Merkkailu

pikkukoiran omistaja

Meillä on 1v2kk:n ikäinen uroskoira, joka merkkailee käydessämme tuttavien luona. Heillä on myös pieni uroskoira, joka on nyt puolitoista vuotias. Tuota merkkailua on nyt tapahtunut muutaman kuukauden ajan, muutoin koiramme on täysin sisäsiisti. Väheneekö tuo merkkailu iän myötä, kun/jos hormonit hieman tasaantuvat? Vai onko ainoa tapa saada merkkailu kuriin leikkaus? Mielellään en siihen koiraa veisi.

6

3934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..w

neuvoa enosaa mutta joskohansehaluuaa laajentaa omaareviiriänsä sitähän ne merkeillään tarkoittaa
      meillä kylässä käynyt myös koirajoka merkkas mutta sitä ennen oli ollut toinen uros kylässä josko se siitä johtuisi
      kannattaa asiantuntevaa neuvoa kysäistä vaikka puh.el lääkäriltä mikä neuvoksi ei aikuinen koira taida normmaalisti noin tehdä

• ne ovat todellisia merkkailijoita. Toiset samoilla opeilla ihan OK mutta toiset ei lopeta koskaan. Ei käskyistä ei kielloista huolimatta. Ja nyt sanoisin kyse ei ole johtajuudesta, vaan hormooneista ja helskatinmoisesta reviiri merkkailusta. Itse olen väittänyt niillä olevan se homma korvien välissä.
      Sinulle tullaan puhumaan koulutuksista, mutta kaikkien kohdalla se ei koskaan onnistu. Yrittää silti kannattaa.

• pikkukoiran omistaja

aika pieni koira on kyseessä. Kai sen kääpiöksikin voi laskea. Kyseessä on nimittäin kleinspitz. Kiitos Uma vastauksesta. Sinun vastauksia ja kommentteja olen aina lukenut täältä palstalta mielellään. Olet niitä harvoja vakkereita, jotka suhtautuvat myös meihin ensimmäisen koiran omistajiin asiallisesti. Emmehän me voi vielä kaikkea koiramaailmasta tietää. Oppia ikä kaikki.

• majorica1961

on siis uroksille suoja joka laitetaan vatsan ympäri ja siis "pilin" päälle.ja se siis suojaa urosta merkkailemasta. siis voi ainakin rauhassa olla kylässä. mielestäni koiraa ei kannata turhaan leikata jos luonne on iloinen ja ei kärsi näistä narttujen juoksuista. jos koira on levoton, tottelematon ja selvästi kärsii niin silloin on parempi leikata.

• Muttei se lekkaaminenkaan ainakaan aina auta siihen merkkailuun. Mulla oli leikattu oros joka merkkailli kyllä ihan samanlailla leikattuna, kuin ennen leikkausta.

• voin lohduttaa ettei se merkkailu todennäköisesti lopu koskaan, täällä on herra 11v joka harrastaa samaa.

laita vauvan vaippa uroskoiran vatsan ympäri niin että "pissavekotin" jää vaipan sisään. näin saat nestemäiset eritteet "talteen". tuolla mun uroksella on rinnanympärys niin paljon ettei vaipan omat kiinikkeet riitä joten kävin ostamassa kaupasta lisäksi 10cm henkselit ja käytin niitä apuna. siis sellaiset henkselit joilla kiinnitetään lasten hanskat haalareiden hihan suihin.

ja jos nartulla on samaa ongelmaa niin siihen toimii juoksuhousut ja niiden sisään Tena Lady.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe