Meillä on 1v2kk:n ikäinen uroskoira, joka merkkailee käydessämme tuttavien luona. Heillä on myös pieni uroskoira, joka on nyt puolitoista vuotias. Tuota merkkailua on nyt tapahtunut muutaman kuukauden ajan, muutoin koiramme on täysin sisäsiisti. Väheneekö tuo merkkailu iän myötä, kun/jos hormonit hieman tasaantuvat? Vai onko ainoa tapa saada merkkailu kuriin leikkaus? Mielellään en siihen koiraa veisi.
Merkkailu
6
3934
Vastaukset
- ..w
neuvoa enosaa mutta joskohansehaluuaa laajentaa omaareviiriänsä sitähän ne merkeillään tarkoittaa
meillä kylässä käynyt myös koirajoka merkkas mutta sitä ennen oli ollut toinen uros kylässä josko se siitä johtuisi
kannattaa asiantuntevaa neuvoa kysäistä vaikka puh.el lääkäriltä mikä neuvoksi ei aikuinen koira taida normmaalisti noin tehdä ne ovat todellisia merkkailijoita. Toiset samoilla opeilla ihan OK mutta toiset ei lopeta koskaan. Ei käskyistä ei kielloista huolimatta. Ja nyt sanoisin kyse ei ole johtajuudesta, vaan hormooneista ja helskatinmoisesta reviiri merkkailusta. Itse olen väittänyt niillä olevan se homma korvien välissä.
Sinulle tullaan puhumaan koulutuksista, mutta kaikkien kohdalla se ei koskaan onnistu. Yrittää silti kannattaa.- pikkukoiran omistaja
aika pieni koira on kyseessä. Kai sen kääpiöksikin voi laskea. Kyseessä on nimittäin kleinspitz. Kiitos Uma vastauksesta. Sinun vastauksia ja kommentteja olen aina lukenut täältä palstalta mielellään. Olet niitä harvoja vakkereita, jotka suhtautuvat myös meihin ensimmäisen koiran omistajiin asiallisesti. Emmehän me voi vielä kaikkea koiramaailmasta tietää. Oppia ikä kaikki.
- majorica1961
on siis uroksille suoja joka laitetaan vatsan ympäri ja siis "pilin" päälle.ja se siis suojaa urosta merkkailemasta. siis voi ainakin rauhassa olla kylässä. mielestäni koiraa ei kannata turhaan leikata jos luonne on iloinen ja ei kärsi näistä narttujen juoksuista. jos koira on levoton, tottelematon ja selvästi kärsii niin silloin on parempi leikata.
Muttei se lekkaaminenkaan ainakaan aina auta siihen merkkailuun. Mulla oli leikattu oros joka merkkailli kyllä ihan samanlailla leikattuna, kuin ennen leikkausta.
voin lohduttaa ettei se merkkailu todennäköisesti lopu koskaan, täällä on herra 11v joka harrastaa samaa.
laita vauvan vaippa uroskoiran vatsan ympäri niin että "pissavekotin" jää vaipan sisään. näin saat nestemäiset eritteet "talteen". tuolla mun uroksella on rinnanympärys niin paljon ettei vaipan omat kiinikkeet riitä joten kävin ostamassa kaupasta lisäksi 10cm henkselit ja käytin niitä apuna. siis sellaiset henkselit joilla kiinnitetään lasten hanskat haalareiden hihan suihin.
ja jos nartulla on samaa ongelmaa niin siihen toimii juoksuhousut ja niiden sisään Tena Lady.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458