WINX KLUBI!!!!

Kirjoitelkaa TÄnne! :D

120

5506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos se nimimerkki nyt oli tollanen.... Niin että no ei musta Laylalla oo lapsellinen ääni.... Sillä on sama ääni ku Pokemonissa Jessiellä nykysin.... WINX!

      • Mutta voisi sillä tyttömäisempi olla.... ;P HUOOOOOH! PRÄTKÄHIIRET HYPPÄÄ KÄRKEEN! WINXIT JÄÄ TAKA-ALALLE! HANAT AUKI!


      • Eka kerta, kun mua kutsutaan oikeestikin :D
        WAHAAAU! Vähän kovaa!


      • half-mouse kirjoitti:

        Mutta voisi sillä tyttömäisempi olla.... ;P HUOOOOOH! PRÄTKÄHIIRET HYPPÄÄ KÄRKEEN! WINXIT JÄÄ TAKA-ALALLE! HANAT AUKI!

        Musta Winxseissä ei oo muuta samaa ku että ne alkaa W ja niitä oli viis.
        Ja horoskoopit tungetaan joka paikkaan...
        Sitäpaitsi W tulee siitä että niitä on viis sit niikus WINX JA Trix ku niit on kolme "Tree" niiku silleen! JA TECNASSA JA TARANEESSA EI OLE MITÄÄN SAMAA! Kuka sen nyt sanokii...


      • half-mouse kirjoitti:

        Eka kerta, kun mua kutsutaan oikeestikin :D
        WAHAAAU! Vähän kovaa!

        pdäfäg


      • Ecuina kirjoitti:

        Musta Winxseissä ei oo muuta samaa ku että ne alkaa W ja niitä oli viis.
        Ja horoskoopit tungetaan joka paikkaan...
        Sitäpaitsi W tulee siitä että niitä on viis sit niikus WINX JA Trix ku niit on kolme "Tree" niiku silleen! JA TECNASSA JA TARANEESSA EI OLE MITÄÄN SAMAA! Kuka sen nyt sanokii...

        Höhöö! Tiedätkö mistä sanasta se tulee? Sanasta Trick=temppu ja Winx=Wink=silmänisku


      • Ecuina kirjoitti:

        pdäfäg

        Tota yhtä Prätkisjaksoo, mitä me veikan kaa nyt katsotaan tässä samalla.


      • half-mouse kirjoitti:

        Höhöö! Tiedätkö mistä sanasta se tulee? Sanasta Trick=temppu ja Winx=Wink=silmänisku

        Tricks, joka on lyhennetty Trixiksi eli temput.
        Prätkisfanit oppii helposti enkkua! ;D Niin ohjelmasta, kotisivuilta ja mielenkiinnosta.


      • Ecuina kirjoitti:

        Musta Winxseissä ei oo muuta samaa ku että ne alkaa W ja niitä oli viis.
        Ja horoskoopit tungetaan joka paikkaan...
        Sitäpaitsi W tulee siitä että niitä on viis sit niikus WINX JA Trix ku niit on kolme "Tree" niiku silleen! JA TECNASSA JA TARANEESSA EI OLE MITÄÄN SAMAA! Kuka sen nyt sanokii...

        Etkö sä muka lukenu Melicen viestiä? Voi hyvä jestas! Matikasta kiinnostuneita ja rauhallisia. Miksi te kiinnitätte huomiota vain ulkonäköön?
        Luonteesta löytyy paljonkin sekoitettuja luonteen piirteitä.


      • half-mouse kirjoitti:

        Höhöö! Tiedätkö mistä sanasta se tulee? Sanasta Trick=temppu ja Winx=Wink=silmänisku

        EI EI EI EI!


      • Ecuina kirjoitti:

        EI EI EI EI!

        Mistä sitten? Ei se tosta sun ehdotuksesta ainakaan. Kyllä Trick on lähempänä Trixiä, Ou vou....


      • half-mouse kirjoitti:

        Mistä sitten? Ei se tosta sun ehdotuksesta ainakaan. Kyllä Trick on lähempänä Trixiä, Ou vou....

        ...tai sit niin...


      • Ecuina kirjoitti:

        ...tai sit niin...

        Mutta eikö sinustakin kuullostaisi todenmukaisemmalta sana trick=trix lausuminenkin on melkein samankuuloinen.


      • half-mouse kirjoitti:

        Mutta eikö sinustakin kuullostaisi todenmukaisemmalta sana trick=trix lausuminenkin on melkein samankuuloinen.

        ...en tiiä ku enkku on vitonen-


      • Ecuina kirjoitti:

        ...en tiiä ku enkku on vitonen-

        Oli mullakin 7, mutta nyt oon alkanu pikku hiljaa nostamaan sitä... Tekee hyvää käydä ulkomaankielisillä nettisivuil, varsinkin Prätkähiirien kotisivuil. Yksinkertaisia sanoja ja vähän arvailtavaakin. Kannattaa hei pitää sanakirjaa tietsikan läheisyydes! :D


      • Bloom fani

        Niin... niin sillä on ja Bloom ei muutenkaaan ajo tappaa itteään... x) katson joka jakson...


      • Blom Fani
        Ecuina kirjoitti:

        Musta Winxseissä ei oo muuta samaa ku että ne alkaa W ja niitä oli viis.
        Ja horoskoopit tungetaan joka paikkaan...
        Sitäpaitsi W tulee siitä että niitä on viis sit niikus WINX JA Trix ku niit on kolme "Tree" niiku silleen! JA TECNASSA JA TARANEESSA EI OLE MITÄÄN SAMAA! Kuka sen nyt sanokii...

        Painu hevon pe*******n jos et tykkää Winx:seistä! Täälä käyn ne jotka tykkää Winx:sesitä ja minä tykkään niistä, eniten Bloomista...


      • Blom Fani kirjoitti:

        Painu hevon pe*******n jos et tykkää Winx:seistä! Täälä käyn ne jotka tykkää Winx:sesitä ja minä tykkään niistä, eniten Bloomista...

        Jaaha... Mä en kyllä lähe suomarist, ennen kuin täst tulee maksullinen, mutta ok. Voin lähteä tält palstalt, kunhan kiroilu ja sivujen täyttö loppuu!


      • Anonyymi
        half-mouse kirjoitti:

        Höhöö! Tiedätkö mistä sanasta se tulee? Sanasta Trick=temppu ja Winx=Wink=silmänisku

        No ei varmana Winxien nimi tosta rule!


      • Anonyymi
        Bloom fani kirjoitti:

        Niin... niin sillä on ja Bloom ei muutenkaaan ajo tappaa itteään... x) katson joka jakson...

        Niin mäkin! Winxit on parhaita!


    • RINSESEA

      wINKX ON PAARSA OJELM,AKOKOM AAILMAssa ja pellekajjapuimku siinnä' on hyvijä kakki

      • Techna-fani

        Pääsinpähän taas tietsikalle! Tietsikalla oli joku viirus niin se oli korjaukses nii ei päässy pitkää aikaan käymään! Prinsessaki on meillä ja se kirjottelee välillä niin voi mennä aina vähä aikaa ku se kirjottaa nii ei tarvi ihmetellä sitte.


      • Techna-fani

        Sori sä olitki vaihtanu nimimerkkii! Siis Ecuina!


      • Techna-fani kirjoitti:

        Pääsinpähän taas tietsikalle! Tietsikalla oli joku viirus niin se oli korjaukses nii ei päässy pitkää aikaan käymään! Prinsessaki on meillä ja se kirjottelee välillä niin voi mennä aina vähä aikaa ku se kirjottaa nii ei tarvi ihmetellä sitte.

        Onneks viirusta ei enäää oon Tecna jyrää! :D


      • Techna-fani kirjoitti:

        Pääsinpähän taas tietsikalle! Tietsikalla oli joku viirus niin se oli korjaukses nii ei päässy pitkää aikaan käymään! Prinsessaki on meillä ja se kirjottelee välillä niin voi mennä aina vähä aikaa ku se kirjottaa nii ei tarvi ihmetellä sitte.

        Mun on Stormy! :D


      • Techan-fani
        Ecuina kirjoitti:

        Mun on Stormy! :D

        En tiiä ehkä Icy. =D


      • Techan-fani kirjoitti:

        En tiiä ehkä Icy. =D

        Entä spesialisti? Mun on RIVEN!


      • Ecuina kirjoitti:

        Entä spesialisti? Mun on RIVEN!

        Mitä upeeta siinä on? *näyttää ihmettelevältä* tuittuileva pukari...


      • Techna-fani
        half-mouse kirjoitti:

        Mitä upeeta siinä on? *näyttää ihmettelevältä* tuittuileva pukari...

        Mustaki Riven on paras.


      • winxuliini
        Techna-fani kirjoitti:

        Mustaki Riven on paras.

        näyttää ihan homolt kun sil on simmonen napapaita.


      • icy trix
        winxuliini kirjoitti:

        näyttää ihan homolt kun sil on simmonen napapaita.

        helia on paras!


      • winxuliini kirjoitti:

        näyttää ihan homolt kun sil on simmonen napapaita.

        ....sellasiikii olemassa?


      • "BLOOM"of Winxclu...
        Ecuina kirjoitti:

        Mun on Stormy! :D

        ....Mun lemppari noidist on Stormy.MUT BLOOM ON PARAS!


      • Stellafani

        Stella on paras kyllä myös layla,bloom ja tecna
        mutta siedätkö kirjoitusvirheitä?


    • Oniyuri

      nii että mikä on winx? Ja trik?

      • Edes tutustua koko sarjaan! Hirveen huono! Kaikki on tietokoneella tehtyjä!


      • Techna-fani
        half-mouse kirjoitti:

        Edes tutustua koko sarjaan! Hirveen huono! Kaikki on tietokoneella tehtyjä!

        Winx on viiden keiju-tytön perustama ryhmä joka taistelee pahaa noita trioa trixiä vastaan. Musta winx on PARAS!!!!


      • Rinsedsa
        Techna-fani kirjoitti:

        Winx on viiden keiju-tytön perustama ryhmä joka taistelee pahaa noita trioa trixiä vastaan. Musta winx on PARAS!!!!

        Haflmuse ei saa hakua winxiäö kuse onb hyvä ohjel.ma Elä haku winbxiä!1


      • Rinsedsa kirjoitti:

        Haflmuse ei saa hakua winxiäö kuse onb hyvä ohjel.ma Elä haku winbxiä!1

        Niin se vaan on!


      • "Bloom" of Winxcl...
        Ecuina kirjoitti:

        Niin se vaan on!

        ...olen samaa mieltä.
        Ja sitten kiinnostavaa infoa: Winxistä ilmeisesti
        parhaillaan tehdään 3.tuotantokautta Italiassa!(Hain Googlesta:tv.comista, ohjelmatiedoista)Ja jos siit tulee 3.kausi niin Laylan
        poikaystävä on kai joku "Leord".


        T."BLOOM"OF WINXCLUBFAN
        p.s. Bloom ja Sky(blondi) rulez!!!!!!:)


      • "BLOOM" of Winxcl...
        Rinsedsa kirjoitti:

        Haflmuse ei saa hakua winxiäö kuse onb hyvä ohjel.ma Elä haku winbxiä!1

        JA TAAS INFOA!
        TOISEN KAUDEN VIMPASSA JAKSOSSA BLOOM JA SKY
        OIKEESTI(yäk.) SUUTELEE. :)


      • "BLOOM"of Winxclu...

        Winx-clubi on teini-ikäisistä
        keijuista ja niiden teini-iästä, poikaystävistä
        ja taikavoimista kertova sarja.
        Winxissä on: Bloom, Musa, Flora,Layla, Stella ja Tecna.Ja Sky(blondi ja Bloomin poikaystävä)
        Brandon(rusk.hiuksinen ja Stellan poikaystävä)
        Timmy(Tecnan poikaystävä)Helia(Floran poikaystävä) (JA TÄSTÄ EN OLE VARMA MUTTA, "Leord",Laylan poikaystävä, 3.kausi.
        Riven( Musan poikaystävä)


      • Bloom fani

        Winx on lasten tv:ohjelma ja siinä on keijuja ja noitia. Keijut, eli Winx.sit, on niitä koulullinenkin niiitä keijuja mutta ne 5 pää keijua, eli Winx:sit ovat: Bloom,Flora,Tecna,Musa ja Sella. Triksit ovat taas noitia, eli pahiksia, ja tästä ohjelmasta saat tietää lisää jos katsot sitä sunnuntai aamuisin 3 selta ja se tulee joskus 8 jälkeen. No, Trikdsejä on sitten myös koulullinen ja ne kaikki on nuoria, 16-18 vuoiaita.


      • "BLOOM"of Winxclu...

        ....niin Trixit ovat Winxien vihollisia, teini-ikäisiä noitia. JA WINX-KLUBI on lasten ja NUORTEN-ohjelma. Winx-klubissa on ainakin kaksi
        tuotantokautta, mutta kolmaskin on ehkä tulossa.(Myöhemmistä tuotantokausista en vielä tiedä).
        T. "BLOOM"of Winxclubfan
        P.S. Suosittelen Winxiä kaiken-ikäisille, erityisesti nuorille, kouluikäisille ja animesta, tai sen tapaisesta pitäville,fantasiasta pitäville, ja kaikille, jotka vaan tykkää!


      • Anonyymi

        Winxit on viiden tytön keijuryhmä, joka pelastaa maailman. Kannattaa katsoa! Löytää Netflixistä.


      • Anonyymi
        Rinsedsa kirjoitti:

        Haflmuse ei saa hakua winxiäö kuse onb hyvä ohjel.ma Elä haku winbxiä!1

        Ei niin! Half-mouse, muista nettikäyttäytyminen!





        -Winxfani-


      • Anonyymi
        "BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:

        ....niin Trixit ovat Winxien vihollisia, teini-ikäisiä noitia. JA WINX-KLUBI on lasten ja NUORTEN-ohjelma. Winx-klubissa on ainakin kaksi
        tuotantokautta, mutta kolmaskin on ehkä tulossa.(Myöhemmistä tuotantokausista en vielä tiedä).
        T. "BLOOM"of Winxclubfan
        P.S. Suosittelen Winxiä kaiken-ikäisille, erityisesti nuorille, kouluikäisille ja animesta, tai sen tapaisesta pitäville,fantasiasta pitäville, ja kaikille, jotka vaan tykkää!

        Minä olen 9 vuotta ja suosittelen lämpimästi katsomaan!




        -Winxfani-


    • winxuliini

      Riven on homo, Sky on rotta, Brandon on tyhmä, Helia näyttää naiselt, Bloom on ärsyttävä, Stella on lutka, Flora on hippi, Musa on ruma, Layla on tunkeilija, Icy on lesbo, Stormy on käkkäräpää ja Darcy on vanha akka.

      TIMMY JA TECNA RULETTAA!!!!

      • Mä luulin, että oot tosi "jätkä", nähtävästi sitten et...


      • icy trix
        half-mouse kirjoitti:

        Mä luulin, että oot tosi "jätkä", nähtävästi sitten et...

        kivoja kommentteja. millä perustella ne on muka tommosia?
        sky on ainski hammastahnatuubi!


      • icy trix kirjoitti:

        kivoja kommentteja. millä perustella ne on muka tommosia?
        sky on ainski hammastahnatuubi!

        ????????????????????????????????????????????????????


      • icy trix
        half-mouse kirjoitti:

        ????????????????????????????????????????????????????

        mistä päättelet et icy on lepso?


      • köhöm tota noin...

        No kiva että susta Tecna on hyvä...
        Muita juttuja en sitten kommentoikkaan...


      • "BLOOM" of Winxcl...

        Hrmmm... Ensinnäkin: Bloom on 1.lempparini, Sky(blondi) on ihana ja söpö, Riven on ihana, Flora on kiva, Musa on 2.lempparini, Stella
        on ok, Layla on kiva, Helia on söpö, NO BRANDON(rusk.hiukset.) ON KYLLÄ VÄHÄN IMELÄ,Timmy on söpö.


      • winxuliini
        half-mouse kirjoitti:

        Mä luulin, että oot tosi "jätkä", nähtävästi sitten et...

        sen takii vai etten tykkää sun lempparistas?


      • winxuliini
        icy trix kirjoitti:

        mistä päättelet et icy on lepso?

        näin joskus jossai nettisivuil aika arveluttavii kuvii Icyst ja sit se aina on muiden tyttöjen kimpus. "Liian lähellä!"


      • Bloom fani
        "BLOOM" of Winxcl... kirjoitti:

        Hrmmm... Ensinnäkin: Bloom on 1.lempparini, Sky(blondi) on ihana ja söpö, Riven on ihana, Flora on kiva, Musa on 2.lempparini, Stella
        on ok, Layla on kiva, Helia on söpö, NO BRANDON(rusk.hiukset.) ON KYLLÄ VÄHÄN IMELÄ,Timmy on söpö.

        Bloom on minunkin suosikkini, ja minun omat hiuseni ovat myös luonnosrtaan samanlaiset... en tiedä kyllä miksi... O.O no, Bloom on PARAS! katson sen ohjelman Ihan joka KERTA!


      • Bloom fani

        Hmm.... kiva... minusta timmy ja tecna ovat huonoimmat.... kökköjä... kyllä... noo... BLOOM ON PARAS ja taidat itse olla nuo kaikki asiat mikä tytöistä sanoit... samoin pojista... muuta ei sitten tarttekaan sanoa...


      • winxuliini kirjoitti:

        näin joskus jossai nettisivuil aika arveluttavii kuvii Icyst ja sit se aina on muiden tyttöjen kimpus. "Liian lähellä!"

        Tarkoitatko tuota sivua no se tekeekii pilakuvii niistä!


      • Bloom fani kirjoitti:

        Hmm.... kiva... minusta timmy ja tecna ovat huonoimmat.... kökköjä... kyllä... noo... BLOOM ON PARAS ja taidat itse olla nuo kaikki asiat mikä tytöistä sanoit... samoin pojista... muuta ei sitten tarttekaan sanoa...

        ...Bloom on huonoin!


      • Ecuina kirjoitti:

        ...Bloom on huonoin!

        ...pahalla


      • "BLOOM" of Winxcl... kirjoitti:

        Hrmmm... Ensinnäkin: Bloom on 1.lempparini, Sky(blondi) on ihana ja söpö, Riven on ihana, Flora on kiva, Musa on 2.lempparini, Stella
        on ok, Layla on kiva, Helia on söpö, NO BRANDON(rusk.hiukset.) ON KYLLÄ VÄHÄN IMELÄ,Timmy on söpö.

        :) Musta winxsissä kaikki on hyviä paitsi oikeastaan Brandon(rusk.hiukset)


      • "BLOOM"of Winxclu...
        Ecuina kirjoitti:

        :) Musta winxsissä kaikki on hyviä paitsi oikeastaan Brandon(rusk.hiukset)

        JEP. OIKEESTAN KAIKKI MUUT ON HYVIÄ,PAITSI BRANDON(RUSKEAT HIUKSET), KOSKA SE ON IMELÄ!


      • "BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:

        JEP. OIKEESTAN KAIKKI MUUT ON HYVIÄ,PAITSI BRANDON(RUSKEAT HIUKSET), KOSKA SE ON IMELÄ!

        Brandon oksettaa :D


      • winxuliini
        Bloom fani kirjoitti:

        Hmm.... kiva... minusta timmy ja tecna ovat huonoimmat.... kökköjä... kyllä... noo... BLOOM ON PARAS ja taidat itse olla nuo kaikki asiat mikä tytöistä sanoit... samoin pojista... muuta ei sitten tarttekaan sanoa...

        tuo on tavallaan herjausta. Ota huomioon et mä sanoin noin KUVITTEELLISISTA hahmoista enkä susta tai jostakusta muusta. Et herjanjumala relaa vähä!


      • winxuliini
        winxuliini kirjoitti:

        tuo on tavallaan herjausta. Ota huomioon et mä sanoin noin KUVITTEELLISISTA hahmoista enkä susta tai jostakusta muusta. Et herjanjumala relaa vähä!

        En itse sovi noihin juttuihin paitsi Helian, Bloomin ja Stellan kuvauksiini. XD


      • Anonyymi

        Huijausta! Haukkuminen on rumaa!





        -Winxfani-


    • Winxsin kakkostuotantokausi on tehty paremmin ku ykkönen?

      Esim.
      Taustat on parempia, Hahmot piirretty paremmin ja sitten niitten winxsien luonne näytetään hyvemmin.

      • "BLOOM"of Winxclu...

        Joo, oikeessa oot ne on tehty paremmin.
        T."BLOOM"of Winxclubfan
        Ja tässä infoo sulle Ecuina(ja muillekin):Jos mä nyt oikein ymmärsin, niin Winxist ollaan tekemässä 3.tuotantokautta Italiassa, ja ehkä myös myöhemmin 4,5,6 tuotantokautta! En tiedä oks se totta, mut on kai. Voit ite tarkistaa Googlesta hakusanalla:(Winxclub season3),ni sit valitset sen 4kids-tv:n keskustelupalstan, sieltä mä
        sen löysin. P.P.S. Laitan myöhemmin lisää infoa 3.tuotantokaudesta ja muistakin kausista. :)


      • icy trix
        "BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:

        Joo, oikeessa oot ne on tehty paremmin.
        T."BLOOM"of Winxclubfan
        Ja tässä infoo sulle Ecuina(ja muillekin):Jos mä nyt oikein ymmärsin, niin Winxist ollaan tekemässä 3.tuotantokautta Italiassa, ja ehkä myös myöhemmin 4,5,6 tuotantokautta! En tiedä oks se totta, mut on kai. Voit ite tarkistaa Googlesta hakusanalla:(Winxclub season3),ni sit valitset sen 4kids-tv:n keskustelupalstan, sieltä mä
        sen löysin. P.P.S. Laitan myöhemmin lisää infoa 3.tuotantokaudesta ja muistakin kausista. :)

        niitä tulee vaan viis (ainakin mun mielestä)
        mut kolmoskaudest on tietoo täällä:
        http://www.freewebs.com/winx_keiju
        http://www.freewebs.com/verooo


      • Hilu92

      • "BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:

        Joo, oikeessa oot ne on tehty paremmin.
        T."BLOOM"of Winxclubfan
        Ja tässä infoo sulle Ecuina(ja muillekin):Jos mä nyt oikein ymmärsin, niin Winxist ollaan tekemässä 3.tuotantokautta Italiassa, ja ehkä myös myöhemmin 4,5,6 tuotantokautta! En tiedä oks se totta, mut on kai. Voit ite tarkistaa Googlesta hakusanalla:(Winxclub season3),ni sit valitset sen 4kids-tv:n keskustelupalstan, sieltä mä
        sen löysin. P.P.S. Laitan myöhemmin lisää infoa 3.tuotantokaudesta ja muistakin kausista. :)

        ...kiva enempää en tarvikkaa. Musta ei nimittäin oo kiva tietää winxsin tapahtumia ennen ku ne tulee :)


      • "BLOOM"of Winxclu...

    • Vähäks winx oli tänään hyvä! Mua vaan hieman harmitti ku Tecna ei lähteny mukaan :P Mut se olikii nii tärkee Alfeassa! :D Mun winx järkkä menee tiedoks nykysin näin ;)

      Tecna
      Flora
      Stella
      Musa
      Bloom
      Layla

      • icy trix

        Stella
        Musa
        Layla
        Flora
        Bloom
        Tecna


      • icy trix kirjoitti:

        Stella
        Musa
        Layla
        Flora
        Bloom
        Tecna

        Tecna on paras ;D ;D


      • Dark Bloom
        Ecuina kirjoitti:

        Tecna on paras ;D ;D

        mä vähän uusin sivuani: http://www.freewebs.com/verooo

        siel on dark bloom theme ku enkus on se jakso...
        mut menkää sinne vaan


      • Dark Bloom kirjoitti:

        mä vähän uusin sivuani: http://www.freewebs.com/verooo

        siel on dark bloom theme ku enkus on se jakso...
        mut menkää sinne vaan

        Minä mennä!


      • ::Mimi::
        Dark Bloom kirjoitti:

        mä vähän uusin sivuani: http://www.freewebs.com/verooo

        siel on dark bloom theme ku enkus on se jakso...
        mut menkää sinne vaan

        ... Mikä ihme teitä Dark Bloomissa kiehtoo?
        Mun mielest se on tyhmin hahmo koko ohjelmassa, paras on Techna.


      • ::Mimi:: kirjoitti:

        ... Mikä ihme teitä Dark Bloomissa kiehtoo?
        Mun mielest se on tyhmin hahmo koko ohjelmassa, paras on Techna.

        No ei se kiehdo mua...mut.. No Tecna on mustakii paras sekä Riven! :D


      • tuota noin juu öö
        Ecuina kirjoitti:

        No ei se kiehdo mua...mut.. No Tecna on mustakii paras sekä Riven! :D

        onko tolla rinsessalla jotain vaikeuksia kun se tuollai puhuu?


      • Techna-fani
        tuota noin juu öö kirjoitti:

        onko tolla rinsessalla jotain vaikeuksia kun se tuollai puhuu?

        Se rinsessa on kuusvuotias niin se puhuu tolleen eikä se vielä oikeen osaa kirjottaa. Satun tietää ku se on mun serkku.


      • eheheheheehee
        Techna-fani kirjoitti:

        Se rinsessa on kuusvuotias niin se puhuu tolleen eikä se vielä oikeen osaa kirjottaa. Satun tietää ku se on mun serkku.

        voi jummi mä jo luulin et sil on oikeasti vaikeuksia... XDD mut ei juu sorge vaan.


      • musa4
        Dark Bloom kirjoitti:

        mä vähän uusin sivuani: http://www.freewebs.com/verooo

        siel on dark bloom theme ku enkus on se jakso...
        mut menkää sinne vaan

        miten sieltä freewebs.com kautta voi tehdä sivun? voitko kertoo!! ja kerro tarkasti että mä tajuun minne pitää mennä!


      • musa4
        icy trix kirjoitti:

        Stella
        Musa
        Layla
        Flora
        Bloom
        Tecna

        mun on:


        stella
        musa
        tecna
        layla
        flora
        bloom


    • Musta se oli iha kiva jakso... harmi ku Tecnaa ei näytetty paljoakaa! :D

      Kuka on tei lempi pixsie? Musta hmm.... Chatta ja Digit vaikuttaa kivoilta! xD

      • icy trix

      • "BLOOM"of Winxclu...

        Jep. Se oli hyvä.


      • "BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:

        Jep. Se oli hyvä.

        `Mikä sun lemppari pix on? Mun Digit ehkä ja Chatta!


      • Techna-fani
        Ecuina kirjoitti:

        `Mikä sun lemppari pix on? Mun Digit ehkä ja Chatta!

        Taas rinsessa tuli meille kylää niinku näkyy. =) Mun lemppari pixit on ehkä Chatta ja Piff. Mut Techna JYRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!


      • Techna-fani kirjoitti:

        Taas rinsessa tuli meille kylää niinku näkyy. =) Mun lemppari pixit on ehkä Chatta ja Piff. Mut Techna JYRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

        TECNA ON PARAS! Mun on nyt mentävä etten myöhästy taas koulusta! ;D


      • "BLOOM"of Winxclu...
        Ecuina kirjoitti:

        `Mikä sun lemppari pix on? Mun Digit ehkä ja Chatta!

        Mun on Lockette ja Chatta.
        T."BLOOM"of Winxclubfan


      • Techna-fani

        Joo mä huomasin ja ostin sen!!!! JEEEEEEEEE!!!!


      • rinsesda
        Techna-fani kirjoitti:

        Joo mä huomasin ja ostin sen!!!! JEEEEEEEEE!!!!

        Minulaki on tarra kirja jossa onb paljon winbxjuttuja jakaikkia minulla on kymmnenwin x tarraa siinä' jotka minäö ite limannu siihen ihan ite!


      • "BLOOM"of Winxclu...

        MEEN HETI OSTAAN SEN....KUN ÄRRÄ AUKEE


    • musa4

      miten voi tehdä oman sivun sieltä freewebsin kautta (kertokaa tarkasti)

      • musa4

        miten kun tekee oman sivun niin miten voi rekisteröityä?freewebistä


    • musa4

      minkä lainen sen sivun nimen pitää olla kun siihen ei kelpaa mikään siis www.freewebs.com kun tekee omaa sivua!

    • musa4

      onko sulla mesee?
      miten siinnä kun haluaa tehdä oman sivun niin pitääkö siinä keksiä oma sivun nimi vai mitä kun minulla se ei mitään sivua hyväksy se eka kohta siis freewebistä!

      • rinseesa

        huom,eenna tule winxztelkarisa jaminä' kaTONSEN SIINÄ LUKI ETTÄ:LITYMEN JA TÄNÄÖN TULI PÅELLEKAJA-PUM SE OL.I HUYVÄ JA,MINÄ KATOIN SEN SIINÄ OLI NUTIO JA SANOTTIIN ,MITEN PITÄÄ TREHHÄKU SYTTYY ITEPLAMAAN PITTÄÄ PYRIÄ MAassa


      • icy trix
        rinseesa kirjoitti:

        huom,eenna tule winxztelkarisa jaminä' kaTONSEN SIINÄ LUKI ETTÄ:LITYMEN JA TÄNÄÖN TULI PÅELLEKAJA-PUM SE OL.I HUYVÄ JA,MINÄ KATOIN SEN SIINÄ OLI NUTIO JA SANOTTIIN ,MITEN PITÄÄ TREHHÄKU SYTTYY ITEPLAMAAN PITTÄÄ PYRIÄ MAassa

        mä sain winx peiton ja sateenvarjon sellosta!


      • musa4
        icy trix kirjoitti:

        mä sain winx peiton ja sateenvarjon sellosta!

        mä haluun tehdä oman sivun niin kertokaa että miten www.freewebsiin rekisteröidytään!?!


      • Techna-fani
        icy trix kirjoitti:

        mä sain winx peiton ja sateenvarjon sellosta!

        Siis VAU!!!! Winx sateenvarjo? Millasii kuvii siinä on? Mulla on winx pussilakanasetti, winx tarrakirjat ykkönen ja kakkonen, winx-nuket Techna, Musa, Flora ja Bloom, sitte mulla on kans paljon winx tarroja ja vaikka mitä winx-kamaa!!!! JEEEEEEEEEE!!!!


      • icy trix
        Techna-fani kirjoitti:

        Siis VAU!!!! Winx sateenvarjo? Millasii kuvii siinä on? Mulla on winx pussilakanasetti, winx tarrakirjat ykkönen ja kakkonen, winx-nuket Techna, Musa, Flora ja Bloom, sitte mulla on kans paljon winx tarroja ja vaikka mitä winx-kamaa!!!! JEEEEEEEEEE!!!!

        1 tarrakirja, tarroja, bloom, layla, icy, flora ja musa nuket, winx peitto, winx sateenvarjo, winx lompakko, winx penaali ja winx juliste


      • rimnsessa
        icy trix kirjoitti:

        1 tarrakirja, tarroja, bloom, layla, icy, flora ja musa nuket, winx peitto, winx sateenvarjo, winx lompakko, winx penaali ja winx juliste

        minullöa on winmxreppu jawinx nuikkeja pluum ja muusaja tehna jastella ja floooora ja kynä' japeito ja tyyny ja tarroija tarrakira ja laila jA,MUITAKI JUTUJA KUKAKATO WINCXIN SEOLI PArs


      • icy trix
        rimnsessa kirjoitti:

        minullöa on winmxreppu jawinx nuikkeja pluum ja muusaja tehna jastella ja floooora ja kynä' japeito ja tyyny ja tarroija tarrakira ja laila jA,MUITAKI JUTUJA KUKAKATO WINCXIN SEOLI PArs

        Winx, on taikavoimaa!


      • "BLOOM"of Winxclu...
        icy trix kirjoitti:

        mä sain winx peiton ja sateenvarjon sellosta!

        NO MuLLA On: Winx-pussilakanasetti, "miljoona kuvaa Winxeistä tallennettuna tietsikalle, Winx-tarrakirja1, (ostan huomenna 2:kkosen)!, Winx-pyyhe, Bloom keräilyhahmo ja kaikkee....


      • icy trix
        "BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:

        NO MuLLA On: Winx-pussilakanasetti, "miljoona kuvaa Winxeistä tallennettuna tietsikalle, Winx-tarrakirja1, (ostan huomenna 2:kkosen)!, Winx-pyyhe, Bloom keräilyhahmo ja kaikkee....

        Sello on kauppa Espoon reunalla Leppävaarassa. Se on TOSI ISO!!!!!!!!!



      • icy trix kirjoitti:

        Winx, on taikavoimaa!

        WINX ON TAIKAVOIMAA ENERGIAA KEIJUN TAIKAVOIMAA! :D


      • icy trix kirjoitti:

        Sello on kauppa Espoon reunalla Leppävaarassa. Se on TOSI ISO!!!!!!!!!

        Mä en oo vielä käyny siellä asun helsingissä pasilassa ;D Mennään sinne varmaan ku sisko saa ajokortin :)


      • icy trix kirjoitti:

        1 tarrakirja, tarroja, bloom, layla, icy, flora ja musa nuket, winx peitto, winx sateenvarjo, winx lompakko, winx penaali ja winx juliste

        Mistä?


      • "BLOOM"of Winxclu...
        icy trix kirjoitti:

        Sello on kauppa Espoon reunalla Leppävaarassa. Se on TOSI ISO!!!!!!!!!

        Jaa sitä ei sit oo Kaarinassa vai?


      • icy trix
        "BLOOM"of Winxclu... kirjoitti:

        Jaa sitä ei sit oo Kaarinassa vai?

        Espoossa kokonaan


    • ...

      kunhan kysyn......

      • Palsta toiminnassa no on kai ;)


    • ???

      Hei,
      Onko myynnissä Winx KIRJAA? Lehtiä kyllä on, mutta entä kirja? Jos on, niin mistä voi ostaa ja mihin hintaan?

      • Will10

        mulla on winx tarrat:

        1,3,4,6,7,9,15,16,18,20,21,22,23,24,27,28,31,34,35,36,38,39,40,42,43,47,48,51,52,53,56,57,58,61,62,63,64,65,69,75,76,80,85,86,87,88,89,90,92,93,94,95,97,99,101,104,109,111,113,114,115,116,117,120,121,124,126,127,129,130,131,133,135,137,138,140,143,144,155,157,158,160.
        Niitä on aika paljon.
        (Nuo tarrat ovat siihen pieneen pinkkiin tarra albumiin)
        jos sulla on winx tarrat: 2,8,11,12,13,17,25,26,29,30,32,33,43,46,49,50,55,59,60,66,67,71,72,73,81,82,96,98,100,112,119,132,139,142,145,147,149,154, voisimme vaihtaa niitä...
        Jos haluat ottaa minuun yhteyttä, niin kirjoita osoitteeseen:
        Ljuba Kinnunen, Linnalankatu 5 b 54, 55120 Imatra.


    • "Petu"

      Ajattelin vain, että kuka mahtaa "toimia" Rivenin äänenä??
      En oo millään onnistunut sitä selvittämään...

      Auttaisko joku ystävällinen, jolla olisi enemmän tietoa kuin minulla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe