Bi-seksuaalin

Henkilökohtaista Tilitystä

Tarinaa viehtymyksistäni miehiin ja naisiin.

Teini-iässä olin seksuaalisesti kiinnostunut vain ja ainoastaan kaukaisista idoli-miehistä, se oli sellaista julisteiden tuijotteluaikaa ja fantasioita asioista, joista en oikeasti tiennyt vielä mitään. Salaa peiton alla sitä kuvitteli miltä aikuinen mies tuntuu. Ja joskus diskossa hitaita tanssiessa ja suukotellessa haaveili olevansa oikeasti idolinsa kanssa...

Ensimmäisen poikaystävän aikaan jatkoin edellä mainittua haaveilua, oikeasta ikäisestäni pojasta en syvällisemmin kiinnostunut, enkä halunnut seksiä hänen kanssaan. Neitsyyteni menetin sitten aikanaan sillä periaatteella että "kai tämän on joskus tapahduttava".

Parikymppisenä rakastuin oikeaan poikaan, tai oikeastaan luomaani kuvaan hänestä. Vaikka todellisuus paljastuikin fantasioitani valjummaksi, seurustelin hänen kanssaan muutaman vuoden. En tuntenut koskaan suurempaa seksuaalista himoa häntä kohtaan, pidin toki asioista joita hän teki minulle, mutta en itse tuntenut suurempaa halua "tyydyttää" häntä.

Suhde sitten päättyi (useastakin syystä) ja kun sitten olin vapaa, aloin aivan luonnollisesti tiedostaa, että seuraava suhteeni voisi aivan hyvin tapahtua naisenkin kanssa. Olin jo aiemmin kokenut naisen läheisyyttä, tosin tilanteessa jossa kumppanini seurusteli miehen kanssa, joten mitään suhdetta siitä ei olisi voinut alkaakaan. Naiset ovat aina kiihottaneet minua paljon. Teini-iässäkin vuorottelivat kuvitelmissani niiden kaukaisten ihannemiesten kanssa. Kun nyt ajattelen jotain seksuaalista, se liittyy 90-prosenttisesti naisiin.

Olen ihastunut tosielämässä naisiin muutaman kerran, mutta realiteetti on aina ollut se, että he ovat olleet niin pesunkestäviä heteroita, etten ole voinut heittäytyä tunteeseen. Tunnen tällä hetkellä vahvasti läheistä ystävääni kohtaan. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä, haluaisin koskettaa häntä...

No, en tiedä mikä tässä kuviossa on probleema, mutta oli vain pakko saada ajatukset ulos. Näistä ei voi puhua kenellekään. Siis että olen sellainen ihminen joka ei ilmeisesti kykene haluamaan todellista miestä, vaikka niiden kaukaisempien perään yhä silloin tällöin huokaileekin. Tai sitten en ole kohdannut sitä oikeaa (onko sellaista edes). Suhteen haluaisin naisen kanssa, mutta miten tällä menolla sellaiseen päätyisi, kun kaikki ihanat naiset ovat heteroita tai niitä jotka haluavat miehensä kanssa seksiseuraa (tähän törmää gay-baareissakin, tai sitten siellä on niitä jotka ovat "lesbopiireissä"). Jatkan pohdiskelua.

Kiitos jos joku jaksoi lukea.

0

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
        Maailman menoa
        40
        3711
      2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
        Maailman menoa
        33
        3304
      3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
        Ikävä
        69
        2918
      4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
        Ikävä
        91
        2760
      5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
        Ikävä
        35
        1778
      6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
        Maailman menoa
        81
        1739
      7. muista olla

VAROVAINEN! m
        Ikävä
        24
        1589
      8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
        Ikävä
        28
        1537
      9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
        Ikävä
        29
        1519
      10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
        Ikävä
        23
        1514
      Aihe