloin jo kun minulla ei ollut laajakaistaa.
Tuli halvemmaksi kirjoitella meilejä kun voi valmiiksi ensin Windows:issa valmistella pidemmänkin vastauksen ja sitten vain kopioida viestiin ja lähettää outlookilla eteenpäin.
Minulla on Lännenpuhelimen palvelin, mutta neuvoa en osaa mitään, kun poikani tekee kaikki minulle liian vaikeat hommat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268