missä bilettää?

omppu

Moikka!

Lontoo kutsuu ja reissu kestää sen verran pidempään, että lomapäivistä voi huoletta sivaltaa osan yöelämään tutustumiseenkin:). Minkälainen on Lontoon yöelämäkulttuuri? Ikärajat tanssi/bilepaikkoihin, (ei niinkään pubeihin)? Mihin aikaan baariin ja milloin pois? Eroaako suomalaisesta yöelämämeiningistä paljonkin?

7

1443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leppoisaa meininkiä

Lontoon yöelämä kulttuuri on klubi ja pubi painotteinen. Pubit sulkevat ovensa klo 23 aikoihin ja sen jälkeen onkin hyvä lähteä klubille päin.

Ihan keskustan tuntumassa oleviin turisti paikkoihin ei kannata mennä. Hyviä klubeja on paljon mm. pacha, turnmills, the end, fridge jne. Löytyy varmasti googlella.

Ikärajoilla ei ole merkitystä kunhan vaan on täyttänyt 18.

Klubit rupeavat täyttymään yleensä puolenyön jälkeen ja meininki on parhaimmillaan 3-6 välillä. Klubit ovat yleensä auki n. aamu 7 mutta esim ministry of sound on auki klo 9.

Eroaa paljonkin suomalaisesta yöelämämeiningistä. Ihmiset ovat mukavempia, känniääliöitä ei näy ja tappeluita ei ole ollenkaan koska suurin osa käyttää ekstaasia, kokaiinia tai kannabista. Drinkit ovat suht kalliita (bisse pullo 5£ jne.).

• eeva

no taalta kasin olen kylla aika eri mielta tosta huumeidenkayttokommentista. en tunne kuin pari ihmista jotka ovat joskus poltelleet jotain, SUURIN OSA lontoolaisista kylla osaa juhlia ihan parin drinksun avulla. porukat juo melkein yhta paljon kuin suomessa mutta kanninen kaytos koetaan moukkamaiseksi.
        tappeluitakin on, mutta vahemman kuin suomessa koska vastapuolella on usein ase tai veitsi niin kukaan ei halua alkaa kellekkaan soittamaan suutaan.
        nain yhdeksan vuoden kokemuksella tasta kaupungista.

• sitten käynyt
        eeva kirjoitti:

no taalta kasin olen kylla aika eri mielta tosta huumeidenkayttokommentista. en tunne kuin pari ihmista jotka ovat joskus poltelleet jotain, SUURIN OSA lontoolaisista kylla osaa juhlia ihan parin drinksun avulla. porukat juo melkein yhta paljon kuin suomessa mutta kanninen kaytos koetaan moukkamaiseksi.
        tappeluitakin on, mutta vahemman kuin suomessa koska vastapuolella on usein ase tai veitsi niin kukaan ei halua alkaa kellekkaan soittamaan suutaan.

? Ei tietenkään pubeissa mutta puhuinkin enemmän klubeista joissa n. 80% ihmisistä tietenkin jotain vetää. Juomalla ei jaksa aamu seitsemään tai yhdeksään.

Tämän huomion ainakin itse tein kun lontoossa asuin.

Kaikin puolin meininki parempaa kuin suomessa hintoja lukuunottamatta.

• totta....
        eeva kirjoitti:

No ohhoh. Mina olen asunut taalla Lontoossa vain reilun vuoden, mutta olen kylla huomannut huumeiden maaran Lontoon klubeilla! Kylla siella cokea kiskotaan ihan urakalla, niin vessoissa kuin "huomaamattomasti" ihan poydassakin. Piripaihin valitettavasti tormaa usein myos, ja esson voimin jaksaa tanssia vaikka 10 tuntia putkeen. kannabista olen monen huomannut polttelevan ihan pikkupubeissakin(ei tosin kaikissa, mutta esim. lahipubissani on monesti kannabiksen makea tuoksu...) Katsopa vahan tarkemmin esni kerralla:)
        Eika siina mitaan vikaa, niin kauan kun ei ihan overiksi veda.

• eeva
        sitten käynyt kirjoitti:

? Ei tietenkään pubeissa mutta puhuinkin enemmän klubeista joissa n. 80% ihmisistä tietenkin jotain vetää. Juomalla ei jaksa aamu seitsemään tai yhdeksään.

Tämän huomion ainakin itse tein kun lontoossa asuin.

Kaikin puolin meininki parempaa kuin suomessa hintoja lukuunottamatta.

kayn ulkona joka viikonloppu eri paikoissa, tassa kuussa mezzo ja loop. suomeen verrattuna huumeita toki kaytetaan enemman, mutta ei pida paikkaansa vaite, etta "suurin osa vetaa huumeita". mita kalliimpi paikka, sita vahemman huumeita vedetaan julkisesti. suurin osa juo ihan tavalliseen tyyliin alkoholia. kauan taalla asuit? mina olen ollut taalla sitten 1990-luvun puolivalin enka ole kertaakaan nahnyt ainuttakaan ihmista klubilla ottamassa kokaiinia. kayn ehka fiksummissa paikoissa kuin sina.

• katsonut tarkkaan:)
        eeva kirjoitti:

kayn ulkona joka viikonloppu eri paikoissa, tassa kuussa mezzo ja loop. suomeen verrattuna huumeita toki kaytetaan enemman, mutta ei pida paikkaansa vaite, etta "suurin osa vetaa huumeita". mita kalliimpi paikka, sita vahemman huumeita vedetaan julkisesti. suurin osa juo ihan tavalliseen tyyliin alkoholia. kauan taalla asuit? mina olen ollut taalla sitten 1990-luvun puolivalin enka ole kertaakaan nahnyt ainuttakaan ihmista klubilla ottamassa kokaiinia. kayn ehka fiksummissa paikoissa kuin sina.

Mina taas olen huomannut etta mita kalliimpi paikka, sita enemman juuri tuota cokea menee...sitten taas muita huumeita suhteessa vahemman mita poshimpi (ja kalliimpi) paikka.

• osataan
        eeva kirjoitti:

käyttää huumeita oikein. Tai ainakin suurin osa osaa, josta johtuukin klubien ja baarien mukava tunnelma Lontoossa. Suomessa örvelletään viinan kanssa eikä osata käyttäytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe