Onko kellään kokemuksia ko. hotellista Bangkokissa? Olisi tarkoitus muutama yö olla ja tuo vaikutti kohtuulliselta (hintaluokka n.70-80 e/yö).
T:N
Bangkok / hotelli Baiyoke Sky
8
1475
Vastaukset
- hinnan ?
Erittäin hieno ja tasokas hotelli
mutta 2hh maksaa kyllä yleensä 35-40e
ja korkeintaan 50e/vrk sesonkihuippuna
Mistä noin kalliin hinnan saitte?
Muita **** hotelleja saa jopa 30e/vrk hinnalla.- Niko
Katselin muutamista ulkomaalaisista matkatoimistoista ja hotellin omilta sivuilta. Mutta kerrohan ihmeessä mistä itse sait noin halvan hinnan? Tarkoituksena olisi ottaa deluxe room tai Junior suite ylemmistä kerroksista (50->).
N
- matkalainen1
..no jos hinta on tuo mitä mainitsit, on hotelli silloin todella hieno!
Itse varasin netistä hotellin sky train-aseman vierestä ja huone maksoi aamiaisineen kahdelta hengelmä 30USD. siis koko huone!
hotelli oli nimeltään Manhattan ja sijainniltaan hyvä, sillä Sky Trainille pääsi käppäillen parissa minuutissa. Hotelli on ihan jees, ei moittimista siis.
www.hoteltravel.com sivustolta katsastat kätevästi Bangkokin hotellitarjonnan kaupunginosittain. Sielä varasin ja Visaa käytin->homma pelaa kyllä.
Kerran aiemmmin varasin tuolta samalta nettisivustolta huoneen Visalla ja jouduin perumaan sen ja sekin onnistui ongelmitta.- Nimetön
No johan.. siis hotel Manhattan on shukmuvitroadilla ja ihan persläpi arabeja täynnä **hotelli ei voi verrata baioke skyihin ollenkaan
- Niko
.. kyllä tiedän, että Bangkok on täynnä halvempia ja ihan hyviä hotelleja. Mutta niin kuin aloittamani keskustelun otsikossa lukee olen kiinnostunut Baiyoke Sky:sta, pyydän siis kokemuksia ja kommentteja siitä hotellista.
N - Matkalainen
Niko kirjoitti:
.. kyllä tiedän, että Bangkok on täynnä halvempia ja ihan hyviä hotelleja. Mutta niin kuin aloittamani keskustelun otsikossa lukee olen kiinnostunut Baiyoke Sky:sta, pyydän siis kokemuksia ja kommentteja siitä hotellista.
NTervehdys.
Itse olen ollut Bayoke Suite hotellissa, joka on saman ketjun vanhempi hotelli. Tuo Bayoke Sky tunnetaan ilmeisesti Bayoke Suite II.
Tämä vanhempi hotellin oli minulle ihan riittävän tasokas. Isot huoneet. TUo II on astetta kaksi hienompi, joten jos olet valmis maksamaan siitä tuon mainitsemasi hinnan, niin varmasti et tule pettymään. Suomen Hotellihintoihin ja laatuun verrattuna on todella edullinen.
Itse maksoin Tuosta vanhemmasta hotellista joku 2 vuotta sitten muistaakseni 25-35 USD. palvelu pelasi, hyvä aamiainen ja oma uima-allas.
Yleensä ollessani pitemmän aikaa thaimaassa. Maksan hotellihuoneesta 350-700 THB. Hintaan sisältyy huone, ilmastointi, satelliitti TV ja muut perusmukavuudet. Aamiaisen saan siten, että kävelen lähimpään ruokapaikkaan.
Hauskaa lomaa sinulle. - farang
Matkalainen kirjoitti:
Tervehdys.
Itse olen ollut Bayoke Suite hotellissa, joka on saman ketjun vanhempi hotelli. Tuo Bayoke Sky tunnetaan ilmeisesti Bayoke Suite II.
Tämä vanhempi hotellin oli minulle ihan riittävän tasokas. Isot huoneet. TUo II on astetta kaksi hienompi, joten jos olet valmis maksamaan siitä tuon mainitsemasi hinnan, niin varmasti et tule pettymään. Suomen Hotellihintoihin ja laatuun verrattuna on todella edullinen.
Itse maksoin Tuosta vanhemmasta hotellista joku 2 vuotta sitten muistaakseni 25-35 USD. palvelu pelasi, hyvä aamiainen ja oma uima-allas.
Yleensä ollessani pitemmän aikaa thaimaassa. Maksan hotellihuoneesta 350-700 THB. Hintaan sisältyy huone, ilmastointi, satelliitti TV ja muut perusmukavuudet. Aamiaisen saan siten, että kävelen lähimpään ruokapaikkaan.
Hauskaa lomaa sinulle.ko hotelli on ihan kiva paikka. Sopii esim jos menee mamman kanssa ja haluaa hieman tasoa. Toisaalta ei mikään jetset paikka, koska 20eur mestatkin ovat usein tosi hyviä.
Itse olen soittanut suoraan samana päivänä ja hurauttanut suoraankin pelipaikalle ja hintataso ollut sopivaa luokkaa. Sijainti ok.
Aulassa pyörii pikkoloa yms väkeä. Hyvää on hotellin siisti ja uusi ilmapiiri, tilavat huoneet. Isohko uima-allas. Ylhäällä iltabaari, jossa musiikki soi saamarin lujaa. Myös monipuolinen hyvä ruokabuffa iltaisin, johon mm aurinkoiset matkat tekee kovaan hintaan reissua. Kannattaa mennä itse ja maksaa pelkästä ruokailusta, näköalat mainiöt .
Itse kyllä käytän ensisijaisesti muita hotelleja. Sopii kyllä esim häämätkalisille, esim kun ottaa pelkät lennot ja bookaa itse hotellin.
- Veera
Hotelli ihan hieno, mutta sijainti vähän syrjässä. Näyttää kartalla olevan lähellä ilmarataa, mutta kävelymatkaa on reippaasti, mutta tietysti taksit on halpoja. Valitsisin silti jonkun muun tasokkaan hotellin ilmaradan liepeiltä esim. Siamin tai sukhumvitin alueelta, jos ja kun shoppailu ja nähtävyyksien kiertely kiinnostaa. Vertaa hintoja esim. www.sawadee.com
Mutta aiemmin mainittu Manhattan on todella läävä, joten älä sitä edes harkitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731