Eka kerta villen kanssa..

saibbua

Kun olin 14v, olin jo kehittynyt.rinnat olivat kasvaneet ja karvoitusta oli tullut.. Olin myös aika kaunis, vaikka itse sanonkin. Minulla oli suora pitkä vaalea tukka, ja korkeat poskipäät.

Asuin maalla ja meillä oli kotona opettaja, eikä hän ollut lisääntymisestä kertonut mitään, ja olin asiasta melko kiinnostunut!
Monta kertaa kyselin esim. ruokapöydässä tästä asiasta, mutta ei kukaan suostunut kertomaan.

Ainoa kaverini Ville, oli 16 vuotias, ja hänelle oli jo lisääntymis asiat kerrottu, sen tiesin. Meillä oli nimittäin sama opettaja, ja opettaja sanoi että voisin vaikka kysyä lisääntymis asioista villeltä kun hänelle olen selittänyt.

Manguin monta kertaa Villeltä että hän kertoisi, ja vihdoin hän suostui selittämään.
Olimme Villen kotona ja menimme ullakolle, koska hän niin tahtoi. Heillä ei ollut ketään muita kotona. Ville käski riisua kaikki vaatteet pois, ja hän teki myös itse samoin.
Sitten hän kysyi, mitä meissä oli erilaista. Olin ihan nolona ja osoitin sitten minun pilluani, ja hänen kulliaan. Arvasin että ne asiat liittyisivät toisiinsa.
Hän vastasi myöntävästi, ja kysyi olivatko kuukautiseni alkaneet. Vastasin hiljaa mjoo.. olivathan ne jo vuosi sitten. Mutta en yhtään tiennyt mihin kuukautiseni liittyivät. Ville meni istumaan ullakolla olevalla sohvalle ja pyysi minua tulemaan viereensä.
Istuin siihen, ja levitin haarojani, kun hän käski. Ville koski pilluuni, joka oli ihan märkänä, en kuitenkaan tiennyt miksi.

Sitten ville alkoi selittäää, että lapsia tulisi jos pillu ja kulli yhdistettäisiin. Olin ihmeissäni, en tajunnut miten ne liittyvät toisiinsa. Hän käski minun mennä makaamaan sohvalle. Hän pyysi että saisiko näyttää minulle mitä oli tarkoittanut.
Hätäännyin, mutta suostuin sitten koska minua kiinnosti.
Ville meni päälleni ja työnsi oudosti kovettuneen kullini pilluni sisälleni. Voihkaisin, koska se sattui vähän. Ville kuitenkin näytti nauttivan.
Hän alkoi työnnellä kulliaan sisääni nopeasti, ja minä inahtelin koko ajan koska se sattui, mutta myös tuntui oudosti hyvältä. Ville alkoi myös inahdella, mutta vain siksi koska hänestä tuntui hyvältä. Minultakin kipu alkoi hiljalleen väistymään, ja tuntui vain todella hyvältä. Yhtäkki hirveä hyvänolon tunne vyöryi ylitseni, ja aloin nähdä täntiä.
Samaan aikaan Villen tahti koveni vielä lisää, ja hän huusi että nyt tulee. Tuntui oudolta...
Ville otti kalunsa pois sisältäni, ja se ei enään ollut kova eikä pystyssä.
Olin tästä kaikesta tosi hämmentynyt, ja nolona, ja Villekin näytti hieman nololta.
Makasimme sohvalla hetken ja hän kysyi että sattuiko se. Vastasin että hieman, mutta se tuntui tosi hyvältä.

Jälkeenpäin Ville selitti minulle sitten mitä oli tapahtunut. Hän myös sanoi että se oli hänen toinen kertansa, hän oli ollut kerran naapurin 25 vuotiaan Sandran kanssa.

Olin nyt tajunnut, mitän lapsia tendään, ja olin siitä iloinen. Mietin että haluisin aikuisena ainakin 4 lasta ja Ville voisi olla vaimoni... :)
Tämän tapahtuman jälkeen aloin myös välille tyydyttää itseäni, ja onneksi ensimmäinen kertani villen kanssa ei jäänyt viimeiseksi!

4

11415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahh

      Tästä huomaa että kirjoittaja on miespuolinen:

      "Ville meni päälleni ja työnsi oudosti kovettuneen kullini pilluni sisälleni."

      "Mietin että haluisin aikuisena ainakin 4 lasta ja Ville voisi olla vaimoni... :)"


      Ja muuten nykyään lapsille opetetaan jo ala-asteella kyseiset systeemit ja ylä-asteella meillä opettaja puhu sit taudeista, suuseksistä ja vastaavasta mukavasta.

    • Shaissea

      Uskomatonta paskaa oli tämä stoori!

    • nauratti

      ja oli hyvä..kerro lisää..kiitos

      • fvdssgfget

        ville voisi olla vaimoni XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe