Kokemusta Turun hieroja-, urheiluhieroja tai personal trainer-koulutuksesta? Kannattaako maksaa tonneja vai etsiä halvempi vaihtoehto?
TYA hierojakoulu
4
933
Vastaukset
- Tyt
Itse opiskelin viime vuona urheiluhierojaksi ja personal traineriksi tya:ssa. Opettajat ovat patevia ja opetus hyvaa mutta koulu on yhta rahastusta. Mikaan ei toimi pisteella (jossa hierontatyo tehdaan!) ja koulu haluaa vain rahaa...jos nyt miettisin uudestaan niin en menisi tuonne kouluun. Niin ovat myos sanoneet monet muut meidan ryhmassa:( Koulun omistaja on todella paska.
- tuleva uh
en tiedä tosta Turun koulusta, mutta yksityisillä kouluilla on kai rahastajien maine..
Ainakin myös Tre:lla olevat yksityiset uh-koulut vain rahastavat.. en ole minä eikä kovin moni muukaan tyytyväinen.. Teoriaa vähän(mutta ihan hyvät opettajat), teemme ilmaista työtä n. 8kk koululle ja omistaja on tässäkin koulussa paskamainen.. - Ex- kurssikaverinne
Mua todella v...ttaa toi teidän kultalusikka suussa syntyneiden tyttöjen näille sivuille lähettämät kommentit. Tytöt jotka iskän perintörahoja nauttiakseen joutuvat käymään kouluja. Olin teijän kanssa samalla kurssilla. Kun me muut teimme hieroimme asiakkaita hoitolassa, niin te kiersitte maapalloa ja vaivaiduitte paikalle niin nukuitte koko ajan ja hereillä ollessa haukuitte kaikkea ja kaikkia. Minä otin pankkilainaa ja halusin ammatin, jonka sain, mutta te valehtelette ja panettelette koulua, ettekä ymmärrä, että panettelette samalla minua ja muita kurssikavereita. Kavereita, joita teillä ei ollu kouluaikanaakan yhtäkään kappaletta, mutta ei ole nyttenkään. Tietää ainakin keitä ei tarvitse katella seuraavissa kurssijuhlissa, jonne te ette varmaankaan kehtaa tulla naamaanne näyttämään.
Sille kysyjälle toteasin, että kun koulu on jo yli 15 vuotta vanha ja sen on käynyt ja siellä on opettanut mm. 3 kertanen olympiavoittaja Pertti Karppinen, niin ei se ihan paska voi olla. Mistä pirusta kukaan tiedää minkäkin yrityksen omistajaa, kun ei meille ainakaan kukaan jakanut kouluaikana yrityksen osakasluetteloa. Mun kaveri kävi Vierumäen urheiluopiston urheiluhierojakurssin ja ihan yhtä paljon ne siellä asiakkaita hiero, kun mekin TYA:ssa. Joka päivä ne amiksenkin kokkilinjalla tekee ruokaa ja myy sen omassa baarissa, eikä opiskelijat siitä saa edes tippiä. Mä sentään sain aika usein asiakkailta tippiä, kun olin hieronut hyvin. Tytöt, montako kertaa te saitte tippiä tai edes asiakkaalta kehuja. Ette KERTAAKAAN. Teitä me saatiin hävetä koko ajan ja otti päähän kun opet ja koulun johto yritti tehdä mitä vaan et meil olis ollu kivaa jne, ni te väänsitte naamaanne. Pysykää siellä jossakin Caribialla mistä tonkin meilinne lähetätte, ettei tarvi ääkkösiä opetella, vai onko teille iskenyt nyt vielä lukihäiriökin mielenhäiriön lisäks. Te ootte myrkkyä meille alalla haluaville kun meidän maine ja osaaminen perustuu paljon siihen mistä koulusta me ollaan valmistuttu. Kun mä maksan 6000 koulusta, niin en mä haluu sanoo et olen tehnyt virheinvestoinnin. Te ette maksaneet kouluanne, joten ette sille arvoakaan osaa antaa. Antakaan arvoa meille, ainakin siten, että ette enää meilaa tota p..ka tekstii tänne. - Nimetön
Ex- kurssikaverinne kirjoitti:
Mua todella v...ttaa toi teidän kultalusikka suussa syntyneiden tyttöjen näille sivuille lähettämät kommentit. Tytöt jotka iskän perintörahoja nauttiakseen joutuvat käymään kouluja. Olin teijän kanssa samalla kurssilla. Kun me muut teimme hieroimme asiakkaita hoitolassa, niin te kiersitte maapalloa ja vaivaiduitte paikalle niin nukuitte koko ajan ja hereillä ollessa haukuitte kaikkea ja kaikkia. Minä otin pankkilainaa ja halusin ammatin, jonka sain, mutta te valehtelette ja panettelette koulua, ettekä ymmärrä, että panettelette samalla minua ja muita kurssikavereita. Kavereita, joita teillä ei ollu kouluaikanaakan yhtäkään kappaletta, mutta ei ole nyttenkään. Tietää ainakin keitä ei tarvitse katella seuraavissa kurssijuhlissa, jonne te ette varmaankaan kehtaa tulla naamaanne näyttämään.
Sille kysyjälle toteasin, että kun koulu on jo yli 15 vuotta vanha ja sen on käynyt ja siellä on opettanut mm. 3 kertanen olympiavoittaja Pertti Karppinen, niin ei se ihan paska voi olla. Mistä pirusta kukaan tiedää minkäkin yrityksen omistajaa, kun ei meille ainakaan kukaan jakanut kouluaikana yrityksen osakasluetteloa. Mun kaveri kävi Vierumäen urheiluopiston urheiluhierojakurssin ja ihan yhtä paljon ne siellä asiakkaita hiero, kun mekin TYA:ssa. Joka päivä ne amiksenkin kokkilinjalla tekee ruokaa ja myy sen omassa baarissa, eikä opiskelijat siitä saa edes tippiä. Mä sentään sain aika usein asiakkailta tippiä, kun olin hieronut hyvin. Tytöt, montako kertaa te saitte tippiä tai edes asiakkaalta kehuja. Ette KERTAAKAAN. Teitä me saatiin hävetä koko ajan ja otti päähän kun opet ja koulun johto yritti tehdä mitä vaan et meil olis ollu kivaa jne, ni te väänsitte naamaanne. Pysykää siellä jossakin Caribialla mistä tonkin meilinne lähetätte, ettei tarvi ääkkösiä opetella, vai onko teille iskenyt nyt vielä lukihäiriökin mielenhäiriön lisäks. Te ootte myrkkyä meille alalla haluaville kun meidän maine ja osaaminen perustuu paljon siihen mistä koulusta me ollaan valmistuttu. Kun mä maksan 6000 koulusta, niin en mä haluu sanoo et olen tehnyt virheinvestoinnin. Te ette maksaneet kouluanne, joten ette sille arvoakaan osaa antaa. Antakaan arvoa meille, ainakin siten, että ette enää meilaa tota p..ka tekstii tänne.Hei!
ensinnäkin emme ole olleet Caribialla! ja toiseksi teemme nyt liukuhihnatyötä pölyisessä tehtaassa jotta saamme rahaa. Emme todellakaan halua vain elellä perintörahoilla! ja ensinnäkin meillä oli kavereita kouluaikana sekä nyt koulun jälkeenkin. Olisimme tulleet mielellämme kurssijuhliin, mutta olimme juuri ulkomailla tuohon aikaan. Olisi todellakin kivaa tietää kuka olet? todella törkeää tekstiä! Me kyllä saimme kehuja hieronnoista, en ymmärrä mistä olet tuonkin lausahduksen päähäsi saanut? sinä olet sitten näköjään ollut se hierontapisteen paras hieroja vai?
kateus on kavala sairaus. Emme todellakaan leiju millään rahoilla emmekä ole syntyneet kultalusikka suussa! Teemme kyllä töitä!!!!
Hyvää kesää sinulle ja toivottavasti nautit toisten ihmisten haukkumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573