Moi,alkas tekeen mieli laittaa tota mun autoo vähä uuteen uskoon. Kyllästyttää noin alkuperäsenä ja kavereitakin on tuning tyyppejä joilla siistejä autoja. En kuitenkaan kehtaa heiltä kysellä neuvoja, koska luulevat minun tietävän paljon. Joten jos joku pystyy neuvomaan täälä,että mistä sais pakoputken päähän sellasen siistin peltisen "kiiltävän" pään? Saako jostain tilata vai onko kaikilla itse tehdyt???? (peugeot 205 GL 1.4)
Vastaukset 5
- niitä saa
Pakoputkenpäitä saa aivan tavallisesta autovaraosa/tarvike liikkeestä...
Sellaisia jotka hitsataan kiinni vakiopään tilalle tai sellaisa jotka tulevat vakiopään päälle. Hinta on muutamasta kympistä eteen päin.. - ggtgg
Tavallisesti se kääritään tina paperista
et pelkkä pakoputken pää ei anna muhkeempii äänii, satikka lisää tehoo.
- millasta
porukkaa tähän maailmaan mahtuu...
- tunettaja
muista sit että 10 cm on minimimitta halkaisijassa,mieluiten 15 cm. kromipeltiä voi käydä amiskan metallipajoista kattelemassa ja pyöräyttää mankelissa sopivan kokoisen. sitten vaan porakärkiruuvilla kiinnität sinne missä sattuu sen verran tervettä peltiä löytymään,...ja kyllä lähtee,jee ,ja ennen kaikkea kunnioitusta osaavana heppuna lisääntyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491404- 1121335
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198919Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327865Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä230805- 58713
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232667Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21581