moi voisiko joku sanoa jotain lävistys temppuja kun ei jaksa aina jauhaa samoja temppuja
katsokaa
7
1173
Vastaukset
- ......
osaatko lävistys temppuja?? Olis kiva jos voisit neuvoo niitä... neuvoja kyllä kaivattais :)
- ...
markku purhon taikakaupassa. Sieltä saat ostettua 50 sentin kolikon jonka läpi työnnät savukkeen. Kolikko maksaa 40€. Itse ostin pelikortin jonka läpi laitetaan savuke maksaa noin 5€. Saat myös ostettua neula nahan läpi tempun maksaa 24€. Temppu näkyi mm. piilotaikaa ohjelmassa...
- ------------------------->
mikäs ideana on niissä korteissa et miten ne sielt menee ja samoten myös kolikois.
- taikuri12342
no joo oon ostanut sen neulanahanläpi tempun just äskettäin
- seuraavaksi
Kiinnostaisi etukäteen tietään onko siinä paljon valmistelua ennenkuin voit esittää sen?
- taikuri
seuraavaksi kirjoitti:
Kiinnostaisi etukäteen tietään onko siinä paljon valmistelua ennenkuin voit esittää sen?
no en oo saanut sitä viä siis sitä neula nahan läpi juttuu mut kerroppas miten se savuke kolikon läpi menee ku ajattelin ostaa sen
- oletko?
taikuri kirjoitti:
no en oo saanut sitä viä siis sitä neula nahan läpi juttuu mut kerroppas miten se savuke kolikon läpi menee ku ajattelin ostaa sen
Kaikki tietää tuon tempun. En ole vielä ostanut kolikkoa joten en osaa kuvailla mekanismia sen tarkempaa tiedän vain että kolikkossa on savukkeen mentävä reikä keskellä. Tuo reikä aukeaa samalla kun laitat savuketta läpi ja menee itsestään kiinni kun vedät savukkeen pois. Halvallakun sain niin ostin pelikortin josta voi laittaa savukkeen läpi. Siinä on juuri reikä keskellä ja sellainen jännä lärpyke joka peittää reiän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172545Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217995Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855