Jo viis vuotta miehen kanssa yhdessä, mutta miehen lapsen äiti ei vieläkään osaa päästää irti. Sillä on jo uus perhe, mutta silti on minun mieheni perään. Miten päästä häiriköstä eroon, kun mieheni on useaan kertaan tehnyt selväksi, että ei todellakaan nappaa. Nainen on vielä sellanen kylähullu ja mieheni on katunut lyhyttä suhdettaan häneen moneen kertaan, kun aikanaan ei tiennyt millainen ihminen hän oli. Tuntuu, että hänellä ei ole kaikki kotona ja kaikki ihmiset ovat hänelle pelkkiä tinasotilaita, jonka avulla saavutetaan jotain. Kuten uusi miehensä.
Alkaa jo väsyttämään!Mikä ihmisiä vaivaa?
ärsyttääää
10
756
Vastaukset
- ulkopuolinen!!
Olet ulkopuolinen tuossa asiassa. Jätä nainen omaan arvoonsa. Silloin hän ei enää saa sinussa aikaa toivomaansa tunnereaktiota. Jossain vaiheessa hänenkin keinonsa loppuu. Toisaalta...voit myös dokumentoida kaiken häiriköinnin, ja jättää asia lopulta poliisille. Voi olla myös ettei hänen uusi liittonsa ole kovin onnellinen, ja siksi hän vainoaa entistä miestään. 5 vuotta on pitkä aika, joten missään tapauksessa tuollainen roikkuminen ei ole normaalia. Pidä vaan huoli siitä ettet itse sairastu tuossa leikissä. Sanoudu kertakaikkiaan irti tuosta kolmantena pyöränä olemisen osasta. elää omaa elämääsi, jolloin myös miehesi vähitellen rauhoittuu ja uskaltaa jättää entisen naisensa kiusaamisen omaan arvoonsa.
- peppi
Se tässä juuri eniten inhotaa, kun itse en ole tehnyt yhtään mitään, mutta silti saan kärsiä. Minä en ole sen naisen kanssa missään tekemisissä, kuin jos joskus vahingossa sattuu ohi kulkemaan. Kerran olen hänelle sanonut kasvotusten, että elää omaa elämäänsä! Ilmeisesti vain innostui siitä. Miehenikin on kuin häntä ei olisi edes olemassa, mutta silti ei ihminen vain osaa lopettaa. Hän jaksaa vaikka maailman loppuun asti.
Olen kuullut ihmisten puheista, että hän on todellakin jonkin sortin riippuvainen ollut kaikista kumppaneistaan ja sellainen, joka ei jätä ihmisiä rauhaan. Mieheni kanssa ollessaankin oli monta rautaa tulessa ja oli silloin aivan sairaalloisen mustasukkainen entisestään. Ja nyt kun sillä on uus, niin on mustasukkanen mun miehestä. Kun ajattelee, että tätä on näin kauan jatkunut, niin ihmettelee kuinka sitä on oikein jaksanut. Onneksi mieheni on minua tukenut 100 %:sti koko ajan.Mielestäni hän toimii aivan oikein, juuri niin kuin pitääkin, mutta ilmeisesti nainen saa vääriä käsityksiä jo siitä, jos kerran sattuu katsomaan silmiin :)
Mutta, eipä meiltäkään paukut lopu kesken. Kyllä tässä ollaan jo niin kauan jaksettu, että joku päivä se nainen saa omaan nilkkaansa ja pahasti,meitä se ei saa kaadettua! Jos ei muuta, niin sen uusikin mies kyllästyy ja lähtee. Sitten on naisella kovat paikat edessä.
- että olet heikkohermonen
tai lapsellinen, katkera, mustasukkainen tai ilkeämielinen ihminen! Viestistä huokuu oikein urakalla tuska ja suureleinen olemus, jolla on taipumus tyrkätä viat toisten niskaan!
Ensin sun täytyy rauhoittua, ja miettiä mitä teit vikaan, että pelkäät noin paljon? On kuin huutaisit koko maailmalle, että katsokaan minä minä minä, eikä ketään muita! Huh, sun on tultava toimeen ensin itsesi kanssa. Maalima opettaa.- peppi
Kiitos vaan analyysistä.Minä en ole naisen kanssa edes missään tekemisissä, niin en ymmärrä kuinka voin olla kaiken alku ja juuri.Eikä ole miehenikään mistään ylimääräisestä oma-alotteisesti.
Minä en häntä pelkää, siitä ei ole kyse, mutta ei kai kenenkään tarvitse miestä ottaessaan samalla mennä hänen entisensäkin kanssa naimisiin.
Kerrotko minulle mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin? Minä en ole heidän eroonsa syyllinen, minä en ole entistä vahingoittanut millään tavalla, en ole puuttunut hänen elämäänsä.Onko sinusta normaalia, että naisen elämän pyörii pelkän juonittelun ympärillä. Ajattele minkälaiset paineet hänellä on, kun on tehnyt sitä viisi vuotta, mutta senttiäkään ei ole siitä hyötynyt,päinvastoin. Saa mahahaavan tuota menoa. Minä ja mieheni ollaan ja pysytään yhdessä, naimisissakin ja lapsiakin ollaan pian tekemässä. Minä luulen, että tuota menoa hänen oma lapsensakin oppii vihaamaan häntä, kun vaan alkaa paremmin ymmärtämään asioita. - pitää koossa liittoanne
peppi kirjoitti:
Kiitos vaan analyysistä.Minä en ole naisen kanssa edes missään tekemisissä, niin en ymmärrä kuinka voin olla kaiken alku ja juuri.Eikä ole miehenikään mistään ylimääräisestä oma-alotteisesti.
Minä en häntä pelkää, siitä ei ole kyse, mutta ei kai kenenkään tarvitse miestä ottaessaan samalla mennä hänen entisensäkin kanssa naimisiin.
Kerrotko minulle mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin? Minä en ole heidän eroonsa syyllinen, minä en ole entistä vahingoittanut millään tavalla, en ole puuttunut hänen elämäänsä.Onko sinusta normaalia, että naisen elämän pyörii pelkän juonittelun ympärillä. Ajattele minkälaiset paineet hänellä on, kun on tehnyt sitä viisi vuotta, mutta senttiäkään ei ole siitä hyötynyt,päinvastoin. Saa mahahaavan tuota menoa. Minä ja mieheni ollaan ja pysytään yhdessä, naimisissakin ja lapsiakin ollaan pian tekemässä. Minä luulen, että tuota menoa hänen oma lapsensakin oppii vihaamaan häntä, kun vaan alkaa paremmin ymmärtämään asioita.Ihan kirjoitat kuin minun menneestä liitostani. Mieheni pyrki pitämään liittoamme koossa ihan kiitettävästi. Ja minä halusin uskoa häntä. Halusin uskoa mitä mies sanoi eksästään. Eksä oli vaikka mikä ja käytökseltään vaikka mitä. Hyvin rumastikin mieheni hänestä sanoi ja minä tuudittauduin ihan mielelläni siihen, että eksässä oli vika ja että minä olen parempi.
Aikansa kutakin ja ero tuli meillekin. Siinä vaiheessa tuli esille miehen todelliset tunteet. Hän ilmoitti että eksä oli meistä kahdesta se oikeampi ja katui meidän yhteiseloamme. Meillä oli jo lapsiakin.
Eromme jälkeen hänelle tuli erityisen rakkaaksi eksän kanssa hankittu lapsi, jota hän ei erityisesti kaivannut yhdessäoloaikanamme. Halusiko unohtaa lapsen, että unohtaisi myös eksän.
Jälkikäteen minua on harmittanut se, että olin monta vuotta tyhmä ja uskoin kaiken, mitä mies eksästään kertoili. Eksän viat nousivat arvoon, koska niillä hän peitti todelliset tunteensa eksäänsä kohtaan minulta.
Aloitteellinen heidän yhteydenpidossaan oli eksä ja minä hölmö luulin miehen viileän käytöksen olevan piittaamattomuutta eksästä. Eron jälkeen hyväksyin sen, että olin ollut aina se kakkonen. Miehen kolmonen käyttäytyy aivan kuin minä aikanaan, sääliksi käy häntä mutta jokainen on oman onnensa seppä. - peppi
pitää koossa liittoanne kirjoitti:
Ihan kirjoitat kuin minun menneestä liitostani. Mieheni pyrki pitämään liittoamme koossa ihan kiitettävästi. Ja minä halusin uskoa häntä. Halusin uskoa mitä mies sanoi eksästään. Eksä oli vaikka mikä ja käytökseltään vaikka mitä. Hyvin rumastikin mieheni hänestä sanoi ja minä tuudittauduin ihan mielelläni siihen, että eksässä oli vika ja että minä olen parempi.
Aikansa kutakin ja ero tuli meillekin. Siinä vaiheessa tuli esille miehen todelliset tunteet. Hän ilmoitti että eksä oli meistä kahdesta se oikeampi ja katui meidän yhteiseloamme. Meillä oli jo lapsiakin.
Eromme jälkeen hänelle tuli erityisen rakkaaksi eksän kanssa hankittu lapsi, jota hän ei erityisesti kaivannut yhdessäoloaikanamme. Halusiko unohtaa lapsen, että unohtaisi myös eksän.
Jälkikäteen minua on harmittanut se, että olin monta vuotta tyhmä ja uskoin kaiken, mitä mies eksästään kertoili. Eksän viat nousivat arvoon, koska niillä hän peitti todelliset tunteensa eksäänsä kohtaan minulta.
Aloitteellinen heidän yhteydenpidossaan oli eksä ja minä hölmö luulin miehen viileän käytöksen olevan piittaamattomuutta eksästä. Eron jälkeen hyväksyin sen, että olin ollut aina se kakkonen. Miehen kolmonen käyttäytyy aivan kuin minä aikanaan, sääliksi käy häntä mutta jokainen on oman onnensa seppä.Varmasti joillakin on näinkin, mutta kyllä minä tiedän, ettei miehelläni ole naista kohtaan minkäänlaisia tunteita. Ja se nainen on luonteeltaan ja ulkonäöltään todella vastenmielinen. En käsitä kuinka joku voi olla sellaisen kanssa. Ei ole edes naisen näköinen!
Tässä on ongelmana vain se että exä on todella itserakas ihminen, eikä ymmärrä että mieheni ei ole kiinnostunut. - joo
peppi kirjoitti:
Varmasti joillakin on näinkin, mutta kyllä minä tiedän, ettei miehelläni ole naista kohtaan minkäänlaisia tunteita. Ja se nainen on luonteeltaan ja ulkonäöltään todella vastenmielinen. En käsitä kuinka joku voi olla sellaisen kanssa. Ei ole edes naisen näköinen!
Tässä on ongelmana vain se että exä on todella itserakas ihminen, eikä ymmärrä että mieheni ei ole kiinnostunut.Vai on niin rumakin, hyvinhän on miehellesi kelvannut. Mitenkähän se nainen teitä häiritsee, kun ette ole hänen kanssaan missään tekemisissä? Taitaa olla sun omaa mielikuvitusta koko juttu. Eihän sun mies uskalla sanoa entisestä tietenkään mitään hyvää kun näköjään hypit heti silmille. Onhan heillä yhteinen lapsikin. Täytyyhän sitä jotenkin olla tekemisissä. Olet liian mustasukkainen.
- peppi
joo kirjoitti:
Vai on niin rumakin, hyvinhän on miehellesi kelvannut. Mitenkähän se nainen teitä häiritsee, kun ette ole hänen kanssaan missään tekemisissä? Taitaa olla sun omaa mielikuvitusta koko juttu. Eihän sun mies uskalla sanoa entisestä tietenkään mitään hyvää kun näköjään hypit heti silmille. Onhan heillä yhteinen lapsikin. Täytyyhän sitä jotenkin olla tekemisissä. Olet liian mustasukkainen.
oma-alotteisesti mieheni ei ole yhteyksissä muuta kuin tapaamisista, mutta nainen soittelee ja viestittelee lähestulkoon joka päivä, vaikka ei vastaisi. Aina on joku huonosti ja kiristetään tapaamisilla ja manipuloidaan lasta isäänsä vastaan. Puhelin soi jo heti aamulla kukon laulun aikaan. Pakko ei ole vastata, mutta useimmin kun ei vastata tulee viestiä, että viikonlopuksi on este,poikaa ei tuodakaan isälleen.
Ei mun mieheni siitä naisesta pahaa puhu, muuta kuin asiallisessa mielessä ja aiheesta. Kyllä tuollanen lapsellinen käytös pitäisi tajuta lopettaa. - tykkää
peppi kirjoitti:
Varmasti joillakin on näinkin, mutta kyllä minä tiedän, ettei miehelläni ole naista kohtaan minkäänlaisia tunteita. Ja se nainen on luonteeltaan ja ulkonäöltään todella vastenmielinen. En käsitä kuinka joku voi olla sellaisen kanssa. Ei ole edes naisen näköinen!
Tässä on ongelmana vain se että exä on todella itserakas ihminen, eikä ymmärrä että mieheni ei ole kiinnostunut.rumista naisista, kun olet sinäkin kelvannut. Yleensä mies etsii edellisen kaltaista ja näköistä, niin sanotaan.
- huomaisikaan
Jos olet välittämättä häirinnästä, se hiipuu pikku hiljaa vastuksen puutteesta. Älä provosoidu mihinkään kommentoitiin. Olet vaan normaalin kohtelias ja neutraali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603