Mun poikakaveri käy tosi useesti vessassa kusella. Mut tää on vähän outo juttu ku koulussa se käy vaan kerran mutta ku se on kotona niin se käy varmaan 15 min välein. Minua se on ruennu vähän haittaamaan ku aina jos me oltas rupeemassa tekemään sitä niin aina se sanoo että oota käyn eka vessassa. Minua se ärsyttää.. Mikähän siinä on vialla entäs jos sillä on joku sairaus.. Mut se ei multa salaa mitään ja tunnen sen ku omat housuni ku ollaan oltu jo aika monta vuotta yhessä.. Nyt sitten ajatelin kysyä...
ooo
4
732
Vastaukset
- ...:O
15 minuutin välein??!!!
joko sillä on joku pakkomielle runkata niinku ihan koko ajan tai sitte sillä voi olla oikeesti joku sairaus.. Onko se laihtunu tms? Koska diabeteksessä on oireina ennen toteamista just tihentyny virtsaaminen ja laihtuminen, kun keho ei kunnolla pysty hyödyntämään ravintoa. Sun kannattaa oikeesti puhuu sen kanssa vaikka sillä mitää tautia oliskaa, aika noloo aina sillee ko kysyy että mennään johonki tai tehäänkö jtn niin toinen sanoo että oota mä käyn ensin kusella--..:D - etäetäetäetä
luulisin että hänelle on vain muodostunut siitä paha tapa. jos käy koko ajan kusella virtsarakko tottuu siihen ja jos siellä on vähänkin jotain niin tuntuu heti että on kusihätä.
ainut parannuskeino tuohon on että hänen pitäisi vain pidätellä niin kauan että on pakko mennä vessaan ja näin rakko pystyy taas pidättämään kauemmin.- ghghgh
Niin voi olla! Pitää sanoo sille... Koska minua se on ruennu jo ärsyttämään... :(
- keikari
mun pikkuveljel on sama probleema. se pidättää koulussa ja purkaa sen kotona. mä en käy koulussa yleensä kertaakaa kusella enkä kovin usein kotona paitsi jos on vetäny liikaa juotavaa ni sit on kokoajan kusihätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762