tiedätte kyl jälkeenpäin mimmone olo on ku tuhlaa habboon rahaansa kuulostaa niin vitun naurettavalta ostaa jotain helvetin virtuaalikamoja
MIETTIKÄÄÄ
6
287
Vastaukset
- teini93
kannattaa siis hakkeroida niitä!
- pritnii
..joku jaksaa yrittää valistaa..
Puhut asiaa, mutta luulempa, että tämäkin on jo niin vanha & puhki puitu juttu, että sillälailla..
Koska itse en ole Habboon tuhlannut, (hankin kolikot osallistumalla kilpailuihin/kirjoittamalla viikkikseen) ei minulla tuollaista tunnetta ole, mutta kannattaa kyllä miettiä muutama kerta ennen kuin näpyttelee sitä kolikontilaus viestiä..
Kaveri tilasi 3 huoneellista täyteen arvokasta kamaa, mutta kuinka ollakkaan, hänellä meni kone rikki, ja Habboilu jäi sikseen. Nyt sitä kaduttaa..
Eli kannattaa miettiä, mutta se, tilaako kolikoita vai ei, on jokaisen oma päätös!- NO...NIIN
JOO...NIIN KANNATAA AJATELLA KUINKA PALJON JA MIHIN SITÄ RAHAA LAITTAA OON HARKINNU HABBO KOLIKOITTEN OSTOO MUT EMPÄ OIKEIN TAIDA NIITÄ TILATA KUN SIT KUN NIIHIN JÄÄ KOUKKUUN EI VOI MUUTA RAHOILLAAN TEHÄ KUN
OSTELLA NIITÄ KOLIKOITA JOTEN KANNATTAA EKA AATELLA MIHIN ON RAHOJAAN LAITTAMASSA.... - JoQ
,mutta eiköhän se ole jokaisen oma asia, mihin rahansa käyttävät.
Ja vaikka "pelaisi" habboa, se ei tarkoita sitä, että pitäisi tilata "kamaa".
- kollenpalatsi
On habonvihaajat OY taas saanut jalat alleen.
Juuri kun alkoi olemaan aika hiljaista sillä rintamalla..- nemi4
Jaa, mut eköhän se sillee mee et se ei kuulu sulle mite muut käyttää rahansa et pidä vaa see turpas kii!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633