ottaa paukun illalla,mutta vaimo kielsi : Jos otat tuon paukun,niin et saa edes suudella minua.Mies meni mietteliään näköiseksi. Muutaman minuutin kuluttua vaimo kysyi : Mitä sinä mietit? -Yritän tässä tehdä valintaa kaksitoista vuotta vanhan viskin ja viisikymmentä vuotta vanhan vitun välillä.
Mies ajatteli
2
1747
Vastaukset
- herra 54
helpompi, jos ikäsuhteet olisivat olleet päinvastoin? Siis viiskymppinen viski ja...
Mutta asiasta toiseen... sattuipa jokin vuosi sitten nimeltä mainitsemattomassa Varsinais-Suomalaisen metsästysseuran pikkujoulussa:
Jahtiporukka oli pitkin iltaa ottanut kaatoryypyn, jos toisenkin ja itsekukin alkoi jo olla ns.kaatokännissä. Kunnes joku huomasi, että Hessua ei näkynyt missään. Ulkonakin oli reilusti pakkasta, joten alettiin huutelemaan kaveria niin ulkona kuin sisälläkin. Ei tuottanut tulosta... alettiin jo pelätä, että kaveri oli paleltunut jonnekin hankeen.
Kunnes sitten mahtavan joulukuusen takaa alkoi kuulua örveltävä ääni: Olkaa nyt helvetissä hiljempaa, mä oon täälä mettäsä paskalla... - herra 54
perinteinen viinanjuontiviikko muuten alkaa 17.4. Otonpäivänä ja päättyy 23.4. Yrjönpäivänä.
Katoavaa kansanperinnettä - tiedoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.921193Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata331179Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2811031- 71952
- 18916
- 93906
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13888- 48845
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16791Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f161778