'Vapaus on hieno asia
kunhan joku vielä osaisi kertoa
mitä sillä
pitäisi tehdä'
Nuo Tabermanin rivit tulivat mieleen tässä uloslähtöä valmistellessa. On se vaan kummaa kun vapaus käytetään siihen, että tehdään kaikki mahdollinen ettei enää oltaisi vapaita :-)
Tulikohan liioiteltua partaveden kanssa?
Hauskaa iltaa!
Vapaus
4
341
Vastaukset
- buteo
Hauskaa iltaa sullekin,ole ihmisiksi.
Kyllä se liika partavesi siitä haihtuu ehtoon kuluessa jos loiskahti vähän reilusti.
Toivottavasti on hyvän tuoksuista.. - ja vastuuta
Vapautta ja vastuuta..siinä sopivan tätimäinen aloitus. Mulle vapaus on mahdollisuutta elää siten kun haluan. Yksinkertaisesti. Toisaalta se mitä haluan, ei ole aina minun päässäni syntynyt, mutta minä olen sen vapaaehtoisesti omakseni valinnut. Tästä valinnan mahdollisuudesta ja vapaudesta on kyse. Tahdon vapaudesta ja vapaasta tahdosta.
'Vapaus on hieno asia
kunhan joku vielä osaisi kertoa
mitä sillä
pitäisi tehdä'
Minä luulen vastauksen olevan kaikki ne asiat, jotka vapaasta tahdosta tekee. Minä olen valinnut saunomisen, sinä menet ulos. Minä katson elokuvan, mutta sinä... se mitä tänään tahdot, sen myös saat. Ole siis tarkka mitä tahdot. - tuffe
Kai sellaistakin voi olla? Vai onkohan se utopiaa..
Onko silloin vapaa, jos kaipuu johonkin toiseen olotilaan ohjaa elämää? Tiedän, et tarkoittanut sitä, eikä Taaperoinenkaan. Jotenkin vaan tuntuu että se sana "vapaus" on saanut oudon sisällön, sen pitäisi mun mielestä liittää johonkin, "vapaa jostain". Kuten vapaa velvollisuuksista, vapaa riitelystä, stressistä, tai pakkopaidasta :) Jos et ole vapaa omasta tahdosta, se ei ole vapautta. Hiivatti, täähän olikin kinkkinen sana... Oottakaas, nyt rupean filosoofiksi... Noh! Älkääs nyt heti sammuttako koneitanne!! - fenix
sinulla oli mukava ilta eikä käynyt niinkuin eräässä laulussa sanotaan että "vapaus on suuri vankila, ystävyys vain pelkkää unelmaa..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468