katsokaa

taikuri

moi voisiko joku sanoa jotain lävistys temppuja kun ei jaksa aina jauhaa samoja temppuja

7

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      osaatko lävistys temppuja?? Olis kiva jos voisit neuvoo niitä... neuvoja kyllä kaivattais :)

    • ...

      markku purhon taikakaupassa. Sieltä saat ostettua 50 sentin kolikon jonka läpi työnnät savukkeen. Kolikko maksaa 40€. Itse ostin pelikortin jonka läpi laitetaan savuke maksaa noin 5€. Saat myös ostettua neula nahan läpi tempun maksaa 24€. Temppu näkyi mm. piilotaikaa ohjelmassa...

    • ------------------------->

      mikäs ideana on niissä korteissa et miten ne sielt menee ja samoten myös kolikois.

    • taikuri12342

      no joo oon ostanut sen neulanahanläpi tempun just äskettäin

      • seuraavaksi

        Kiinnostaisi etukäteen tietään onko siinä paljon valmistelua ennenkuin voit esittää sen?


      • taikuri
        seuraavaksi kirjoitti:

        Kiinnostaisi etukäteen tietään onko siinä paljon valmistelua ennenkuin voit esittää sen?

        no en oo saanut sitä viä siis sitä neula nahan läpi juttuu mut kerroppas miten se savuke kolikon läpi menee ku ajattelin ostaa sen


      • oletko?
        taikuri kirjoitti:

        no en oo saanut sitä viä siis sitä neula nahan läpi juttuu mut kerroppas miten se savuke kolikon läpi menee ku ajattelin ostaa sen

        Kaikki tietää tuon tempun. En ole vielä ostanut kolikkoa joten en osaa kuvailla mekanismia sen tarkempaa tiedän vain että kolikkossa on savukkeen mentävä reikä keskellä. Tuo reikä aukeaa samalla kun laitat savuketta läpi ja menee itsestään kiinni kun vedät savukkeen pois. Halvallakun sain niin ostin pelikortin josta voi laittaa savukkeen läpi. Siinä on juuri reikä keskellä ja sellainen jännä lärpyke joka peittää reiän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe