Mistä löytys yläjyrsimiseen ohjeita ?
Tarkoitan kuvioiden tekoa ymm..,reunan pyöristys
onnistuu mutta ois kiva oppia jotain muutakin
käyttö tapoja.
yläjyrsintää
4
1422
Vastaukset
- Suuseppä
Käytä Googlea,,se on hyödyllinen hakukone. Kirjoita Googleen Woodworking, ja hae kuvia, tai kirjoita woodrouting tai routertable ja hae niinikään kuvia. Voit myös hakea sanalla: free woodworking plan, ja hae jälleen kuvia. Sieltä avautuu paljon sivuja joista saa hyviä vinkkejä jyrsinnästä.
Akateemisesta kirjakaupasta löytyy myös kirjoja alalta.
Esim. Router handbook. Kirj, Patrick Spielman. On todella hyvä kirja, jossa on vaikka mitä ohjeita. - mar065
löytyy tämä kirja :
PUUN JYRSINTÄ, Albert Jackson & David Day, Kustantaja Oy Faktapro Ab 1997
Tämä on todella hyvä puunjyrsintä kirja ,kannattaa stekata jos asia kiinnostaa. - buuseppä
Hanki vielä "miniporakone" aivan laadukkaita saa edullisesti , niitä ei ammattikäyttöön tarkoitettuja , sillä voit tehdä lopputyöstön jyrsimen jälkeen , siis jos teet kuvia tai tauluja.
- .....
liittyy kitaran rakennukseen mutta jotain vinkkiä voi saada
http://members.accesswave.ca/~derekn/routertutorial/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596835Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752597
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181698
- 301517
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127