moi voisiko joku sanoa jotain lävistys temppuja kun ei jaksa aina jauhaa samoja temppuja
katsokaa
7
1137
Vastaukset
- ......
osaatko lävistys temppuja?? Olis kiva jos voisit neuvoo niitä... neuvoja kyllä kaivattais :)
- ...
markku purhon taikakaupassa. Sieltä saat ostettua 50 sentin kolikon jonka läpi työnnät savukkeen. Kolikko maksaa 40€. Itse ostin pelikortin jonka läpi laitetaan savuke maksaa noin 5€. Saat myös ostettua neula nahan läpi tempun maksaa 24€. Temppu näkyi mm. piilotaikaa ohjelmassa...
- ------------------------->
mikäs ideana on niissä korteissa et miten ne sielt menee ja samoten myös kolikois.
- taikuri12342
no joo oon ostanut sen neulanahanläpi tempun just äskettäin
- seuraavaksi
Kiinnostaisi etukäteen tietään onko siinä paljon valmistelua ennenkuin voit esittää sen?
- taikuri
seuraavaksi kirjoitti:
Kiinnostaisi etukäteen tietään onko siinä paljon valmistelua ennenkuin voit esittää sen?
no en oo saanut sitä viä siis sitä neula nahan läpi juttuu mut kerroppas miten se savuke kolikon läpi menee ku ajattelin ostaa sen
- oletko?
taikuri kirjoitti:
no en oo saanut sitä viä siis sitä neula nahan läpi juttuu mut kerroppas miten se savuke kolikon läpi menee ku ajattelin ostaa sen
Kaikki tietää tuon tempun. En ole vielä ostanut kolikkoa joten en osaa kuvailla mekanismia sen tarkempaa tiedän vain että kolikkossa on savukkeen mentävä reikä keskellä. Tuo reikä aukeaa samalla kun laitat savuketta läpi ja menee itsestään kiinni kun vedät savukkeen pois. Halvallakun sain niin ostin pelikortin josta voi laittaa savukkeen läpi. Siinä on juuri reikä keskellä ja sellainen jännä lärpyke joka peittää reiän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872