Works vs. Word

maija

Mitkä ovat Microsoft Worksin ja Wordin suurimmat erot? Mulla on uusi kannettava, jossa jälkimmäistä ei ole, ja pitäisi kirjoittaa iso, noin 70 sivun työ taulukoineen. Onnistuuko Worksilla?

9

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Setä

Mutta paras on open office, jonka saa ilmaiseksi netistä. Et ikinä tarvitse wordia sen jälkeen.

• P.J.L.

Joo...mä asensin reilu vuosi sitten kokeilumielessä tuon OpenOfficen koneelleni. En ehtinyt sillä mitään tekemään. Ehdin avata sen yhden kerran, ja kokeiltuani sitä totesin siinä niin paljon puutteita omaa käyttöäni ajatellen, että uninstallion saman tien. Mutta eri ihmisillä on eri tarpeita, joten jollekin toiselle se saattaa sopia varsin hyvin.

• Gene
        P.J.L. kirjoitti:

Joo...mä asensin reilu vuosi sitten kokeilumielessä tuon OpenOfficen koneelleni. En ehtinyt sillä mitään tekemään. Ehdin avata sen yhden kerran, ja kokeiltuani sitä totesin siinä niin paljon puutteita omaa käyttöäni ajatellen, että uninstallion saman tien. Mutta eri ihmisillä on eri tarpeita, joten jollekin toiselle se saattaa sopia varsin hyvin.

Joo niinhän se on.
        Mulla on Office XP Professional enkä vaihtaisi sitä OpenOfficeen missään tapauksessa.

• ...
        Gene kirjoitti:

Joo niinhän se on.
        Mulla on Office XP Professional enkä vaihtaisi sitä OpenOfficeen missään tapauksessa.

Olethan Microsoftilla töissä. Kummasti vaan se Open Office kelpaa nykyään virastoillekin ympäri maailmaa.

• Gene
        ... kirjoitti:

Olethan Microsoftilla töissä. Kummasti vaan se Open Office kelpaa nykyään virastoillekin ympäri maailmaa.

Olethan Microsoftilla töissä.

En ole ja enkä ole mikään Microsofin suuri kannattaja,mutta Office paketti on tosi hyvä minun käyttööni.
        Etten sanoisi parasta Microsofia.
        Käytän muuten Operaa.

• Poro1
        P.J.L. kirjoitti:

se oli vuosi sitten...
        Kokeilepas nyt uudempaa 2.0.1 versiota...
        Pyörii hyvin 667 MHz koneessa 128 megan muistilla. Saattaisi olla parempi siihen kannettavaan. Word kun tuppaa sekoilemaan useasti!

:)

• härski

Wordissä 95 % ominaisuuksia joita et koskaan tarvi. Ei muuta eroa.

• P.J.L.

Useimmat Wordin ominaisuudet ovat tosiaan turhia, jos sillä vain kirjoittaa päiväkirjaansa tai elämänkertaansa, mutta jos haluaa kirjoituksensa erottuvan joukosta, nämä ominaisuudet eivät ihan turhia ole.

Lisäksi osalla ihmisistä taitaa olla se, että auto on huono jos sitä ei osaa korjata. Eli Wordissa ne ominaisuudet ovat turhia, joita ei osaa käyttää.

• P.J.L.

Mulla on molemmat tietokoneella. Muutaman kerran kokeilin Worksia, mutta siirryin sitten kokonaan Wordia käyttämään. Vastaa mun tarpeitani paremmin. Ongelmia tai ainakin turhia mutkia voi lisäksi tulla, jos yrittää katsella/muokata Worksilla tehtyä asiakirjaa Wordissa ja toisin päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5002
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      119
      4721
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4203
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      107
      4179
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3318
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3124
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2773
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe