Juu elikkäs osaisiko joku kertoa muuramen autotalon takana sijaitsevasta kolmen asunnon rivarista?
onkohan millainen yhteisö?
kannattaisiko edes harkita muuttavansa sinne..?
Muurame
6
690
Vastaukset
- J.läinne
...niin, että onko ne vuokra vai omistusasuntoja?
- milla
ainakin yksi niistä on tällä hetkellä vuokralla.. todennköisesti ovat omistusasuntoja.. tai en kyllä ole varma yhtään
- vaan
milla kirjoitti:
ainakin yksi niistä on tällä hetkellä vuokralla.. todennköisesti ovat omistusasuntoja.. tai en kyllä ole varma yhtään
...Wli huhuja vaan olen kuullut, mutta jos elät suht normaalia elämää, en muuttaisi sinne...Ja olen kuullut, että niissä on sähkölämmitys? Nostaa asumiskustannuksia tosi paljon
- Kipakka
Elikkäs kukas osais sanoo paljonko vuokrat on yleensäkin Muuramessa, millä tasolla liikuskelee tommoset kaksiot tänäpäivänä...?
- muuramessa
kunnan asunto, saunallinen kaksio 59 neliötä toisessa kerroksessa n. 500 egee vuokra kuussa.. mutta tä on aika kallis, yleensä ne on siinä 380-450 egee kaksiosta kuussa.. Kunnan asunnot siis.. ei oo kalliita..
- exlinnakundi
ei missään nimessä kannata muuttaa.taitaa olla loppuun buukattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458