Kun olin 14v, olin jo kehittynyt.rinnat olivat kasvaneet ja karvoitusta oli tullut.. Olin myös aika kaunis, vaikka itse sanonkin. Minulla oli suora pitkä vaalea tukka, ja korkeat poskipäät.
Asuin maalla ja meillä oli kotona opettaja, eikä hän ollut lisääntymisestä kertonut mitään, ja olin asiasta melko kiinnostunut!
Monta kertaa kyselin esim. ruokapöydässä tästä asiasta, mutta ei kukaan suostunut kertomaan.
Ainoa kaverini Ville, oli 16 vuotias, ja hänelle oli jo lisääntymis asiat kerrottu, sen tiesin. Meillä oli nimittäin sama opettaja, ja opettaja sanoi että voisin vaikka kysyä lisääntymis asioista villeltä kun hänelle olen selittänyt.
Manguin monta kertaa Villeltä että hän kertoisi, ja vihdoin hän suostui selittämään.
Olimme Villen kotona ja menimme ullakolle, koska hän niin tahtoi. Heillä ei ollut ketään muita kotona. Ville käski riisua kaikki vaatteet pois, ja hän teki myös itse samoin.
Sitten hän kysyi, mitä meissä oli erilaista. Olin ihan nolona ja osoitin sitten minun pilluani, ja hänen kulliaan. Arvasin että ne asiat liittyisivät toisiinsa.
Hän vastasi myöntävästi, ja kysyi olivatko kuukautiseni alkaneet. Vastasin hiljaa mjoo.. olivathan ne jo vuosi sitten. Mutta en yhtään tiennyt mihin kuukautiseni liittyivät. Ville meni istumaan ullakolla olevalla sohvalle ja pyysi minua tulemaan viereensä.
Istuin siihen, ja levitin haarojani, kun hän käski. Ville koski pilluuni, joka oli ihan märkänä, en kuitenkaan tiennyt miksi.
Sitten ville alkoi selittäää, että lapsia tulisi jos pillu ja kulli yhdistettäisiin. Olin ihmeissäni, en tajunnut miten ne liittyvät toisiinsa. Hän käski minun mennä makaamaan sohvalle. Hän pyysi että saisiko näyttää minulle mitä oli tarkoittanut.
Hätäännyin, mutta suostuin sitten koska minua kiinnosti.
Ville meni päälleni ja työnsi oudosti kovettuneen kullini pilluni sisälleni. Voihkaisin, koska se sattui vähän. Ville kuitenkin näytti nauttivan.
Hän alkoi työnnellä kulliaan sisääni nopeasti, ja minä inahtelin koko ajan koska se sattui, mutta myös tuntui oudosti hyvältä. Ville alkoi myös inahdella, mutta vain siksi koska hänestä tuntui hyvältä. Minultakin kipu alkoi hiljalleen väistymään, ja tuntui vain todella hyvältä. Yhtäkki hirveä hyvänolon tunne vyöryi ylitseni, ja aloin nähdä täntiä.
Samaan aikaan Villen tahti koveni vielä lisää, ja hän huusi että nyt tulee. Tuntui oudolta...
Ville otti kalunsa pois sisältäni, ja se ei enään ollut kova eikä pystyssä.
Olin tästä kaikesta tosi hämmentynyt, ja nolona, ja Villekin näytti hieman nololta.
Makasimme sohvalla hetken ja hän kysyi että sattuiko se. Vastasin että hieman, mutta se tuntui tosi hyvältä.
Jälkeenpäin Ville selitti minulle sitten mitä oli tapahtunut. Hän myös sanoi että se oli hänen toinen kertansa, hän oli ollut kerran naapurin 25 vuotiaan Sandran kanssa.
Olin nyt tajunnut, mitän lapsia tendään, ja olin siitä iloinen. Mietin että haluisin aikuisena ainakin 4 lasta ja Ville voisi olla vaimoni... :)
Tämän tapahtuman jälkeen aloin myös välille tyydyttää itseäni, ja onneksi ensimmäinen kertani villen kanssa ei jäänyt viimeiseksi!
Eka kerta villen kanssa..
saibbua
4
11651
Vastaukset
- Jahh
Tästä huomaa että kirjoittaja on miespuolinen:
"Ville meni päälleni ja työnsi oudosti kovettuneen kullini pilluni sisälleni."
"Mietin että haluisin aikuisena ainakin 4 lasta ja Ville voisi olla vaimoni... :)"
Ja muuten nykyään lapsille opetetaan jo ala-asteella kyseiset systeemit ja ylä-asteella meillä opettaja puhu sit taudeista, suuseksistä ja vastaavasta mukavasta. - Shaissea
Uskomatonta paskaa oli tämä stoori!
- nauratti
ja oli hyvä..kerro lisää..kiitos
- fvdssgfget
ville voisi olla vaimoni XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187