Ärsyttää....
Hommasin ihastukseni messengerosotteen gallerian kautta kysymällä ja iha ok meni mutta tämä ei ikinään puhu oikestaan mitään minulle.
Tervehdin ja kysyn mitä kuuluu aina ja hän vastaa aina mo ja ei mitää erikoost.
ja siihen keskustelumme aina loppuukin!!
MITÄ VOISIN SANOOO!!!!?!?!?!?
TOSIASIA
11
658
Vastaukset
- Ok?
Thanks, that would be a good thing for you. Think, if you stay all days in your room waiting that girl... And when she comes online, you ask couple guestions and thats it. It's not worth it. saaatana tätä enkkuu jaksa, mee ulos ettii niit vitun huoria et sä niitä netistä löydä.
- minääää..........
Yritän vain tutustuu siihen aluksi jonkin verran mutta ei tuu mitää..Ja enkä todellakaa etti netist muijaa enkä istu täs kokopäivää.
- sami-i
minääää.......... kirjoitti:
Yritän vain tutustuu siihen aluksi jonkin verran mutta ei tuu mitää..Ja enkä todellakaa etti netist muijaa enkä istu täs kokopäivää.
no siis sähän voisit jutella sille samoista asioista ku sun muillekin kavereille. tai... no ehkei kuitenkaan tietokoneista tai kuntosaliohjelmista...
no siis puhu vaikka kuinka menee koulussa, mitä harrastaa, lemmikeistä, sisaruksista sitten jos teille löytyy joku yhteinen kiinnostuksen aihe niin siinähän on puhumista ainakin vähäks aikaa. - minä...........
sami-i kirjoitti:
no siis sähän voisit jutella sille samoista asioista ku sun muillekin kavereille. tai... no ehkei kuitenkaan tietokoneista tai kuntosaliohjelmista...
no siis puhu vaikka kuinka menee koulussa, mitä harrastaa, lemmikeistä, sisaruksista sitten jos teille löytyy joku yhteinen kiinnostuksen aihe niin siinähän on puhumista ainakin vähäks aikaa.Tämä ei mistään asiasta innostu ja käyttää pisteteitä ja vastaa mahd lyhyesti joka-asiaan eikä IKINÄÄ kysy mitä minulle kuuluu jos kysyn häneltä.Tämän takia ajattelin että vaikea mennä oikeassa elämässä puhumaan kun ei muutenkaan tule mitään! Kyllä muuten menisin..Mutta mitä minä sitten oikeassa elämässä sanoisin kuin moi?Kun tämä aivankuin välttelee minua koulussa vaikka välillä tuntuu että hän katselisi..välillä pakolla pitää katseensa pois..
- minä.....
minä........... kirjoitti:
Tämä ei mistään asiasta innostu ja käyttää pisteteitä ja vastaa mahd lyhyesti joka-asiaan eikä IKINÄÄ kysy mitä minulle kuuluu jos kysyn häneltä.Tämän takia ajattelin että vaikea mennä oikeassa elämässä puhumaan kun ei muutenkaan tule mitään! Kyllä muuten menisin..Mutta mitä minä sitten oikeassa elämässä sanoisin kuin moi?Kun tämä aivankuin välttelee minua koulussa vaikka välillä tuntuu että hän katselisi..välillä pakolla pitää katseensa pois..
jos häntä ei kiinnosta tippaakaan?
- minä......
minä..... kirjoitti:
jos se ei puhu "tuntemattomille" pahemmin tai mtn turhanpäiväistä?
- minää.........
minä...... kirjoitti:
jos se ei puhu "tuntemattomille" pahemmin tai mtn turhanpäiväistä?
hän on vain NIIN ujo??
- sami-i
minä..... kirjoitti:
ehkä sitä ei sit vaan kiinnosta. mä luulisin niin. valitettavasti.
- täälläkin...
Melkein aina, kun olen tutustunut johonkin tyttöön mesen kautta, niin saa vääntää tikusta asiaa että edes jotain keskustelua sais aikaan. Jotkut on vielä kehuneet olevansa sosiaalisia ja puheliaita, mutta vastaavat silti kysymyksiin yhdellä sanalla ja eivät edes yritä itse keksiä mitään keskustelunavauksia. Vähän tympeetä on, kun joutuu itse kyselemään koko ajan kaikkee ja vastapuolta ei tunnu kiinnostavan mikään. En mä tiiä onko ne ollu sitten ujoja, joittenkin kanssa on ollu kuitenkin tosi pitkiäkin keskusteluja, että en varmaan kauheen tylsäkään ole.
- Pumppu
Viestistäsi ei käy ilmi, kuinka vanha poika olet ja käyttekö samaa koulua. Olettaisin kuitenkin, että olet noin 15-vuotias ja käytte samaa koulua. Siispä sellainen keskustelunavaus, jota minä käytän, ei käy. Lukiossani minut nimittäin tunnetaan kiinnostuksestani politiikkaan, joten keskustelu on hyvä aloittaa kysymällä mielipidettä päivän politiikan asioista. Tällä tavalla saat lähes varmasti tylsän pojan maineen, mikäli olette toisillenne tuntemattomia.
Hyvä keino on kysyä jotain suhteellisen tyhjänpäiväistä, johen toisen on kuitenkin pakko vastata. Kysy esimerkiksi, ovatko pakkaset tai kova lumisade haitanneet hänen koulumatkojaan tai harrastuksiaan. Ollessanne samoilla tunneilla tai nähdessäsi hänet tekemässä koulutehtäviään, kysy läksytehtävien vaikeudesta tai aineen miellyttävyydestä. Yleisesti ottaen on hyvä kysyä jotain kouluun liittyvää, sillä se vie nuorten ajasta suurimman osan. - sfiajifs.
LUONNOLLISUUS JA SATTUMANVARAISUUS.
Muista nämä kaksi sanaa , ja myös näiden sanojen tarkoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474