Olen kovasti lueskellu näitä vinkkejä mitä täällä on annettu aiemmin muille kun ei ole avi-tiedostoja saatu auki.
Vaikka latasinkin ne koodekit mitä tarvitaan niin siltikään ei kykene avaamaan tiedostoja. Soittimena on Mediaplayer, sitähän ei ilmeisesti tartte muuttaa.
Olisko vielä ehdotuksia miten saisin leffat näkymään? Mitenkäs on muuten polttamisen laita, onnistuuko se jos ei kerta niitä leffoja näe koneellakaan?
Kiitos jo etukäteen!
Avi ei toimi vaikka mitä tekisi
6
292
Vastaukset
- avitko
vai yksi tietty avi?
- Tianko
Ei minulla ole kuin kaksi niitä, olen ihan vasta-alkaja tässä hommassa. Toinen ei näy ollenkaan ja toisesta kuuluu vain ääni.
- kodeckin
Tianko kirjoitti:
Ei minulla ole kuin kaksi niitä, olen ihan vasta-alkaja tässä hommassa. Toinen ei näy ollenkaan ja toisesta kuuluu vain ääni.
Olet asentanut? Suosittelen ffdshown asentamista ainakin minulla toimii sillä kaikki. meedioplayeri toimii myös vaikka itse pidänkin enemmän bsplayeristä. Tuolta löytyy ohjeita ja ohjelmia elokuvien katseluun.http://keskustelu.afterdawn.com/
- Tianko
kodeckin kirjoitti:
Olet asentanut? Suosittelen ffdshown asentamista ainakin minulla toimii sillä kaikki. meedioplayeri toimii myös vaikka itse pidänkin enemmän bsplayeristä. Tuolta löytyy ohjeita ja ohjelmia elokuvien katseluun.http://keskustelu.afterdawn.com/
Kodeckina on jo ffdshow. Ja mitään ei tapahdu. Täytynee vain jatkaa ratkaisun ettimistä. Kiitos neuvoista!
- käytössä..
Tianko kirjoitti:
Kodeckina on jo ffdshow. Ja mitään ei tapahdu. Täytynee vain jatkaa ratkaisun ettimistä. Kiitos neuvoista!
Avien katseluun RealPlayer, oon vaan oppinu sillä ja tavoista paha luopua. Se free-versio on ihan tarpeeks hyvä. Sitten mulla kans noi ff-jutut, AC3Filter, DivX ja jos jotain uupuu, niin ohjelma ilmoittaa..
- RealPlayer.
ja lisäksi QuickTime.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030