Homomies ja nainen

onko toivoa?

Olen lukenut tän palstan juttuja ja haluaisin kysyä homoilta seuraavaa:
a)voitteko harrastaa seksiä naisen kans,kun jotkut täällä on niin väittäneet?Siis vaikka ovat homoja,eivät bi-seksuaaleja.
b)onko seksi ns.tavallista vai anaaliseksiä?
c)pitääkö naisen olla tietynlainen ja millainen?
d)kertokaa kokemuksistanne naisen kanssa vaikka minkälaisista..

On nyt niin tiukka tilanne itselläni homomiehen kanssa että hermo menee kohta kun mikään ei oo mahdollista ja toisaalta kaikki on!

54

12612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tulee aina olemaan homo

      a)voitteko harrastaa seksiä naisen kans,kun jotkut täällä on niin väittäneet?Siis vaikka ovat
      homoja,eivät bi-seksuaaleja.

      - En, edes rahasta. Paitsi jos hinnasta sovitaan. Mutta nainen ei kiihota millään lailla eikä tee mieli. 10000e? en vielä tuosta hinnasta, ei alkaisi seisomaan millään. pitäisi olla huoneesta valot vois jotta voisi kuvitella toisen mieheksi.

      b)onko seksi ns.tavallista vai anaaliseksiä?

      - ja suuri HUOM! Kaikki homot ei harrasta anaaliseksiä, joten homous ei ole sama kuin anaaliseksi harrastaminen.


      On nyt niin tiukka tilanne itselläni homomiehen kanssa että hermo menee kohta kun mikään ei oo mahdollista ja toisaalta kaikki on!

      - no miksi jatka, jos miehesi on homo?

      • Onko hetero mies homo tai bisse jos panee vaimoaan anukseen?


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Onko hetero mies homo tai bisse jos panee vaimoaan anukseen?

        Jos vaimo panee heteromiestään anukseen ja heteromies ottaa suihin vaimoltaan imemällä straponia. Tykkää pukea vielä vaimonsa vaatteita. Voi jo ehkä epäillä jotain.


    • eräs homo

      Muistan viettäneeni erään juhannuksen kaverin luona maaseudulla ja paikan päällä oli tuolloin juhannusta viettämässä lisäkseni about 9 homoa ja kaksi heteronaista. Illan aikana tuli puheeksi sitten tämä sama juttu eli onko kukaan harrastanut seksiä/seurustellut naisen kanssa ennen kuin tuli ulos kaapista tai kun kävi läpi omaa seksuaalista kehitystään murrosiässä. Kaksi miestä myönsi kokeilleensa seksiä ja toinen heistä oli jopa seurustellut naisen kanssa. Kummatkin näistä tapauksista totesivat, että seksi miehen kanssa on huomattavasti parempaa.

      Ihmisen seksuaalisuus on kuin jana, jonka kummassakin päässä sijaitsevat homo- ja heteroseksuaalisuuden määritelmät. Voi olla mahdollista - joissain tapauksissa - että mies todellakin pitää enemmän miehistä, mutta saattaa joskus tuntea myös vetoa naisiin. Hän haluaa kuitenkin määritellä itsensä homoksi, koska naisilla ei ole suurta merkitystä hänelle tai hänen elämässään. Oli miten oli, en usko, että sinun kannattaa mitään suuria suunnitelmia tehdä tämän homoystäväsi varalle, vaikka jostain syystä saisitkin hänet sänkyyn...

      • Nimetön

        Hei!
        Vaikea asia, ei todellakaan yksinkertainen. Itse määrittelen itseni homoksi, niin kuin oikein onkin. Olen kuitenkin seurustellut naisen kanssa 2 vuotta. Tutuistumme ja suhteemme oli aivan kuten kaikkien muidenkin naisystävieni kanssa homo sen paras kaveri eli nainen. Aloin kuitenkin rakastumaan. Se oli aika pelottavaa ja mietin pitkään että miten asiassa kuuluu edetä. Aloimme kuitenkin seurustelemaan ja molemmat tiesivät tasantarkkaan lähtötilanteen, ei kovinkaan hyvä. Annettiin seksille aikaa ja tehtiin kaikenlaista hauskaa. Pitää myöntää että varsinkin alussa tuntui ettei seksiä miehen kanssa voi voittaa mikään mutta kun aloimme tuntemaan toisemme halumme paremmin alkoi se luonnistamaan ja nykyään menee ihan hyvin. Ajattelen silti myös usein miehiä enkä todellakaan katso kadulla naisten perään.
        Pari vuotta on kuitenkin mennyt ja väitän että olemme molemmat erittäin onnellisia.
        Ehkä seksielämä ei aina ole ollut tai ole kaikkein parasta mutta ainakin henkisellä tasolla suhteemme on paljon syvempi mitä olen koskaan miehen kanssa pystynyt rakentamaan.
        Ei ehkä silti kannata asettaa odotuksia tapauksesi kohdalla liian koviksi ja anna ainakin hänelle paljon aikaa ja tilaa koska sitä tarvitaan.


      • Lesbotyttö
        Nimetön kirjoitti:

        Hei!
        Vaikea asia, ei todellakaan yksinkertainen. Itse määrittelen itseni homoksi, niin kuin oikein onkin. Olen kuitenkin seurustellut naisen kanssa 2 vuotta. Tutuistumme ja suhteemme oli aivan kuten kaikkien muidenkin naisystävieni kanssa homo sen paras kaveri eli nainen. Aloin kuitenkin rakastumaan. Se oli aika pelottavaa ja mietin pitkään että miten asiassa kuuluu edetä. Aloimme kuitenkin seurustelemaan ja molemmat tiesivät tasantarkkaan lähtötilanteen, ei kovinkaan hyvä. Annettiin seksille aikaa ja tehtiin kaikenlaista hauskaa. Pitää myöntää että varsinkin alussa tuntui ettei seksiä miehen kanssa voi voittaa mikään mutta kun aloimme tuntemaan toisemme halumme paremmin alkoi se luonnistamaan ja nykyään menee ihan hyvin. Ajattelen silti myös usein miehiä enkä todellakaan katso kadulla naisten perään.
        Pari vuotta on kuitenkin mennyt ja väitän että olemme molemmat erittäin onnellisia.
        Ehkä seksielämä ei aina ole ollut tai ole kaikkein parasta mutta ainakin henkisellä tasolla suhteemme on paljon syvempi mitä olen koskaan miehen kanssa pystynyt rakentamaan.
        Ei ehkä silti kannata asettaa odotuksia tapauksesi kohdalla liian koviksi ja anna ainakin hänelle paljon aikaa ja tilaa koska sitä tarvitaan.

        Hei Nimetön,

        Itse olen samantapaisessa tilanteessa, ja aina kun yritämme keskustella asiasta, ilmapiiri muuttuu vaikeaksi. Kauan teillä meni että asiaan tuli selvyyttä/ aloitte seurustelemaan? Täällä on arvottu nyt jo kuukausia..


    • Damon

      Olen lukenut tän palstan juttuja ja haluaisin kysyä homoilta seuraavaa:
      a)voitteko harrastaa seksiä naisen kans,kun jotkut täällä on niin väittäneet?Siis vaikka ovat homoja,eivät bi-seksuaaleja.

      -No joo, voin kyllä. En näe sitä mitenkään vastenmielisenä, mutta eipä tuo kyllä yhtään houkutakaan...

      b)onko seksi ns.tavallista vai anaaliseksiä?

      -Olen ollut naisten kanssa sängyssä, mutta en koskaan anaaliseksin merkeissä. Miksi pitäisi? Ihan "tavallista" seksiä siis :)

      c)pitääkö naisen olla tietynlainen ja millainen?

      -Nooh, ei. Kiva vaan, kai...

      d)kertokaa kokemuksistanne naisen kanssa vaikka minkälaisista..

      -Onhan noi ollu ihan jees kokemuksia ja mukana on ollut rakkautta ja kaikkee...mutta eihän se kyllä yhtään sama juttu ole kuin miesten kanssa. Emotionaaliset fiilikset ja läheisyys on ihan eri tasolla miehen kanssa ollessa.

      • ne auttoivat

        ymmärtämään asioita,jotka ovat vaivanneet jo niin että yöunet on menny!En ole oikeastaan ollenkaan ns. odottanutkaan mitään muuta kuin ystävyyttä tältä homolta mutta kun en tiedä mitä hän oikeasti tuntee...Nyt ymmärrän paljon paremmin,tulee mitä tulee.Kiitos ja hyvää kevättä kaikille!


    • umpihomo

      a)
      Joo kyllä miksen voisi? En tosin saa siitä kuin fyysistä tyydytystä.

      b)
      Kumpikin käy.

      c)
      Eipä muutakuin mukava.

      d)
      Ei ole seksikokemuksia naisten kanssa. Nuoremmat naiset ihan mukavaa juttuseuraa kyllä. Vakituiseen suhteeseen en rupeaisi kyllä naisen kanssa.

    • breukkari

      mä olen täysin homo, mut naisen kaa on välillä kiva paneskella ja ne kyllä kaa siitä nauttii ... riippuu näköjään yksilöstö .,..:=)

    • Ylivies

      No , kun kysyt. Olen Ylivieskasta Pohjanmaalta. Naimisissa; kyllä mietin komiaa miestä, jos ei seiso. Yleensä löytyy hyvä ajatus. Vaikka säämies ilman vaatteita ja pois yksi vaate kerrallaan. Tai hääkuva ja mies aina yhtä vaatetta ilman.. Seisoo.

    • kaho4

      No täytyy kyllä sanoa että miehesi on todella epätoivoinen tapaus kun ei saa oikeaa seuraa niin pitää sekaantua naisiin. Ja tällä sivulla näkyy olevan muutenkin pimeää porukkaa, luullaan itseään muka homoksi ja todellisuudessa tehtään aivan toista. Ei muuta kuin pakkopaita päälle ja hoitoon!

    • Homo naisen kanssa

      "Kohupaljastus: Miljoonat heteronaiset naimisissa homojen kanssa"

      Uusimpien tietojen mukaan pelkästään Kiinassa on noin 16 miljoonaa naista naimisissa homoseksuaalisten miesten kanssa.

      Naiset kärsivät hiljaisesti rakkaudettomissa avioliitoissa!

      Osa naisista joutuu jopa miestensä pahoinpitelemiksi, koska nämä ovat suurissa paineissa.

      Professorin mukaan jopa 90 prosenttia homomiehistä menee sosiaalisten paineiden vuoksi naimisiin naisen kanssa!!

      29-vuotias lehden kustantaja nainen, erosi homo-aviomiehestään vuonna 2008. Hän perusti internet-sivun homojen vaimoille, jolla on jo nyt 1.200 rekisteröitynyttä käyttäjää.

      - Nettisivun ansiosta naiset eivät tunne olevansa niin yksin, hän sanoo.

      36-vuotiaan homomiehen, mukaan naimisiinmeno on täysin laskelmoitu liike homoseksuaalien keskuudessa. Sillä vältetään sosiaalinen hyljeksintä läheisten piirissä. Hänen mielestään homoseksuaalien vaimoista puhuminen vain nostaa vihaa näitä naisia ja homoyhteisöjä kohtaan.

    • niko

      Kerran sai naispuolinen kaveri yllytettyä sänkyyn kanssaan... oli mulla vähän heikko hetki kun oli just menny pitkä suhde poikki, ja hän ehkä sitten halusi vain lohduttaa.

      No eihän siitä mitään tullut. Ei yksinkertaisesti seissyt ollenkaan vaikka mitä teki. Ja kokeilusta jäi vielä puolin ja toisin huono fiilis. Jatkettiin kumminkin kavereina.

      Pari vuotta myöhemmin kohtasin sitten elämäni rakkauden (miehen siis), oli rakkautta ensi silmäyksellä. Jälleen kului muutama vuosi ja sitten yhtäkkiä itkeskellessään kännissä tämä tyttö sanoi että 'meidän vauva olis jo neljävuotias'. Olin aivan että mitä helvettiä... hän oli palavasti ihastunut minuun ja ollut mustasukkainen vuosikausia. Miesystäväni sanoi että hän on kyllä ihastuneita naisia nähnyt ja tuo kaverini oli selvästi minuun lääpällään, mutten uskonut ennenkuin tyttö itse sanoi.

      Ei ole helppoa. Ehkä siis vastauksena ketjun aloittajalle: älä heitä omia tilaisuuksiasi hukkaan, toinen ei välttämättä oikeasti voi edes kuvitella yhteiselämää tai rakkautta naiseen. Minulle tilanne oli täysin käsittämätön, en koskaan liittänyt kaveruuteemme muuta kuin ei-seksuaalista kaveruutta.

      • tapsa2

        siis olisitko voinut kuvitella yhteiselämää tai rakkautta jos tyttö olisi kertonut tunteistaan ?


      • niko
        tapsa2 kirjoitti:

        siis olisitko voinut kuvitella yhteiselämää tai rakkautta jos tyttö olisi kertonut tunteistaan ?

        en... olisin vain silloin tajunnut sanoa selvään kysymykseen selvän 'ei'n. Ja niin säästää hänen aikaansa. Koko mahdollisuus vain ei koskaan edes pälkähtänyt mieleen, se kun on minulle niin täysin mahdoton ajatus.

        Ja justiinsa tajusin että tuon viestini "älä heitä omia tilaisuuksiasi hukkaan, toinen ei välttämättä oikeasti voi edes kuvitella yhteiselämää tai rakkautta naiseen." voi myöskin ymmärtää aivan eri tavalla kuin mitä tarkoitin. Noh taas hyvä esimerkki miten vieras koko ajatus on minulle...

        Tarkoitin siis tuolla lauseella sitä, että naisen kannattaisi etsiä ihan hyvällä omallatunnolla heteromiestä itselleen, sen sijaan että hän torjuu miehet sen vuoksi, että tavoittelee sellaista mitä ei voi saavuttaa.

        Että tämä on hankalaa. ^__^'


      • tapsa2
        niko kirjoitti:

        en... olisin vain silloin tajunnut sanoa selvään kysymykseen selvän 'ei'n. Ja niin säästää hänen aikaansa. Koko mahdollisuus vain ei koskaan edes pälkähtänyt mieleen, se kun on minulle niin täysin mahdoton ajatus.

        Ja justiinsa tajusin että tuon viestini "älä heitä omia tilaisuuksiasi hukkaan, toinen ei välttämättä oikeasti voi edes kuvitella yhteiselämää tai rakkautta naiseen." voi myöskin ymmärtää aivan eri tavalla kuin mitä tarkoitin. Noh taas hyvä esimerkki miten vieras koko ajatus on minulle...

        Tarkoitin siis tuolla lauseella sitä, että naisen kannattaisi etsiä ihan hyvällä omallatunnolla heteromiestä itselleen, sen sijaan että hän torjuu miehet sen vuoksi, että tavoittelee sellaista mitä ei voi saavuttaa.

        Että tämä on hankalaa. ^__^'

        Aivan, siksi kysyin tarkennusta :-)
        Ehkäpä nainenkin ymmärsi jollain tasolla että ajatus on mahdoton jos tyytyi kuitenkin kaveruuteenne.


    • jvnsjdnv

      Olen lukenut tän palstan juttuja ja haluaisin kysyä homoilta seuraavaa:
      a)voitteko harrastaa seksiä naisen kans,kun jotkut täällä on niin väittäneet?Siis vaikka ovat homoja,eivät bi-seksuaaleja.

      -Kai sitä periaatteessa voisi harrastaa, muttei se niin mukavaa olisi ja vaatisi paljon mielikuvaharjoituksia.

      b)onko seksi ns.tavallista vai anaaliseksiä?

      -Homous ei ole yhtä kuin anaaliseksi =)

      c)pitääkö naisen olla tietynlainen ja millainen?

      -En ymmärrä naisten ruumiinominaisuuksien päälle mitään,

      d)kertokaa kokemuksistanne naisen kanssa vaikka minkälaisista..

      -Eipä löydy

      On nyt niin tiukka tilanne itselläni homomiehen kanssa että hermo menee kohta kun mikään ei oo mahdollista ja toisaalta kaikki on!

      -Voit pyytää homolta selkähierontaa, lusikassa nukkumista jne. aika vapaasti. Varmaankin kuuluu vielä monen homon mukavuusalueelle. Kaikki seksi kyllä tosin tullee puuttumaan jos olet nainen.

    • htth

      Never ever. olen kiitollinen että ei tarvi olla teidän naisten kanssa missään tekemisissä.

    • andy_p91

      Eka kerta tapahtu naisen kans ja voin sanoo että voiko olla kuvottavampaa ku limanen reikä josta valuu kerran kk verta plus jotain limaa ja vielä haiseeki HYVI VIT.. kaikenlisäks se näyttää joltain avohaavalta.

      PS poikapillua ei voita mikään! :P

      • Haiseeko

        p-reikä paremmalle ja sieltä joka päivä tuleva erite? Ennemin nussisin naista oikeaan reikään, mutta voihan miehen kanssa tehdä onneksi muutakin.


      • ...
        Haiseeko kirjoitti:

        p-reikä paremmalle ja sieltä joka päivä tuleva erite? Ennemin nussisin naista oikeaan reikään, mutta voihan miehen kanssa tehdä onneksi muutakin.

        Säämies Juha Föhr on antanut iltikselle haastattelun, jonka mukaan hän on ollut naisista kiinnostunut, myös seksuaalisesti. Tähän mennessä Juha on tullut tunnetuksi homoudestaan.

        Jospa kyse onkin rakkaudesta?

        andy_91 on poikaani vain 4 vuotta vanhempi. Poikani on vielä neitsyt. Tällä palstalla monet 16-vuotiaat luulevat olevansa homoja. Tosiasiassa seksuaalisuuteen kasvetaan, se muuttuu ja muokkautuu, ja olen huomannut homoilta että painostavat olemaan homo. Eivät hyväksy erilaisuutta.

        Homot ovat hyvin suvaitsemattomia.


    • Anonyymi

      Haluaisiko nainen homo miehen kanssa lasta? Seksiä ei suhteessa tarvitsisi olla mutta kiintymystä ja luottamusta toiseen. Joku sanoi rakkauden olevan kuin täydellinen ystävyys.

    • Saldo 3

    • Anonyymi

      Täällä huomaa että moni on täysin hakotiellä. Nimittäin homo ja ”homo” ovat täysin kaksi eri asiaa. Nimittäin ”homo” = bisse. Ja oikealla homolla on ehdoton nollatoleranssi naisiin.

      • Anonyymi

        Saitko taas pakit, kun olet vauhdissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko taas pakit, kun olet vauhdissa?

        Itsehän taidat olla varsinainen kulissi huorapukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän taidat olla varsinainen kulissi huorapukki.

        En ole, mutten katkeroituisi noin kovin, jos pakit tulee. Etenkään, jos toinen onkin pelottava hetero


      • Anonyymi

        Ja sinä olet taas oikealla tiellä? Etkö saa naista enää? miestähän et huoli koska ne on homoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet taas oikealla tiellä? Etkö saa naista enää? miestähän et huoli koska ne on homoja.

        Mistä sinä sen tiedät mitä huolin? Ainakaan en suotta vihaa sukupuolta ja ole noin katkera. Se on parempi tie,


    • Anonyymi

      Kulissi? Kuka tuntee Stadissa? Kuljetusala amiksessa vetää, vaikka jätekuski. Illat voi paneskella ja treenata.

      Alex Collack and Kent North

    • Anonyymi

      Kysyppä heteromieheltä jos hän haluaisi harrastaa seksiä miehen kanssa. Arvaat varmaan vastauksen. Me homot emme halua harrastaa seksiä naisen kanssa. Ainoat jotke tekis olis ihan rahan tai lisääntymisen takia. Kukaan homo ei saa siitä naisen kanssa panemisesta nautintoa.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät? Oletko haastatellut kaikki homot läpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? Oletko haastatellut kaikki homot läpi?

        En ole sama henkilö kun edellinen kommentoija mutta voin silti vastata että ei tarvitse haastatella yhtäkään homoa ymmärtääkseen noin yksinkertaista asiaa että sellainen ei ole mikään homo joka alentuu naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sama henkilö kun edellinen kommentoija mutta voin silti vastata että ei tarvitse haastatella yhtäkään homoa ymmärtääkseen noin yksinkertaista asiaa että sellainen ei ole mikään homo joka alentuu naiseen.

        Eli et ole kysynyt keneltäkään ja luulet asian olevan noin ilman faktaa. Kuten aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole kysynyt keneltäkään ja luulet asian olevan noin ilman faktaa. Kuten aina.

        Olen kyllä joskus törmännyt ”homoihin” jotka luulevat olevansa homoja vaikka eivät oikeasti sellaisia olekkaan. Joten sinulta on ihan selvästi biologian läksyt lukematta eli minun täytyy opettaa sinua kuin ekaluokkalaista.

        1. Jos olet kiinnostunut vain ja ainoastaan vastakkaisesta sukupuolesta ja olet aina ollut, olet hetero.

        2. Jos olet kiinnostunut vain ja ainoastaan samasta sukupuolesta, olet homo.

        3. Jos olet kiinnostunut sekä vastakkaisesta että samasta sukupuolesta tai olet ainakin joskus ollut, olet bi.

        Ei tämä ole tämän vaikeampaa tajuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä joskus törmännyt ”homoihin” jotka luulevat olevansa homoja vaikka eivät oikeasti sellaisia olekkaan. Joten sinulta on ihan selvästi biologian läksyt lukematta eli minun täytyy opettaa sinua kuin ekaluokkalaista.

        1. Jos olet kiinnostunut vain ja ainoastaan vastakkaisesta sukupuolesta ja olet aina ollut, olet hetero.

        2. Jos olet kiinnostunut vain ja ainoastaan samasta sukupuolesta, olet homo.

        3. Jos olet kiinnostunut sekä vastakkaisesta että samasta sukupuolesta tai olet ainakin joskus ollut, olet bi.

        Ei tämä ole tämän vaikeampaa tajuta!

        Sinulla on jäänyt jankkausvaihe ja umpimielisyya kyllä päälle sekä armoton naisfobia. On läksyt luettu ja osaan ymmärtää ihmisten monimuotoisuuden ja ettei asiat ole mustavalkoisia. Siinä on meidän iso ero. En myöskään vihaa naisia, kuten teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on jäänyt jankkausvaihe ja umpimielisyya kyllä päälle sekä armoton naisfobia. On läksyt luettu ja osaan ymmärtää ihmisten monimuotoisuuden ja ettei asiat ole mustavalkoisia. Siinä on meidän iso ero. En myöskään vihaa naisia, kuten teet.

        Sinulla taas on jäänyt yksinkertaisuus päälle kun et eroita bisseä ja aitoa homoa toisistaan. Kaikesta näkee että olet itsekkin joku v***n kulissielämää elävä pelle kun niin hanakasti puolustelet naisten kans makaavia ”homoja”. Jos sinulle todellakin on naisvihaa se että et nussi etkä elä parisuhteessa naisten kanssa. Niin itse ainakin olen erittäin ylpeä kyseisestä tittelistä. Mutta sinä olet suuri häpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taas on jäänyt yksinkertaisuus päälle kun et eroita bisseä ja aitoa homoa toisistaan. Kaikesta näkee että olet itsekkin joku v***n kulissielämää elävä pelle kun niin hanakasti puolustelet naisten kans makaavia ”homoja”. Jos sinulle todellakin on naisvihaa se että et nussi etkä elä parisuhteessa naisten kanssa. Niin itse ainakin olen erittäin ylpeä kyseisestä tittelistä. Mutta sinä olet suuri häpeä!

        Kulissielämää en ole koskaan elänyt, oma mieleni onneksi on avoin erilaisuudelle eikä se pelota, toisinkuin sinua. Pelkäät kaikkea, mikä ei asetu pieniin lokeroihisi ja viestisi ovat naisvihaa sisältäviä, kun haukut naisia toistuvasti. Samalla haukut äitiäsi, sukudi naisia jne. Yksinkertaisuus on ihan sinulla päällä, kun et ymmärrä suhteita olevan hyvin monenlaisis, kuten on ihmisiä. Kaikki eivät mahdu, tai halua edes mahtua, kolmeen lokeroosi ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulissielämää en ole koskaan elänyt, oma mieleni onneksi on avoin erilaisuudelle eikä se pelota, toisinkuin sinua. Pelkäät kaikkea, mikä ei asetu pieniin lokeroihisi ja viestisi ovat naisvihaa sisältäviä, kun haukut naisia toistuvasti. Samalla haukut äitiäsi, sukudi naisia jne. Yksinkertaisuus on ihan sinulla päällä, kun et ymmärrä suhteita olevan hyvin monenlaisis, kuten on ihmisiä. Kaikki eivät mahdu, tai halua edes mahtua, kolmeen lokeroosi ja hyvä niin.

        Jos kertomasi pitää paikkansa niin silloinhan itsekkin olet naisvihaaja jos sinulle on naisvihaajia kaikki jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai harrastanut seksiä naisen kanssa. Ja tuon sinun logiikkasi mukaan minäkin voisin luokitella itseni vaikka hevoseksi jos ihmisen biologia on vain mielipide kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kertomasi pitää paikkansa niin silloinhan itsekkin olet naisvihaaja jos sinulle on naisvihaajia kaikki jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai harrastanut seksiä naisen kanssa. Ja tuon sinun logiikkasi mukaan minäkin voisin luokitella itseni vaikka hevoseksi jos ihmisen biologia on vain mielipide kysymys.

        Ei nuo mainitsemasi asiat naisvihaajaksi tee, mutta kirjoitat erittäin vihaisesti koko ajan naisista, vaikkei sinusta homo mitään tunne naista kohtaan. Mistähän viha kumpuaa? Menetitkö miehen naiselle?


    • Anonyymi

      Homojen helvetissä kaikki menee päin vittua. Aluksi asutaan yh-mutsin luona.

    • Anonyymi

      Missä te katujätkät tapaatte toisianne?

    • Anonyymi

      US.Video
      Paljon leffoja

    • Anonyymi

      kyllä homomies ja lesbonainen ovat ihan hyvä pari

      • Anonyymi

        Yhtä hyvä kuin susi ja lammas🤣


      • Anonyymi

        Voi sekin toimi, se on täysin parista kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sekin toimi, se on täysin parista kiinni.

        Lammas toimii vain suden ruokana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lammas toimii vain suden ruokana.

        Se on täysin ihmisistä ja parista kiinni. Parisuhteita on yhtä monta erilaista, kun on pareja.


      • Anonyymi

        Jos kumpikin haluaa lapsen ja kasvattaa tämän normaalissa perheessä niin se voi toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä hyvä kuin susi ja lammas🤣

        Homomiehen kieli on yhtä taitava kuin naisen ja aina voi olla rooluleikkejä dildo mukana. Sen sijaan heteromies ja lesbo tai toisinpäun ei toimisi mitenkään.


    • Anonyymi

      Jos etsii jätkäparia, on tultava parhaille paikoille. Jenkkifutis joukkueen välinehuoltaja. Tiskaaja poliisiasemalla. Kuntosali paloaseman lähellä.

      • Anonyymi

        Ei noista löyd, paitsi pornoleffoissa


    • Anonyymi

      Siksi Hesassa pysyy Keltainen Ruusu ja US Video, että on nyt jotain kavereita Facebookiin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe