Moi,alkas tekeen mieli laittaa tota mun autoo vähä uuteen uskoon. Kyllästyttää noin alkuperäsenä ja kavereitakin on tuning tyyppejä joilla siistejä autoja. En kuitenkaan kehtaa heiltä kysellä neuvoja, koska luulevat minun tietävän paljon. Joten jos joku pystyy neuvomaan täälä,että mistä sais pakoputken päähän sellasen siistin peltisen "kiiltävän" pään? Saako jostain tilata vai onko kaikilla itse tehdyt???? (peugeot 205 GL 1.4)
TUNINGPROJEKTI
5
1011
Vastaukset
- niitä saa
Pakoputkenpäitä saa aivan tavallisesta autovaraosa/tarvike liikkeestä...
Sellaisia jotka hitsataan kiinni vakiopään tilalle tai sellaisa jotka tulevat vakiopään päälle. Hinta on muutamasta kympistä eteen päin.. - ggtgg
Tavallisesti se kääritään tina paperista
et pelkkä pakoputken pää ei anna muhkeempii äänii, satikka lisää tehoo.
- millasta
porukkaa tähän maailmaan mahtuu...
- tunettaja
muista sit että 10 cm on minimimitta halkaisijassa,mieluiten 15 cm. kromipeltiä voi käydä amiskan metallipajoista kattelemassa ja pyöräyttää mankelissa sopivan kokoisen. sitten vaan porakärkiruuvilla kiinnität sinne missä sattuu sen verran tervettä peltiä löytymään,...ja kyllä lähtee,jee ,ja ennen kaikkea kunnioitusta osaavana heppuna lisääntyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437