Joo, olen kiinnostunut yhdestä ujosta pojasta (vähän vanhemmasta kuin itse olen), sekin tykkäilee minusta :) Ollaan oltu kavereita vähän aikaa jo ennen tätä, yhdessä ei vielä olla kuitenkaan.
No, olen menossa alkuviikosta ihan vaan pikavisiitille sen pojan luokse...ja olisi varmaan mahdolisuus päästä sen lähellekin. Ongelma on vaan siinä että se siis on vähän ujo, en halua säikäyttää sitä, rassaa ihan älyttömästi jos itse aiheutan siinä semmosen perääntymisreaktion. Kun olen ite aika räväkkä tapaus :O
Kauheesti tekee mieli mennä sen syliin, halia ja suukotella sen hiuksia, mutta en tiiä miten lähestyä. Onko jollakin neuvoja, miten mennä sen lähelle silleen hellästi ja varovasti...?
...mutta sanotaan että vastakohdat täydentävät toisiaan... :>
lähestyminen?
4
626
Vastaukset
- ...
Ensin istut samalle, sohvalle, sitten hivuttaudut vähän lähemmäksi... Jos minkäänlaista "vastarintaa" ei ole havaittavissa, oletkin jo melkein kiinni kohteessa. Ja voithan pyytää häntä esim. elokuviin... :D
- Nimetön
..oma kultakin oli aika ujo, ei saanu tehtyä alotetta, joten.. Voisit tosiaankin varovasti lähestyä, ehkä ujuttaa kätesi hänen käteensä? Seurauksena voi olla kyl aika paha shokki jätkälle, mut erittäin pienellä, minimaalisella todennäköisyydellä hän torjuu sinut.
By the way on tieteellisesti todistettu juttu että vastakohdat eivät sovi toisilleen, mutta uskonpa että sulla ja kyseisellä jätkällä on paljon yhteistä, koska uskot hänen sopivan sulle. pienet eroavaisuudet vain vahvistaa suhdetta.. Onnea matkaan!! :) - tamsmdd.
Ai että räväkkä olet , ja poika onpi ujo.
No tuota , en ihan osaa sanoa tuohon mitään. Mutta yritän nyt kuitenkin.
Käytä vain noin 60% räväkkyydestäsi, anna hänelle myöskin sitä tilaa ja tilaisuutta puhua sinulle hänen tunteistaan ja ehkäpä jos tämän tilaisuuden annettuasi hän itse koskisi sinua ensimmäisenä, jolloin se olisi merkki siitä, että voisit häntä lähestyä. - Lilliii
Voit ensin jutella rennosti ja saada pojan olon turvalliseksi sitten tosiaan voit istua hänen viereensä sohvalle ja ottaa kädestä kiinni. Voit jatkaa juttelua jos poika ei ole lamaantunut kauhusta voit nojata tähän. Lähtiessäsi voit halata läksiäisiksi ja jos millään maltat niin odota seuraavaa kertaa ennenkuin ryhdyt suuteleaan tätä poikaa. Toisella kerralla voisit ensin vaikka halata ja mitä ikinä teettekään niin koko ajan pysyä lähellä ja siitä pikku hiljaa alkaa paijaamaan tämän tukkaa vai mitä ikinä teeettekään. Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073