Enemy-territory!

Get-A-Life

WOlfenstein Enemy-Territory on paras netti peli! tietääkös kukaa suomalaiseta netti sivua mistä vois ostaa private botteja E-T:hen ?? :)

12

771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jimbo922

mäki pelaan sitä mikä sun nimi on?

• Bling

mun nimi on siel Bling tai Peke ... verisiossa 2.60

• Bling

Jimbo mikä sun nimion siel ? mää näin kerran semmosen
        ku Jimbo From The Jungle ?

• ...

Kaikki puhuivat ET:stä joten pitihän sitä testa. Huoh... pettymys oli suuri pelihän on aivan paska. Vanha kunnon countterikin hakkaa tuon 100 - 0.

• BTW

BTW coutterin pelaaja !!! onhan coutteriki pelattava mutta wolffi on parempi ! :)

• fsklf

ni mulki opn se peli mut se ei toimi,johtuu mun netistä kai tai jotai ja ku yritin all seeing eyellä pelata ni se walitti et wäärä wersio tahi jotai....noobvoisko joku autttaa

• jimbo922

Mun on Jimbo922

• PERLKELEEEE

• hahahaaa
        PERLKELEEEE kirjoitti:

VITTU MÄ OON PARAS JA HAKKAAN TEIDÄT KAIKKI VITUN NAABIT JA NOLLLAT! KUOLKAA MUN HEDUIHIN, MUAHAHAH
        EI PALJOA NOBOO TAI BOTTISPEDEÄ NAURAT KUN SKILLERI TULEE JA AMPUU KOLME HEDUUN JA KANTTU VEI!
        SIITÄS KUULITTE!
        MÄ TAPAN!

ja niin varmaan

• Nimetön
        PERLKELEEEE kirjoitti:

VITTU MÄ OON PARAS JA HAKKAAN TEIDÄT KAIKKI VITUN NAABIT JA NOLLLAT! KUOLKAA MUN HEDUIHIN, MUAHAHAH
        EI PALJOA NOBOO TAI BOTTISPEDEÄ NAURAT KUN SKILLERI TULEE JA AMPUU KOLME HEDUUN JA KANTTU VEI!
        SIITÄS KUULITTE!
        MÄ TAPAN!

Otteleppa Mac, Squall,HorrorCalm,Antman,Jarppa,LeonHeart Tai
        DarkSidiusta vastaan... :/ ei oo mitään järkee... Vaikka käyttäsit botteja
        Mulla on yks botti kokeiltiin yhessa mun ja squalin servus niin kokeilin bottia niin jätkö vaan tirpasee koko ajan päähän.. :/ Kokeile niin... Jos voitat niin kumarran sulle.

• Japezu
        Nimetön kirjoitti:

Otteleppa Mac, Squall,HorrorCalm,Antman,Jarppa,LeonHeart Tai
        DarkSidiusta vastaan... :/ ei oo mitään järkee... Vaikka käyttäsit botteja
        Mulla on yks botti kokeiltiin yhessa mun ja squalin servus niin kokeilin bottia niin jätkö vaan tirpasee koko ajan päähän.. :/ Kokeile niin... Jos voitat niin kumarran sulle.

Mä näin kerran wolftigys, rokas tai jossaki servus ton squalin pelaamas ei vittu se vei kaikkia! sill oli statsit jotai 113 - 30 Pelaan ite nimel OwNeD ja siinä on joitai värei ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5459
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      19
      3672
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2666
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      133
      1976
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1765
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      111
      1496
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1337
    8. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1076
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1042
    10. Ratti vinossa

Taas oli lähetty päissään kokeilemaan kytökyläntiellä
      Haapavesi
      8