Vapaus

VeliP

'Vapaus on hieno asia
kunhan joku vielä osaisi kertoa
mitä sillä
pitäisi tehdä'

Nuo Tabermanin rivit tulivat mieleen tässä uloslähtöä valmistellessa. On se vaan kummaa kun vapaus käytetään siihen, että tehdään kaikki mahdollinen ettei enää oltaisi vapaita :-)

Tulikohan liioiteltua partaveden kanssa?

Hauskaa iltaa!

4

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buteo

Hauskaa iltaa sullekin,ole ihmisiksi.
      Kyllä se liika partavesi siitä haihtuu ehtoon kuluessa jos loiskahti vähän reilusti.
      Toivottavasti on hyvän tuoksuista..

• ja vastuuta

Vapautta ja vastuuta..siinä sopivan tätimäinen aloitus. Mulle vapaus on mahdollisuutta elää siten kun haluan. Yksinkertaisesti. Toisaalta se mitä haluan, ei ole aina minun päässäni syntynyt, mutta minä olen sen vapaaehtoisesti omakseni valinnut. Tästä valinnan mahdollisuudesta ja vapaudesta on kyse. Tahdon vapaudesta ja vapaasta tahdosta.

'Vapaus on hieno asia
      kunhan joku vielä osaisi kertoa
      mitä sillä
      pitäisi tehdä'

Minä luulen vastauksen olevan kaikki ne asiat, jotka vapaasta tahdosta tekee. Minä olen valinnut saunomisen, sinä menet ulos. Minä katson elokuvan, mutta sinä... se mitä tänään tahdot, sen myös saat. Ole siis tarkka mitä tahdot.

• tuffe

Kai sellaistakin voi olla? Vai onkohan se utopiaa..

Onko silloin vapaa, jos kaipuu johonkin toiseen olotilaan ohjaa elämää? Tiedän, et tarkoittanut sitä, eikä Taaperoinenkaan. Jotenkin vaan tuntuu että se sana "vapaus" on saanut oudon sisällön, sen pitäisi mun mielestä liittää johonkin, "vapaa jostain". Kuten vapaa velvollisuuksista, vapaa riitelystä, stressistä, tai pakkopaidasta :) Jos et ole vapaa omasta tahdosta, se ei ole vapautta. Hiivatti, täähän olikin kinkkinen sana... Oottakaas, nyt rupean filosoofiksi... Noh! Älkääs nyt heti sammuttako koneitanne!!

• fenix

sinulla oli mukava ilta eikä käynyt niinkuin eräässä laulussa sanotaan että "vapaus on suuri vankila, ystävyys vain pelkkää unelmaa..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe