katsokaa

taikuri

moi voisiko joku sanoa jotain lävistys temppuja kun ei jaksa aina jauhaa samoja temppuja

7

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

osaatko lävistys temppuja?? Olis kiva jos voisit neuvoo niitä... neuvoja kyllä kaivattais :)

• ...

markku purhon taikakaupassa. Sieltä saat ostettua 50 sentin kolikon jonka läpi työnnät savukkeen. Kolikko maksaa 40€. Itse ostin pelikortin jonka läpi laitetaan savuke maksaa noin 5€. Saat myös ostettua neula nahan läpi tempun maksaa 24€. Temppu näkyi mm. piilotaikaa ohjelmassa...

• ------------------------->

mikäs ideana on niissä korteissa et miten ne sielt menee ja samoten myös kolikois.

• taikuri12342

no joo oon ostanut sen neulanahanläpi tempun just äskettäin

• seuraavaksi

Kiinnostaisi etukäteen tietään onko siinä paljon valmistelua ennenkuin voit esittää sen?

• taikuri
        seuraavaksi kirjoitti:

Kiinnostaisi etukäteen tietään onko siinä paljon valmistelua ennenkuin voit esittää sen?

no en oo saanut sitä viä siis sitä neula nahan läpi juttuu mut kerroppas miten se savuke kolikon läpi menee ku ajattelin ostaa sen

• oletko?
        taikuri kirjoitti:

no en oo saanut sitä viä siis sitä neula nahan läpi juttuu mut kerroppas miten se savuke kolikon läpi menee ku ajattelin ostaa sen

Kaikki tietää tuon tempun. En ole vielä ostanut kolikkoa joten en osaa kuvailla mekanismia sen tarkempaa tiedän vain että kolikkossa on savukkeen mentävä reikä keskellä. Tuo reikä aukeaa samalla kun laitat savuketta läpi ja menee itsestään kiinni kun vedät savukkeen pois. Halvallakun sain niin ostin pelikortin josta voi laittaa savukkeen läpi. Siinä on juuri reikä keskellä ja sellainen jännä lärpyke joka peittää reiän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4878
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      10
      3320
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      17
      2545
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1633
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1249
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      995
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      942
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe