Mannisella tyypillinen...

arvokisasijoitus.

Jo viime talven MM- kisojen yhteydessä laskeskeltiin Hannu Mannisen henk. kohtaisten arvokisasijoitusten keskiarvoa ja ellen aivan väärin muista, se oli juuri yhdeksäs. Mies on käynyt arvokisoja vaikka kuinka paljon ja paras sijoitus on neljäs ja sitten muut sijoitukset ovat aivan surkeita.
Mitenkähän mies jaksaa henkisesti, kun arvokisaluuserin leima on tukevasti otsassa, eikä sitä sprintti pelasta. Todella surullista talviurheiluhistoriaa Manninen tekee.

10

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdeksän

      Pitänee muistaa että jokainen ei voi voittaa, siksi Mannisen sijoitus oli melko hyvä. Ei manninen mikään ihmeotus ole jolta voi vaatia vain voittoja.
      Mikä sitten oli ilmaston vaikutus Mannisen suoritukseen, siitä voisi joku asiasta enemmän tietävä , sanoa mielipiteensä.

      • hyvä,

        mutta onko se sellaiselle urheilijalle, joka maailman cupissa voittaa jatkuvasti kisojen alla.
        Mannisella on 42 maailman cupin osakilpailuvoittoa, mutta ei yhtään henk. kohtaista arvokisamitalia, surullista. Varmasti ei löydy vastaavaa mistään lajista.
        Kisojen jälkeisissä cup- kisoissa Manninen voittaa taas.


      • aivomies
        hyvä, kirjoitti:

        mutta onko se sellaiselle urheilijalle, joka maailman cupissa voittaa jatkuvasti kisojen alla.
        Mannisella on 42 maailman cupin osakilpailuvoittoa, mutta ei yhtään henk. kohtaista arvokisamitalia, surullista. Varmasti ei löydy vastaavaa mistään lajista.
        Kisojen jälkeisissä cup- kisoissa Manninen voittaa taas.

        Meni viimeinenkin luotto manniseen urheilijana,
        wi eilisen sijoituksen vaan kisanjälkeisten
        kommenttien takia.Mies kisan jälkeen väheksyy olympiakisojen merkitystä, ja pitää tärkeempänä
        cupin pisteistä saatavia rahoja.Ainaskin valmennustuet on lakkautettava tällä asenteela
        urheiluun suhtatuvalta.


    • Verneri II

      Jani Klingaa siteeraten :
      "Hannulla on elimistössä jokin mystinen asia vialla"
      Ei se sen mystisempi ole, kuin että arvokisoissa on paskat housussa.
      Eikä Hannu ainoa ole. On Päivärintaa jne.jne.

      • asia.

        Arvokisaepäonnistujia on toki paljonkin, mutta tämä tapaus- Manninen on kaiken huippu. Nimenomaan kun ottaa huomioon, että hän on 15 kertaa arvokisoissa päässyt yrittämään henkilökohtaista menestystä ja sijoitusten keskiarvo on yhdeksäs. Eihän monikaan urheilija, varsinkaan takavuosina, päässyt yrittämään arvokisoissa kuin pari, kolme kertaa.


      • Pekka P

        Pekka Päivärinta on maailman kovimman juoksun MaailmanMestari eli maastojuoksun maailmanmestaruus kisojen joten täällä kirjoittajat on täys paskoja ja vellihousuja itse.Ovatkohan edes päässeet 3000 metriä cooperissa. Tai 3500metriä. Itsellänikin mennyt yli 4000 vaikka olen paska joten siintä voi päätellä kuin paskoja on itse arvostelijat eli täysin paskoja.

        T. Pekka Päivärinta


      • ominaisuuksiasi...
        Pekka P kirjoitti:

        Pekka Päivärinta on maailman kovimman juoksun MaailmanMestari eli maastojuoksun maailmanmestaruus kisojen joten täällä kirjoittajat on täys paskoja ja vellihousuja itse.Ovatkohan edes päässeet 3000 metriä cooperissa. Tai 3500metriä. Itsellänikin mennyt yli 4000 vaikka olen paska joten siintä voi päätellä kuin paskoja on itse arvostelijat eli täysin paskoja.

        T. Pekka Päivärinta

        kuntoilun lisäksi. Kirjoittelusi kertoo, että yläpäässä on ongelmia.

        Ps. muista syödä vihanneksia.


      • pakeille
        ominaisuuksiasi... kirjoitti:

        kuntoilun lisäksi. Kirjoittelusi kertoo, että yläpäässä on ongelmia.

        Ps. muista syödä vihanneksia.

        Oikeassa olet. Mannisen vertaus Päivärintaan
        on täysin oikeutettua.Ei pitäisi ottaa pulttia
        pikku asioista.Ainahan kritiiki ei ole rakentavaa
        ja harvoin se osuu niin sanotusti omaan nilkkaan.
        Jos loan=paskan heittäjä on juossut 4000m Coop-
        rin testissä, sen täytyy olla jo jonkin sortin
        treenattu urheilija kenties jopa kiellettyjen
        aineiden käyttäjä. Itse juoksin kieli vyön alla
        aikanaan 3200m ja ainoa kielletty aine ( vaimoni
        mielestä ) oli Famous Grouse...


      • luusereita katsova
        pakeille kirjoitti:

        Oikeassa olet. Mannisen vertaus Päivärintaan
        on täysin oikeutettua.Ei pitäisi ottaa pulttia
        pikku asioista.Ainahan kritiiki ei ole rakentavaa
        ja harvoin se osuu niin sanotusti omaan nilkkaan.
        Jos loan=paskan heittäjä on juossut 4000m Coop-
        rin testissä, sen täytyy olla jo jonkin sortin
        treenattu urheilija kenties jopa kiellettyjen
        aineiden käyttäjä. Itse juoksin kieli vyön alla
        aikanaan 3200m ja ainoa kielletty aine ( vaimoni
        mielestä ) oli Famous Grouse...

        niinkuin olette huomanneet näitä ilman arvokisa ja olympiamitalia olevia alkaa olla jo koko suomen joukkue täynnä,vaikka kuinka loistaa maailman cupeissa,syykin siihen on selvä .Kaikki nämä sadat tuhannet ihmiset jotka tälläisillä inhottavilla kirjoituksilla lisää valtavat paineet niskaan.Ei kenenkään psyyke sellaista kestä.Maailman cup on helppo nakki kun kukaan ei niin tarkoin seuraa missä ja milloin kisaillaan-saa rauhassa kilpailla ilman paineita kansakunnan taholta.


      • muita...
        luusereita katsova kirjoitti:

        niinkuin olette huomanneet näitä ilman arvokisa ja olympiamitalia olevia alkaa olla jo koko suomen joukkue täynnä,vaikka kuinka loistaa maailman cupeissa,syykin siihen on selvä .Kaikki nämä sadat tuhannet ihmiset jotka tälläisillä inhottavilla kirjoituksilla lisää valtavat paineet niskaan.Ei kenenkään psyyke sellaista kestä.Maailman cup on helppo nakki kun kukaan ei niin tarkoin seuraa missä ja milloin kisaillaan-saa rauhassa kilpailla ilman paineita kansakunnan taholta.

        arvokisaluusereita kuin Hannu Manninen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe